Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...
+144
sterremaan
Toet
Mari
Hoochie
Limburg85
Schaapke
Rupsie
Vanillivi
_Muppit
Nietjuuh
Sugarfall
Lindsya
Sjonno
Tinkie
Catwoman79
Rev3rie
Mamasapje
SnowWhite
Tyrael
mzcharlotte
Elsje
ThinkPink
widko
Melis_je
lieke89
Parisienne
studiebol
Tiara
Kqip
Curious
Blond
Ryanne
blauwwitrood
Lise_E
Zonnetje
Susan
Happy
Ilargi
Caro
Cheesegirl
Carra
Roza
Qiara
SoGood
Jelin
sonly
Serena
Coccinelle
loura
RYW
pantuf
Tania
Cow
ijsjemeisje
Phileine
Natural
smooch
Creabea_28
Gizmo
rapa nui
girli
Tullow
Miss G
Lies
Elin
Sarah1985
Oasis
Dawn
Caroow
Verona
Xanna
Beachgirl
Eris
SoezieQ
Flinder
Lejow
Shy
JD
iloverocknroll1984
Joli86
Raindrop
Alias
Lynn_
TGR
Inge
PluDan
Monte
Shisha
Try
May
Chocolate Cookie
patjuhhh
Ella
Mamsie
Makamba
TNMN
Butterfly78
Pussycat
Caresses
Jeanette
Sweety
Kabouter
Sjaantje
ekiaam87
Laquisia
Merai
Bolleke
Zininzon
Lady4
Sterre
Rumble
klavertje
Zwoesj
Muppetje
Angela_1986
Arwyn
miss piggy
Rapunzel
_Lacey_
Zora
L!ND@
Poisongirl
Minx
Snoes
juffie001
Sundae
Jordana
SuperGrover
Pien
Janelie
Zwerver
Moezie
bolus26
Winegum
Suus
VeryCherry
Mermaid
Koffieleut
FireButterfly
Niekske
Burn
Lotus
Juul
Atelier Madame
148 plaatsers
Pagina 11 van 21
Pagina 11 van 21 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21
Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...
Dus er wordt nu ook internationaal naar je vader uitgekeken?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Dus er wordt nu ook internationaal naar je vader uitgekeken?
Ik hoop het...Ze zijn alleen niet zo snel bij de politie...
Iets met volwassenen en eigen wil...en keus..
Gast- Gast
Omg, ze weten het wel mooi te verzinnen zeg!
En als je zeker zou weten dat hij op Ibiza zit zat je zelf nu denk ik al in het vliegtuig.
En als je zeker zou weten dat hij op Ibiza zit zat je zelf nu denk ik al in het vliegtuig.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Wow Leaf, 1 tip is iig al hoopgevender dan geen nieuws, ook al snap ik dat je het liefste zou zien dat je vader gewoon weer in dezelfde ruimte is als jij. Ik hoop heel erg voor jullie dat hier meer positiefs uit voortkomt.
Ik zou het van de zotte vinden als je scriptiebegeleider hier geen begrip voor zou kunnen opbrengen. Je vader opsporen ligt helaas niet in m'n vermogen, maar als ik je ook maar met iets kan helpen qua je studie, doe ik dat graag (ook al betwijfel ik of dat lukt, gezien onze verschillende vakgebieden). Ik denk aan je.
Ik zou het van de zotte vinden als je scriptiebegeleider hier geen begrip voor zou kunnen opbrengen. Je vader opsporen ligt helaas niet in m'n vermogen, maar als ik je ook maar met iets kan helpen qua je studie, doe ik dat graag (ook al betwijfel ik of dat lukt, gezien onze verschillende vakgebieden). Ik denk aan je.
Gast- Gast
ik lees dit topic nu pas, en jemig he leaf wat erg zeg. Ik hoop dat jullie hem snel vinden. Heel veel sterkte
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Oh Leaf dat is in elk geval nieuws! Waar baseren ze zo'n tip op? Want London of Ibiza is nogal een uiterste. Wel fijn dat jullie weten dat hij een band met Ibiza heeft, dat geeft hoop en is niet zo'n groot eiland. Ik blijf voor je duimen!
Gast- Gast
Fijn dat er in ieder geval een tip is! Maar heb ook wel dezelfde vraag als Marin.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Fijn dat er een tip is binnengekomen, hopelijk is het de goede richting en komen er meer bruikbare tips binnen en hebben ze hem snel gevonden.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Wauw, wat fijn dat er in ieder geval íets is! Hopen dat het wat oplevert!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Wat zullen die persberichten confronterend voor jullie zijn zeg.. Ik had zo gehoopt dat jullie inmiddels positief nieuws hadden gekregen. Hopelijk leveren de nieuwe tips jullie wat op. Sterkte lieve Leaf!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
De tip komt van een oud collega van mijn vader, mijn vader zou gezegd hebben te overwegen naar Ibiza te vertrekken. Maar goed, dit hebben wij ook al aangegeven bij de politie (gezien het feit dat mijn vader daar al jaren wil gaan wonen) en tot nu toe nog niks.
Ibiza is niet heel groot, maar als je iemand kwijt bent, dan wel. We wachten het nog even af...
Ibiza is niet heel groot, maar als je iemand kwijt bent, dan wel. We wachten het nog even af...
Gast- Gast
Lady4 schreef:Wat zullen die persberichten confronterend voor jullie zijn zeg.. Ik had zo gehoopt dat jullie inmiddels positief nieuws hadden gekregen. Hopelijk leveren de nieuwe tips jullie wat op. Sterkte lieve Leaf!
Ja, die zijn pijnlijk confronterend. Heb gisteren dan ook even heel hard staan huilen toen ik het zag... Dan denk je wel: "Lieve papa, hoe heeft het in godsnaam zo ver kunnen komen?' En het gemis is dan ook ineens heel groot...
Gast- Gast
Het lijkt me echt heel erg moeilijk allemaal. Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dat wilde ik ook nog even zeggen! Knuffel!Lotus schreef:Het lijkt me echt heel erg moeilijk allemaal. Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Sterkte Leaf, ik leef met je mee! Lijkt me echt verschrikkelijk. Hopelijk horen jullie snel meer
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Nog niks van school gehoord, vrees het ergste. Heb er totaaaal geen zin in...Maar ja, dan raak ik ook mijn stage kwijt. Hoewel ik er net op mijn werk weer eentje heb geroggeld, maar goed haha. Dus ik heb wel een stage...Een nieuwe.
Gast- Gast
ik mag toch aannemen dat ze hier op school/stage wel begrip voor op kunnen brengen zeg!
fijn dat je in ieder geval wat achter de hand hebt en dat er nieuwe ´sporen´naar je vader zijn.
fijn dat je in ieder geval wat achter de hand hebt en dat er nieuwe ´sporen´naar je vader zijn.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Leaf, wat fijn dat er berichten op internet staan over je vader en dat er een tip is. Ik hoop zo voor je dat jij en je familie snel duidelijkheid hebben.
Ik denk elke dag even aan je.
Ik denk elke dag even aan je.
Gast- Gast
Aaaargh ik ga iemand wurgen zometeen. Mijn vader had een paar maanden een nieuwe vriendin, kind was amper 2 jaar ouder dan ik, maar goed. Zoals verwacht kreeg pap genoeg van haar en was het finito.
Nu, nav alle berichtjes op hyves en twitter, zit ze mijn zusje berichten te sturen via hyves met allemaal vage verhalen....Of wij echt niet weten waar hij is? Of we echt zo dom zijn? Etc. En dan vervolgens een foto van haar in zijn auto, met daarbij: Dit is zijn auto toch??
Nu heb ik echt zin om haar te wurgen, aandachtsgeile hoer.
Sorry, maar dit zijn gewoon geen grapjes. Dit is bloedserieus...
Nu, nav alle berichtjes op hyves en twitter, zit ze mijn zusje berichten te sturen via hyves met allemaal vage verhalen....Of wij echt niet weten waar hij is? Of we echt zo dom zijn? Etc. En dan vervolgens een foto van haar in zijn auto, met daarbij: Dit is zijn auto toch??
Nu heb ik echt zin om haar te wurgen, aandachtsgeile hoer.
Sorry, maar dit zijn gewoon geen grapjes. Dit is bloedserieus...
Gast- Gast
wat een naar kind!
Net of jullie niet genoeg aan je koppie hebben zonder die kansloze berichten van haar
Net of jullie niet genoeg aan je koppie hebben zonder die kansloze berichten van haar
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Wat een onvoorstelbaar takkewijf, Leaf. Denk je dat hij bij haar is of denk je dat ze dit doet om te fucken?
Het is al zo klote voor je allemaal! Heel veel sterkte!
Gast- Gast
June schreef:Wat een onvoorstelbaar takkewijf, Leaf. Denk je dat hij bij haar is of denk je dat ze dit doet om te fucken?
Doet ze om te fucken. Ze wilde een kind van mijn vader en alles, maar daar wilde mijn vader niks meer van weten (natuurlijk, hij is 52) en toen was het al snel over....
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:June schreef:Wat een onvoorstelbaar takkewijf, Leaf. Denk je dat hij bij haar is of denk je dat ze dit doet om te fucken?
Doet ze om te fucken. Ze wilde een kind van mijn vader en alles, maar daar wilde mijn vader niks meer van weten (natuurlijk, hij is 52) en toen was het al snel over....
Echt al mijn haren staan overeind van ergernis, ik kan me niet eens voorstellen hoe jij er nu bij moet zitten. Ben je wel van plan dit tegen de politie te zeggen of niet?
Gast- Gast
June schreef:_Leaf_ schreef:June schreef:Wat een onvoorstelbaar takkewijf, Leaf. Denk je dat hij bij haar is of denk je dat ze dit doet om te fucken?
Echt al mijn haren staan overeind van ergernis, ik kan me niet eens voorstellen hoe jij er nu bij moet zitten. Ben je wel van plan dit tegen de politie te zeggen of niet?
Mijn zusje gaat hier melding van doen idd.
Triest kind...
Gast- Gast
Pagina 11 van 21 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» onveilig in eigen huis, ik weet niet meer wat ik moet doen
» Ik weet niet wat ik met papa's kleding moet doen...
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik weet even niet wat ik moet doen..
» Wat te doen? Ik weet het niet meer...
» Ik weet niet wat ik met papa's kleding moet doen...
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik weet even niet wat ik moet doen..
» Wat te doen? Ik weet het niet meer...
Pagina 11 van 21
Permissies van dit forum: