Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

+144
sterremaan
Toet
Mari
Hoochie
Limburg85
Schaapke
Rupsie
Vanillivi
_Muppit
Nietjuuh
Sugarfall
Lindsya
Sjonno
Tinkie
Catwoman79
Rev3rie
Mamasapje
SnowWhite
Tyrael
mzcharlotte
Elsje
ThinkPink
widko
Melis_je
lieke89
Parisienne
studiebol
Tiara
Kqip
Curious
Blond
Ryanne
blauwwitrood
Lise_E
Zonnetje
Susan
Happy
Ilargi
Caro
Cheesegirl
Carra
Roza
Qiara
SoGood
Jelin
sonly
Serena
Coccinelle
loura
RYW
pantuf
Tania
Cow
ijsjemeisje
Phileine
Natural
smooch
Creabea_28
Gizmo
rapa nui
girli
Tullow
Miss G
Lies
Elin
Sarah1985
Oasis
Dawn
Caroow
Verona
Xanna
Beachgirl
Eris
SoezieQ
Flinder
Lejow
Shy
JD
iloverocknroll1984
Joli86
Raindrop
Alias
Lynn_
TGR
Inge
PluDan
Monte
Shisha
Try
May
Chocolate Cookie
patjuhhh
Ella
Mamsie
Makamba
TNMN
Butterfly78
Pussycat
Caresses
Jeanette
Sweety
Kabouter
Sjaantje
ekiaam87
Laquisia
Merai
Bolleke
Zininzon
Lady4
Sterre
Rumble
klavertje
Zwoesj
Muppetje
Angela_1986
Arwyn
miss piggy
Rapunzel
_Lacey_
Zora
L!ND@
Poisongirl
Minx
Snoes
juffie001
Sundae
Jordana
SuperGrover
Pien
Janelie
Zwerver
Moezie
bolus26
Winegum
Suus
VeryCherry
Mermaid
Koffieleut
FireButterfly
Niekske
Burn
Lotus
Juul
Atelier Madame
148 plaatsers

Pagina 9 van 21 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... - Pagina 9 Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 10:00

Heb je veel steun om je heen, Leaf? Kan je enigszins afleiding vinden en je dagen doorkomen? Het klinkt allemaal zo onwerkelijk en dat is het niet, dat maakt het gevoelsmatig misschien nog wel erger.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen... - Pagina 9 Empty Re: Dodelijk ongerust....Weet niet meer wat ik moet doen...

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 10:04

Ik had de afgelopen dagen veel afleiding omdat ik aan het verhuizen was. Natuurlijk mis ik hem dan wel heel erg, hij had daar bij moeten zijn. Mijn zusje en moeder zijn er heel emotioneel onder, ik een stuk rationeler. De klap komt bij mij later pas denk ik.

Mijn vriend is er gelukkig voor me, evenals forumsters als Trisha, RYW, Wolletjes, Inge en Weetjewel. En natuurlijk nog vriendinnen van buiten het forum.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 10:08

Ik kan me voorstellen dat verhuizen hooguit iets is wat je bezighoudt, maar dat je gedachten wel continu naar je vader uit zullen gaan. Er is denk ik ook geen standaardreactie, de ene persoon wordt emotioneel en de ander blijft rationeel. Niets is goed of fout hierin.

Wel heel fijn om te lezen dat je vriendinnen hebt buiten het forum die je steunen voor zover mogelijk en dat er hier forummers zijn die veel voor je betekenen. Niemand kan de slopende onzekerheid wegnemen, maar mensen die om je geven kunnen je wel vaak door de allermoeilijkste momenten heen proberen te loodsen. Ik vind het echt heel naar voor jullie.

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 6 apr 2011 - 10:09

Het is jammer dat het moet, maar ik vind het zo mooi als je ziet hoe snel dit bericht door heel nederland gaat. Hoe we met het forum doen wat we kunnen doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 10:14

Ik vind dat ook heel mooi Fairytale! En dan ben ik toch blij met Social Media....en Twitter enzo. En hoe iedereen meedoet, meedenkt en meeleeft...heel lief!

Het gaat nooit uit mijn hoofd Guat, er spelen zoveel 'wat als-en'...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 10:23

Het zal een verschrikkelijke chaos en rollercoaster zijn van gedachten/gevoelens in je hoofd. Dat kan bijna niet anders. Ik hoop zo voor je dat je nog wel enigszins wat nachtrust hebt en jezelf, hoe moeilijk ook, staande weet te houden. Doemscenario na doemscenario zal de revue passeren en normaal gesproken kan je dan iemand geruststellen, maar in dit geval kom ik dan weer terug met waar ik mee begon: niets wat ik je wens dekt hierin de lading.

Gast
Gast

Bericht  Mermaid wo 6 apr 2011 - 10:30

Wat klote zeg dat jullie nog niks wijzer zijn hug
Heb de link ook op twitter/facebook/hyves geplaatst.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  SoezieQ wo 6 apr 2011 - 17:14

Ik heb het berichtje ook op mijn hyves gezet, zit nu in de trein naar Parijs, maar mocht het morgen nodig zijn zal ik 's avonds op motor-forum ook zijn signalement verspreiden. Er zijn daar veel regionale topics en sowieso komen daar ontzettend veel mensen die even uit willen kijken naar jouw vader.

Leaf, heel veel sterkte!
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Dawn wo 6 apr 2011 - 18:34

Wilde even laten weten dat ik aan je denk Leaf...
Ook ik check het topic elke dag en hoop dan op goed nieuws.
Ik hoop echt dat er snel duidelijkheid voor jou en je familie komt!
Heel veel sterkte!
hug
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 19:35

Ik heb 'm ook geretweet Leaf! (oude forummer hier, oude naam begon met een D.)

Gast
Gast

Bericht  Oasis wo 6 apr 2011 - 19:42

Lieve Leaf,

Ik heb het ook geretweet en geplaatst op Facebook.
Ik hoop echt dat er snel een einde komt aan deze onzekerheid voor je en dat hij weer heelhuids thuis komt!

hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  May wo 6 apr 2011 - 20:24

Wat verschrikkelijk dat jullie nog niks hebben gehoord! Ik heb het bericht ook geretweet!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 20:31

Wat ontzettend erg zeg! Ik hoop dat er snel wat meer duidelijkheid komt, veel sterkte voor jou!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 21:30

Wat is dit erg voor je, dat hij nog steeds niet terug is. Dit zijn slopende dagen. Ik hoop echt dat er heel snel een positief bericht komt. Heeeel veel sterkte!!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 21:30

Ik kwam even kijken of er al nieuws is.. maar helaas!

Mijn nicht is ook een tijde vermist geweest en wij hebben toen vrij snel contact gezocht met tros vermist! Dus ik zou ook zeker contact op nemen met vermist!

Heel veel sterkte voor de komende tijd! en ik hoop dat je vader snel weer terecht is.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 21:54

Ik heb het ook voor je geretweet. Ken je niet persoonlijk, maar vind het echt vreselijk Cry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 22:11

Ik heb het ook geplaatst op mijn facebook.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 22:32

Ik heb het ook geretweet, wat erg voor jullie.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 22:40

Ik lees dit topic al even mee, maar ik had nog niet gereageerd. Gister zag ik opeens allemaal retweets voorbijkomen van een man uit Den Haag, maar nu besef ik pas dat het jou vader is Leaf! Ondanks dat had ik het al doorgestuurd naar iemand anders.

Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen en hopelijk weet je snel meer! Fijn in ieder geval dat je steun hebt van je naasten. Nogmaals sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 6 apr 2011 - 22:44

@ALL! Ik krijg er helemaal een warm gevoel van hoe ieder mee leeft en gelijk de link in hyves gaat plaatsen, het op twitter of facebook zet! Echt super....

@Leaf, ik kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen, al ben ik wel "blij" dat je door je verhuizing je lekker ergens anders op kon gaan richten! is het verhuizen allemaal gelukt?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  VeryCherry wo 6 apr 2011 - 22:52

Leaf, ik heb nog een site gevonden waar ook een andere foto opstaat, die is dus ook gebruikt smile En jij/je zusje is eraf geknipt.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 22:54

Ook ik het hem geretweet. Heel veel sterkte Leaf. Vreselijk die onzekerheid.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 23:17

Echt VeryCherry? Kun je de link plaatsen? Mijn anonimiteit kan me aan mn reet roesten op dit moment.

SoezieQ, als je zou willen doen, graag. Alle beetjes helpen!

Ik voel me ontzettend gesteund door jullie en iedereen, dat doet me heel heel erg goed!!!!

Gast
Gast

Bericht  juffie001 wo 6 apr 2011 - 23:20

hug
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543

Bericht  ekiaam87 wo 6 apr 2011 - 23:51

Bij mij staat het bericht ook op hyves & facebook! Twitter heb 'k niet.
Ik hoop dat jullie snel iets horen!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 21 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: