vrienden blijven of hem negeren?
+8
Minx
meisje
Makamba
Toet
Susan
silly-one
FireButterfly
amy'tje
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
hallo,
ik heb 2 maanden geleden ruzie gehad bij mijn lief omdat hij mij bedroog en ik heb nu een paar weken terug weer een relatie bij hem gehad. en het ging goed tussen ons tot een paar dagen terug... hij bedroog mij weer ik was natuurlijk heel boos op hem en tegelijkertijd heel droevig maar moet ik nu vrienden met hem blijven of niet?
ik weet het echt niet meer
ik heb 2 maanden geleden ruzie gehad bij mijn lief omdat hij mij bedroog en ik heb nu een paar weken terug weer een relatie bij hem gehad. en het ging goed tussen ons tot een paar dagen terug... hij bedroog mij weer ik was natuurlijk heel boos op hem en tegelijkertijd heel droevig maar moet ik nu vrienden met hem blijven of niet?
amy'tje- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 13
Registratiedatum : 21-10-11
hallo,
amy'tje- Zwijger
Re: vrienden blijven of hem negeren?
Weg.
We gaan je in je andere topic verder.
We gaan je in je andere topic verder.
Laatst aangepast door FireButterfly op wo 26 okt 2011 - 5:04; in totaal 1 keer bewerkt
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ik wist het wel, als ik in jouw schoenen stond: dumpen, als vriendje en als vriend!
Gast- Gast
Met zo iemand zou ik niks te maken willen hebben. Hij krijgt een tweede kans en verpruts deze weer. Dat is mij niet eens een vriendschap waard.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Negeren en geen vrienden meer. Zo iemand wil je toch niet als vrienden hebben?
Gast- Gast
Vrienden blijven lijkt me geen optie, maar er is toch ook nog een middenweg? Gewoon beleefd groeten als je hem ziet, een praatje maken als je daar zin in hebt en verder niet met hem omgaan?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Dumpen en geen vrienden meer. Echt, ik ben ervaringsdeskundige, vrienden blijven met je ex die jou zoiets geflikt heeft werk niet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Youandi schreef:Ik wist het wel, als ik in jouw schoenen stond: dumpen, als vriendje en als vriend!
Inderdaad!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
silly-one schreef:Met zo iemand zou ik niks te maken willen hebben. Hij krijgt een tweede kans en verpruts deze weer. Dat is mij niet eens een vriendschap waard.
Hier kan ik me volledig bij aansluiten!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Tja wat zou ik er van zeggen. Zat hij bij je op school of hoe lende je hem. Als je een mogelijkheid hebt negeren en anders gewoon vriendelijk doen. Er komen waarschijnlijk nog vele anderen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:Tja wat zou ik er van zeggen. Zat hij bij je op school of hoe lende je hem. Als je een mogelijkheid hebt negeren en anders gewoon vriendelijk doen. Er komen waarschijnlijk nog vele anderen.
nee hij zit niet bij mij in school en ik zie hem eigenlijk ook niet zo vaak als vroeger...
amy'tje- Zwijger
Theedoosje schreef:Je hebt 2 topics geplaatst dezelfde
ja ik zie het nu pas sorry...
amy'tje- Zwijger
Mijn reactie die eerst in je vorige topic stond:
Ik ben ongeveer 7 jaar lang vrienden gebleven met een soort ex en ik heb een punt achter de vriendschap gezet uiteindelijk. Eigenlijk had ik dit veel eerder moeten doen. De vriendschap met hem blokkeerde mij in het kijken naar nieuwe jongens en die dichtbij te laten komen.
Ik ben ongeveer 7 jaar lang vrienden gebleven met een soort ex en ik heb een punt achter de vriendschap gezet uiteindelijk. Eigenlijk had ik dit veel eerder moeten doen. De vriendschap met hem blokkeerde mij in het kijken naar nieuwe jongens en die dichtbij te laten komen.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Dat 12 jarigen zich tegenwoordig al met zulke dingen bezig houden zeg..
Maargoed, ik zou geen contact meer opnemen en dus ook geen 'vrienden' blijven. Iemand die zoiets doet zou ik het zelf niet waard vinden energie in te steken.
Maargoed, ik zou geen contact meer opnemen en dus ook geen 'vrienden' blijven. Iemand die zoiets doet zou ik het zelf niet waard vinden energie in te steken.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Links laten liggen. Aan dit soort mensen heb je niets, om wat voor relatie het dan ook gaat (vriendschap of meer).
Gast- Gast
Vraag jezelf eens af waarom je vrienden zou willen blijven met zo'n persoon...
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Is dit serieus?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik denk het wel. Gewoon een jong meisje dat op dit forum is beland denk.Caro schreef:Is dit serieus?
Maar ontopic: Geen kans meer geven, niet als vriendje maar ook niet als gewone vriend.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Soortgelijke onderwerpen
» Moet ik haar nu verder negeren of antwoorden?
» Hoe pak ik dit aan (vrienden)
» Vrienden verliezen.
» Vrienden aan de drugs...
» Incasseringsvermogen bij vrienden
» Hoe pak ik dit aan (vrienden)
» Vrienden verliezen.
» Vrienden aan de drugs...
» Incasseringsvermogen bij vrienden
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: