Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Misschien is een andere insctructeur ook wel te regelen. Maar ik moet van mezelf na de 1e x (60 min.) niet te snel beoordelen over zo'n man. Als je spoedcursus doet heb je voorrang met je examen, dus geen wachttijd. (die idd nog steeds 6 weken is)Sjaantje schreef:Carola, dat je aan een andere auto moet wennen, is logisch en ik heb geen idee hoe snel je daaraan went. Maar als het met je instructeur niet klikt, is er dan een mogelijkheid om bij dezelfde rijschool een andere instructeur te krijgen?
En, wat ik me ook afvraag, als je vóór 31 mei examen gedaan moet hebben, moet je het examen dan niet onderhand al gaan aanvragen? Of gaat dat tegenwoordig sneller??? In 'mijn tijd' (ahum, 12 jaar geleden dus) duurde het zo'n 6 weken voor je werkelijk op examen kon.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Alex schreef:Ik wil mooi weer! Dan kan ik lekker een stuk weg op de skeelers.
dan moet je tot zaterdag wachten
Gast- Gast
Carola, dat wist ik dus niet van dat examen. Dan is zo'n spoedcursus inderdaad nog wel te doen voor die tijd. En ach, misschien was je instructeur gewoon chagrijnig van het slechte weer... kan ik me wel iets bij voorstellen. Goed van je dat je hem niet meteen afschrijft maar nog een kans geeft!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik merk ook nu het zo regent.. ik me zo down kan voelen..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
loontjes-power schreef:Ik merk ook nu het zo regent.. ik me zo down kan voelen..
Dank je Sjaantje!!
Wat is het trouwens maar rustig hier?
Nog iemand van VC gehoord of ze der jurk binnen heeft gekregen?
Ben toch wel benieuwd hoe die staat
Wat is het trouwens maar rustig hier?
Moezie- Kletskop
Vind ik idd ook wel knap van mezelf! Misschien was het zo'n 1e les ook wel heel veel voor mij; vreemde auto, slecht weer, nieuwe instructeur, slecht in me vel zitten. Misschien viel de houding van die man wel mee, maar vatte ik het voor mezelf zo op.Sjaantje schreef:Carola, dat wist ik dus niet van dat examen. Dan is zo'n spoedcursus inderdaad nog wel te doen voor die tijd. En ach, misschien was je instructeur gewoon chagrijnig van het slechte weer... kan ik me wel iets bij voorstellen. Goed van je dat je hem niet meteen afschrijft maar nog een kans geeft!
De rest van de dag ga ik lekker iets voor mezelf doen en we zien wel! Bedankt dat je wilde luisteren!
Cheesegirl- Ratel
Er is een topic over met foto!loontjes-power schreef:
Cheesegirl- Ratel
wou het inderdaad net zeggen topic staan in Beauty en Mode. Enne ook al is het slecht weer ik vind dan nog dat de instructeut zo wel een slechte indruk maakt. Ik bedoel het was haar eerste rijles bij een andere rijschool dan mag je toch wel iets optimistischer en vrolijker zijn ook naar je leerling toe. In de anderhalf jaar dat ik gelest hebt, was mijn instructeur nooit chagi en liet me altijd op m`n gemak voelen.
Gast- Gast
Carola, ik kan alleen maar hopen dat je je nu iets minder rot voelt over de les. Het is goed dat je het even kwijt hebt gekund en het even hebt gerelativeerd. En ik hoop écht dat we vóór 31 mei hier een topic van jou zien: 'Jeeeeeeeeeeeej ik heb mijn rijbewijs!!!'
In ieder geval succes ermee en als je het tijdens een volgende les moeilijk hebt, denk je maar even terug aan de wijze woorden van Sjaan
In ieder geval succes ermee en als je het tijdens een volgende les moeilijk hebt, denk je maar even terug aan de wijze woorden van Sjaan
Bedankt, !
Nu over iets leuks praten, dat mijn scriptieplan bv goed was!
Laatst aangepast door Carola589 op do 31 maa 2011 - 0:26; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl- Ratel
Haha heb hem gevonden !!
Wat een gave jurk..
Wat een gave jurk..
Moezie- Kletskop
Carola589 schreef:Bedankt, !
Super!!
Moezie- Kletskop
Carola589 schreef:Bedankt, !
Wat voor studie volg je?
Ik was er idd ook erg blij mee. Nu kan ik echt van start met het schrijven van mijn scriptie.
Cheesegirl- Ratel
Dat went best snel.. Ik heb in 17 rijlessen in 4 verschillende auto`s gereden... De eerste 10 minuten zijn vreemd, maar daarna is het gewoon.. Het is toch allemaal Diesel..Sjaantje schreef:Carola, dat je aan een andere auto moet wennen, is logisch en ik heb geen idee hoe snel je daaraan went. Maar als het met je instructeur niet klikt, is er dan een mogelijkheid om bij dezelfde rijschool een andere instructeur te krijgen?
En, wat ik me ook afvraag, als je vóór 31 mei examen gedaan moet hebben, moet je het examen dan niet onderhand al gaan aanvragen? Of gaat dat tegenwoordig sneller??? In 'mijn tijd' (ahum, 12 jaar geleden dus) duurde het zo'n 6 weken voor je werkelijk op examen kon.
Gast- Gast
Pfffff wie komt mijn man ff neerknuppelen? Ik word echt zo chagrijnig van die man. Hij kan echt alleen maar zeiken.
Gast- Gast
Alex schreef:Pfffff wie komt mijn man ff neerknuppelen? Ik word echt zo chagrijnig van die man. Hij kan echt alleen maar zeiken.
is onderweg na Alex meteen knuppel
Moezie- Kletskop
Zo, hehe, eindelijk kleding aan. Ziet er niet echt geweldig uit, maar het kan er mee door.
Wil niks straks aan, voel me al zo dik en heb ook geen mooie ronde buik, zit een soort rare deuk in Dus strakke shirtjes ofzo ziet er gewoon niet uit...
Heb nu een blousje aan wat al zeker 2 jaar in mijn kast hangt, beter was als niks toch?
Wil niks straks aan, voel me al zo dik en heb ook geen mooie ronde buik, zit een soort rare deuk in Dus strakke shirtjes ofzo ziet er gewoon niet uit...
Heb nu een blousje aan wat al zeker 2 jaar in mijn kast hangt, beter was als niks toch?
Gast- Gast
Wordt Lesbisch!!Alex schreef:Pfffff wie komt mijn man ff neerknuppelen? Ik word echt zo chagrijnig van die man. Hij kan echt alleen maar zeiken.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Dat went best snel.. Ik heb in 17 rijlessen in 4 verschillende auto`s gereden... De eerste 10 minuten zijn vreemd, maar daarna is het gewoon.. Het is toch allemaal Diesel..
Oh dat scheelt!
Ik heb mijn 'nieuwe' auto nu 8 maanden en ik ben er nog steeds niet aan gewend dat de toeter op het stuur zit
Dag Lily, werkze!
Ik had altijd de claxon in het middenpaneel van m`n stuur en nu heb ik op het stuur aan beide kanten een knop zeg maar.. Je wil ook echt niet weten hoe vaak ik op m`n stuur sla om te willen toeteren..Sjaantje schreef:_Donnaa schreef:
Dat went best snel.. Ik heb in 17 rijlessen in 4 verschillende auto`s gereden... De eerste 10 minuten zijn vreemd, maar daarna is het gewoon.. Het is toch allemaal Diesel..
Oh dat scheelt!
Ik heb mijn 'nieuwe' auto nu 8 maanden en ik ben er nog steeds niet aan gewend dat de toeter op het stuur zit
Maar dat is heel anders dan het rijden van een auto zelf.. Ik vond het heel handig dat ik in verschillende auto`s lesgereden heb..
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: