Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Snoes schreef:Wat is het hier lekker rustig!
TE rustig
Ik heb jouw verhaal maar een beetje meegekregen, steeds net te laat, maar ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Vannacht kwam ik er achter dat een van de kookpitjes nog aan stond.. Ik geloof dat ik die voor het laatst had gebruikt in de middag. Oeps! Haal ik mijn witte beddengoed uit de wasmachine zie ik dat er een rode, kanten handschoen van carnaval tussen zit... Geen schade, maar dat is dus echt geluk
Wat ben ik toch een goede huisvrouw..
Wat ben ik toch een goede huisvrouw..
Gast- Gast
Aargh, ik erger me echt aan die Tamara Elbaz van Modemeisjes met een missie, blegh, arrogant mens.
Laatst aangepast door Storm op do 31 maa 2011 - 9:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oei Smik, gelukkig is er niets gebeurd en is er geen schade!
Qiara- Ratel
Ben ik ook weer. Wat een dag was het weer. Eerst werken toen mijn vriend een berichtje stuurde. De onderbuurman had een boze brief gestuurd.
Laatst aangepast door Fairytale op do 31 maa 2011 - 9:57; in totaal 1 keer bewerkt
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Haha Smikkel, we hebben allemaal weleens van die dagen . Maar pas je goed op jezelf? Hoe staat het ervoor met therapie?
Gast- Gast
Ja sorry, ik heb het altijd weer weggehaald. Maar dankjewel in ieder geval!Qiara schreef:
Ik heb jouw verhaal maar een beetje meegekregen, steeds net te laat, maar ik hoop dat je snel een nieuwe baan vindt!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
FT, vervelend zo'n buurman! Ik heb ook eens zulke buren gehad. Die zeiden dingen die niet eens waar konden zijn! Echt heel naar want 1 van die dingen was dat mijn ex (toen vriend) me zou slaan en dat was gewoon echt niet zo. Het ergste vond ik nog dat ze daar over wilde gaan klagen bij de woningbouw maar dat NIEMAND de moeite had genomen om mij te helpen of de politie te bellen. Een aantal mensen hoorden dus blijkbaar wel iets dus er zal iemand geweest zijn die klappen kreeg. Is toch triest...
Gast- Gast
Graag gedaan, Snoes.
Dat lijkt me echt naar als mensen dingen beweren die gewoon niet waar zijn . Hoe komen mensen daarbij?!
Oh, ZvB, dat is wel heftig. Die mensen dachten dus eigenlijk dat het bij jullie vandaan kwam of iets dergelijks? Had je zelf weleens iets gehoord?
Dat lijkt me echt naar als mensen dingen beweren die gewoon niet waar zijn . Hoe komen mensen daarbij?!
Oh, ZvB, dat is wel heftig. Die mensen dachten dus eigenlijk dat het bij jullie vandaan kwam of iets dergelijks? Had je zelf weleens iets gehoord?
Qiara- Ratel
ja inderdaad.
Laatst aangepast door Fairytale op do 31 maa 2011 - 9:57; in totaal 1 keer bewerkt
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:.
Wat denkt zo iemand wel niet? Dat hij serieus genomen wordt op die manier? Dit is in ieder geval niet de manier om dingen op te lossen, wat een idioot zeg. En wat jullie relatie betreft gaat hem inderdaad helemaal niets aan. Ook al zou hij je alleen maar om het geld daten. Jullie zijn beiden volwassen en hij heeft geen stem in jullie relatie.
Qiara, het was idd erg ja. Wij werden ook beschuldigd van keiharde muziek draaien, hardcore, maar dat hadden we niet eens. Wij luisterden rock en rap haha. En boren na 11.00 terwijl we geen boormachine hadden. Daarnaast zei de buurvrouw toen we gingen navragen (de roddels kwamen via het dorp bij ons nl) dat het een bepaald weekend zo erg was dat ze de klappen kon horen, deuren sloegen dicht en iemand riep steeds auw auw. Wij waren dat weekend toen in Belgie??? We wilden de reservering alles laten zien maar je kon van haar gezicht lezen dat ze er niets van geloofde, zo frustrerend! Wat een idioten in dat kutdorp daar zeg, blij dat ik er weg ben. Wij hebben zelf nooit iets gehoord nee, dat is het gekke. Ja wel soms die muziek maar dat kwam helemaal van de andere kant van de flat en was vrij duidelijk waar dat vandaan kwam dus het lijkt me sterk dat ze daar ons van verdachtte....
Laatst aangepast door Zusje van Bert op do 31 maa 2011 - 9:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Echt een vreemd verhaal, Fairytale! Heeft hij aandacht nodig
Ook al zo'n raar verhaal, ZvB. Verzinnen die mensen die verhalen, om jullie aandacht te krijgen ofzo? Ik vind het echt vreemd, vooral als je kan laten zien dat je er niet was, zouden de mensen het wel moeten laten gaan.
Ook al zo'n raar verhaal, ZvB. Verzinnen die mensen die verhalen, om jullie aandacht te krijgen ofzo? Ik vind het echt vreemd, vooral als je kan laten zien dat je er niet was, zouden de mensen het wel moeten laten gaan.
Qiara- Ratel
Gast- Gast
Dag dames, ik ben (al een tijdje) uitgeleerd dus kom hier nog even kletsen
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Qiara schreef:Ook al zo'n raar verhaal, ZvB. Verzinnen die mensen die verhalen, om jullie aandacht te krijgen ofzo? Ik vind het echt vreemd, vooral als je kan laten zien dat je er niet was, zouden de mensen het wel moeten laten gaan.
Nee ik denk niet dat ze het verzonnen want er waren blijkbaar meerdere buren die hiermee zaten. Dat hebben ze uitgebreid met elkaar besproken maar niet met ons. En toen wilden ze een klacht in gaan dienen bij de woningbouw en kwamen wij er net achter. Toen gingen we naar de buurvrouw en ze reageerde echt heel bang en zei dat ze op het punt stond om weg te gaan. Ze stond totaal niet open voor een gesprek en geloofde niks van wat we zeiden. Jammer gewoon, dat mensen zo achter je rug om lullen maar niet gewoon even aanbellen en vragen of je niet wilt boren zo laat, dan had ik ze kunnen zeggen dat ik het niet was. Jammer dat niemand een instantie heeft ingeschakeld om 'mij te helpen' als ik daadwerkelijk geslagen werd maar ze wel willen gaan klagen. Hoe raar is dat gewoon? Het is jaren geleden hoor maar ik kan er nog niet over uit...
Laatst aangepast door Zusje van Bert op do 31 maa 2011 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@ ZvB wil het zo wel weer ff weghalen. Dus als jij dat ook zou willen.
Laatst aangepast door Fairytale op do 31 maa 2011 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt
Minx- Lady Post-a-lot
Merai schreef:Dag dames, ik ben (al een tijdje) uitgeleerd dus kom hier nog even kletsen
Geslaagd bij de IKEA?
Gast- Gast
Isabella schreef:Merai schreef:Dag dames, ik ben (al een tijdje) uitgeleerd dus kom hier nog even kletsen
Geslaagd bij de IKEA?
Ja, erg Ik ben blij!
Wat een nare buren verhalen, sommige mensen zijn echt niet te begrijpen!
Merai- Ratel
Ikea-verslaafde komt om de hoek kijken..Isabella schreef:Van welke serie heb je dingen gekocht? Ik ben zo benieuwd!
Gast- Gast
nee idd niet. Ik ben er vrij nuchter onder. Als hij dingen hoort die er niet zijn. Dan is dat zijn probleem, ik ga me dan ook niet heel erg in lopen houden. Niet dat ik veel geluidsoverlast geef, maar lopen hoor je al vrij snel als het laat is.
Minx- Lady Post-a-lot
Isabella schreef:Van welke serie heb je dingen gekocht? Ik ben zo benieuwd!
Hemnes! Ik ga plaatjes zoeken, wacht even
Merai- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: