Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

+144
sterremaan
Toet
Mari
Hoochie
Limburg85
Schaapke
Rupsie
Vanillivi
_Muppit
Nietjuuh
Sugarfall
Lindsya
Sjonno
Tinkie
Catwoman79
Rev3rie
Mamasapje
SnowWhite
Tyrael
mzcharlotte
Elsje
ThinkPink
widko
Melis_je
lieke89
Parisienne
studiebol
Tiara
Kqip
Curious
Blond
Ryanne
blauwwitrood
Lise_E
Zonnetje
Susan
Happy
Ilargi
Caro
Cheesegirl
Carra
Roza
Qiara
SoGood
Jelin
sonly
Serena
Coccinelle
loura
RYW
pantuf
Tania
Cow
ijsjemeisje
Phileine
Natural
smooch
Creabea_28
Gizmo
rapa nui
girli
Tullow
Miss G
Lies
Elin
Sarah1985
Oasis
Dawn
Caroow
Verona
Xanna
Beachgirl
Eris
SoezieQ
Flinder
Lejow
Shy
JD
iloverocknroll1984
Joli86
Raindrop
Alias
Lynn_
TGR
Inge
PluDan
Monte
Shisha
Try
May
Chocolate Cookie
patjuhhh
Ella
Mamsie
Makamba
TNMN
Butterfly78
Pussycat
Caresses
Jeanette
Sweety
Kabouter
Sjaantje
ekiaam87
Laquisia
Merai
Bolleke
Zininzon
Lady4
Sterre
Rumble
klavertje
Zwoesj
Muppetje
Angela_1986
Arwyn
miss piggy
Rapunzel
_Lacey_
Zora
L!ND@
Poisongirl
Minx
Snoes
juffie001
Sundae
Jordana
SuperGrover
Pien
Janelie
Zwerver
Moezie
bolus26
Winegum
Suus
VeryCherry
Mermaid
Koffieleut
FireButterfly
Niekske
Burn
Lotus
Juul
Atelier Madame
148 plaatsers

Pagina 1 van 21 1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 1:13

Ik zit op mijn werk dus als ik wat later reageer dan is het daarom...

Mijn vader is spoorloos verdwenen...Gisteren is zijn appartement ontruimd wegens huurachterstand en nu is ie weg. Neemt geen telefoon op, is niet op zijn werk op komen dagen (maandag al niet meer)...reageert nergens op. Hij is ontzettend labiel en ik ben heel bang dat hij zelfmoord gepleegd heeft ofzo...

Zou ik nou aangifte moeten/kunnen doen van vermissing? Kan ik ergens checken of hij naar het buitenland vertrokken is? (Zou een optie kunnen zijn ook). Het is een volwassen man dus ik weet het ook niet...Ben ook zo bang dat hij mij en mijn zusje in de steek gelaten heeft, dat hij ons nooit meer wil zien...

Bah ik maak me zo'n zorgen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Atelier Madame do 31 maa 2011 - 1:15

oh bah wat naar!
Ik zou zeker melding bij de politie maken, zeker als ze al een paar dagen niets van iemand vernomen hebt.
Misschien een idee om iedereen in zijn directe kennissenkring te bellen met de vraag of ze iets hebben opgemerkt/gehoord van hem?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Juul do 31 maa 2011 - 1:16

_Leaf_ schreef:Ik zit op mijn werk dus als ik wat later reageer dan is het daarom...

Mijn vader is spoorloos verdwenen...Gisteren is zijn appartement ontruimd wegens huurachterstand en nu is ie weg. Neemt geen telefoon op, is niet op zijn werk op komen dagen (maandag al niet meer)...reageert nergens op. Hij is ontzettend labiel en ik ben heel bang dat hij zelfmoord gepleegd heeft ofzo...

Zou ik nou aangifte moeten/kunnen doen van vermissing? Kan ik ergens checken of hij naar het buitenland vertrokken is? (Zou een optie kunnen zijn ook). Het is een volwassen man dus ik weet het ook niet...Ben ook zo bang dat hij mij en mijn zusje in de steek gelaten heeft, dat hij ons nooit meer wil zien...

Bah ik maak me zo'n zorgen...

Jee, kan me voorstellen dat je je enorm veel zorgen maakt!

Ik weet het niet zeker, maar is het niet zo dat je na 24 uur vermissing aangifte kunt doen?
Je kunt 0900-8844 (politie) bellen en meer informatie vragen.
Misschien kunnen hun je tips geven waar op te letten en aan te denken enz.

Verder wil ik je nog heel veel sterkte wensen hug
Hoop dat je snel iets hoort!!
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Lotus do 31 maa 2011 - 1:17

Wat een nare situatie, Leaf. Als ik jou was zou ik ook contact opnemen met de politie. Daar kunnen ze je misschien verder helpen. Ik hoop dat je vader niets doms heeft gedaan. hug
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 1:17

Volgens mij kan je iemand na 24 uur als vermist opgeven, ongeacht de leeftijd van diegene.

sterkte ermee!
hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Burn do 31 maa 2011 - 1:19

Sterkte Leaf! hug

En ik zou zeker de politie bellen!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Niekske do 31 maa 2011 - 1:20

Pfff, wat een verhaal... ik ben er stil van, dit is echt vreselijk! Na 48 uur geen 'teken van leven' meer gegeven te hebben, is een volwassene officieel vermist, dus ik zou zeker aangifte doen! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, heel veel sterkte en een dikke knuffel! hug
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  FireButterfly do 31 maa 2011 - 1:20

Heel veel sterkte hug.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 1:21

Hij heeft geen familie en voor zover ik weet ook geen vrienden. Misschien wat mensen van de voetbal maar die ken ik verder niet...ik heb al een jaar heel slecht contact met hem dus ik weet ook niet waar ik moet zoeken....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 1:22

Ach meis, wat naar. Ik kan me voorstellen dat je zooo ongerust bent. Volgens mij kun je sowieso vermissing opgeven maar wachten ze 24 uur dacht ik voor ze dat aannemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Koffieleut do 31 maa 2011 - 1:24

Wat heftig! Ik zou idd de politie bellen, misschien hebben zij ook nog meer tips wat je zou kunnen doen. Ik hoop dat hij geen gekke dingen heeft gedaan. Kun je niet naar huis gaan, of ben je juist liever op je werk nu? Veel sterkte!

Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Mermaid do 31 maa 2011 - 1:25

wat heftig he.. Sad
Sowieso even de politie bellen al is het maar om informatie te krijgen. hug
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  VeryCherry do 31 maa 2011 - 1:28

Wow heftig, gewoon de politie bellen voor meer informatie, wanneer is hij 24 uur vermist?
Heel veel sterkte meis hug
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Suus do 31 maa 2011 - 1:29

O, Leaf, wat heftig! Ik zou inderdaad ook gauw de politie bellen als ik jou was. Sterkte!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 1:34

Dinsdagavond hebben we voor het laatst een sms gehad....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  VeryCherry do 31 maa 2011 - 1:40

Wat stond er in die sms of is dat te persoonlijk? Maar als er dinsdag voor het laatst een teken van leven is geweest en gister is zijn huis ontruimd, zou ik echt de politie bellen en dat allemaal vertellen. Zijn wel gegronde redenen om je ontzettend veel zorgen te maken natuurlijk.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Winegum do 31 maa 2011 - 1:44

Wat ontzettend naar zeg! Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Sad Ik zou ook de politie inlichten. Zij kunnen uiteraard ook achterhalen of hij niet toevallig ergens in het ziekenhuis ligt of in de cel zit. Ben je bang dat hij naar het buitenland is vertrokken? Wellicht kun je de vliegvelden bellen, weet niet of ze de informatie mogen geven, maar wellicht hebben zij een systeem waarin ze makkelijk kunnen achterhalen of iemand een vlucht gepakt heeft de afgelopen uren.

Brr, ik hoop dat je snel iets van hem hoort!

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 2:31

Jeetje wat erg. Ik zou zeker de politie in gaan schakelen en 'm als vermist opgeven. Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 2:33

Net als de reacties voor me zou ik zeker de politie inlichten! Sterkte Leaf, dit wens je niemand toe..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 2:38

Jeetje Leaf....

Toen je een tijdje niks over de situatie rondom je vader schreef, hoopte ik dat er misschien verbetering was....
Ik denk dat je, gezien wat je toen al schreef ook, zéker gegronde redenen hebt om naar de politie te gaan...

Ik hoop dat je snel nieuws krijgt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  bolus26 do 31 maa 2011 - 2:50

al wat gehoord ondertussen.zou zeker melding doen! sterkte meis!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 2:55

Inderdaad: politie bellen! Daar heb je redenen genoeg voor!
Sterkte meid, ik hoop uit de grond van mijn hart het allerbeste... hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 3:13

ahh wat vreselijk meid, ik zou ook de politie bellen, hoop echt dat hij geen gekke dingen gedaan heeft,

Veel sterkte

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Moezie do 31 maa 2011 - 3:38

Ow Leaf.. Wat rot om in deze situatie te zitten..
Heb je ondertussen wel al de politie gebeld? of heb je ondertussen al iets vernomen van hem?

Heel veel sterkte uiteraard!! hug
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 3:43

Jeetje, wat zul jij ongerust zijn. Heb je een update inmiddels?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 21 1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum