Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Ikea-verslaafde komt om de hoek kijken..Isabella schreef:Van welke serie heb je dingen gekocht? Ik ben zo benieuwd!
Haha, ik ben pas 1x bij de IKEA geweest sinds ik hier woon hoor
Gast- Gast
Fairytale schreef:.
Als er dreigementen in de brief staan dan zou ik dat zeker bewaren en naar de woningbouw sturen. Dat gaat echt te ver... Ik heb trouwens jouw stukken tekst uit mijn quotes gehaald. Mij boeit het niet dat dit verhaal er staat, tis al erg lang geleden.
Gast- Gast
Hoi Merai!
Smik, ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen, maar ik wil je heel veel sterkte wensen bij het nemen van deze beslissing, echt een lastige.
Ik vind het ook heel raar. Kennelijk durfden ze het niet met jullie te bespreken. Misschien waren ze wel bang dat ze zelf aangevlogen zouden worden, dat jullie wel even achter hen aan zouden gaan ?
Huh, wat raar Fairytale, waar halen ze het toch vandaan?
Smik, ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen, maar ik wil je heel veel sterkte wensen bij het nemen van deze beslissing, echt een lastige.
Ik vind het ook heel raar. Kennelijk durfden ze het niet met jullie te bespreken. Misschien waren ze wel bang dat ze zelf aangevlogen zouden worden, dat jullie wel even achter hen aan zouden gaan ?
Huh, wat raar Fairytale, waar halen ze het toch vandaan?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:.
Wat jammer, je leek wel op te leven voor zo ver ik dat van een afstand natuurlijk kan bepalen. Je wacht op een telefoontje wanneer je dat gesprek hebt? Kun je morgen niet zelf daarachter aan bellen?
Gast- Gast
Dan moet je dat eens even regelenIsabella schreef:Smikkell schreef:Ikea-verslaafde komt om de hoek kijken..Isabella schreef:Van welke serie heb je dingen gekocht? Ik ben zo benieuwd!
Gast- Gast
Dat was het belangrijkste wel zo'n beetje geloof ik Zie dat er hier niet echt als een geheel uitziet maar geloof me, dat wordt het wel
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Dan moet je dat eens even regelenIsabella schreef:Smikkell schreef:Ikea-verslaafde komt om de hoek kijken..Isabella schreef:Van welke serie heb je dingen gekocht? Ik ben zo benieuwd!
We zijn 1x op poging gegaan naar Delft, en toen was de afrit afgesloten door drukte
Gast- Gast
Ja dat heb ik ook gezegd dat hij die brief moet bewaren. Dat is ook iets wat hij wel gaat doen. Het is meer psychisch gek maken. Lichamelijk zal hij nooit doen staat er ook letterlijk in. Ach ja tis gewoon iemand die in een hutje op de hei moet gaan wonen.
Heerlijk shoppen bij ikea
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
LEUK! Ik vind die kleur Hemnes zo mooi, het past hier alleen niet, maar ik vind hem prachtig
Gast- Gast
Zie je berichtje nu bij teruglezen pas Smikkell, ze hebben dus nog niet gebeld.. Ga je morgen zelf bellen of toch nog afwachten? Vervelend dat je je nu weer even zo rot voelt
Merai- Ratel
Ik wil ook weer eens naar de Ikea , lekker even helemaal losgaan. Ik ben benieuwd naar de plaatjes, Merai. Nu het nog een keer irl aanschouwen als het klaar is :-)
Ik heb hoofdpijn
Ik heb hoofdpijn
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Fairytale schreef:Ja dat heb ik ook gezegd dat hij die brief moet bewaren. Dat is ook iets wat hij wel gaat doen. Het is meer psychisch gek maken. Lichamelijk zal hij nooit doen staat er ook letterlijk in. Ach ja tis gewoon iemand die in een hutje op de hei moet gaan wonen.
Ik hoop dat je vriend zich niet gek laat maken dan! Wat een mafkees!
Merai- Ratel
Dames, slaap lekker. Ik ga richting dromenland, heerlijk zonder wekker slapen morgen
Gast- Gast
Ja, ik wil ze eigenlijk wel zelf gaan bellen. Ik ben toch niet zo tevreden over vandaag en over de alcohol.Merai schreef:Zie je berichtje nu bij teruglezen pas Smikkell, ze hebben dus nog niet gebeld.. Ga je morgen zelf bellen of toch nog afwachten? Vervelend dat je je nu weer even zo rot voelt
Gast- Gast
Isabella schreef:LEUK! Ik vind die kleur Hemnes zo mooi, het past hier alleen niet, maar ik vind hem prachtig
Ik ook Haha
Merai- Ratel
Ik ben ook ergens benieuwd naar bij jou..Qiara schreef:Ik wil ook weer eens naar de Ikea , lekker even helemaal losgaan.Ik ben benieuwd naar de plaatjes, Merai.Nu het nog een keer irl aanschouwen als het klaar is :-)
Ik heb hoofdpijn
Idee waar de hoofdpijn vandaan komt?
Gast- Gast
Qiara schreef:Ik wil ook weer eens naar de Ikea , lekker even helemaal losgaan.Ik ben benieuwd naar de plaatjes, Merai.Nu het nog een keer irl aanschouwen als het klaar is :-)
Ik heb hoofdpijn
Plaatjes zijn ondertussen al geweest hoor En als het klaar is dan komt er een café meeting haha! Wat vervelend dat je hoofdpijn hebt!
Merai- Ratel
Alex schreef:Trusten Isabella!
Hoi dames, ik ben er ook weer even.
Welterusten Isabella en hai Alex! Hoe gaat het?
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Ja, ik wil ze eigenlijk wel zelf gaan bellen. Ik ben toch niet zo tevreden over vandaag en over de alcohol.Merai schreef:Zie je berichtje nu bij teruglezen pas Smikkell, ze hebben dus nog niet gebeld.. Ga je morgen zelf bellen of toch nog afwachten? Vervelend dat je je nu weer even zo rot voelt
Goed van je dat je actie wilt ondernemen, ik hoop dat het morgen lukt! Mijn voorstel maar een andere keer doen dan?
Merai- Ratel
Smikkel, beloof me dat je morgen belt? Ik ga ook mijn bed opzoeken, de dag heeft weer lang genoeg geduurd. Morgen nog een dagje werken maar heel mss ben ik in de middag vrij. Stiekem hoop ik het wel een beetje haha .
Trusten!
Trusten!
Gast- Gast
Morgen lijkt me niet zo handig. Ik wil eigenlijk ok naar school...Merai schreef:Smikkell schreef:Ja, ik wil ze eigenlijk wel zelf gaan bellen. Ik ben toch niet zo tevreden over vandaag en over de alcohol.Merai schreef:Zie je berichtje nu bij teruglezen pas Smikkell, ze hebben dus nog niet gebeld.. Ga je morgen zelf bellen of toch nog afwachten? Vervelend dat je je nu weer even zo rot voelt
Goed van je dat je actie wilt ondernemen, ik hoop dat het morgen lukt! Mijn voorstel maar een andere keer doen dan?
Ik heb in de avond wel met een vriendin afgesproken. Dat meisje dat smste toen we in de stad waren
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: