Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Over 3,5 uur....Burn schreef:PM, trouwens.. Heb je al weer de 2e ronde van de echo gehad? Heb ik denk ik gemist..
Ik had dus niets gemist! Oeh.. Spannend!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dolores schreef:Stop met stroopwafels eten PM....je hebt er nu al voor elke baby twee gegeten.....
Hmmm wil je daarmee zeggen dat ze er ook nog twee voor zichzelf mag nemen?
Gast- Gast
De Grazia is leuk! Ik snap je hoor Donnaa Lekker blaadje om te lezen zonder al te veel na te denken, en mooie plaatjes/kleding kijken.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ohoh.. Maar er ligt wel een Columbus op m`n bureau, maakt dat het een beetje goed?Zusje van Bert schreef:_Donnaa schreef:Ben je nou op mij afgeknapt sinds mijn Grazia biecht?Zusje van Bert schreef:Krijg je automatisch een ban wegens overkill
Ja eigenlijk wel, ik ben diep teleurgesteld...
Alleen als je er even in bladert...
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Dolores schreef:Stop met stroopwafels eten PM....je hebt er nu al voor elke baby twee gegeten.....
Eigenlijk wel, en ook twee voor mij als ze zou willen...
Gast- Gast
Nee... niet zeggen dat dat mag...Dolores schreef:Zusje van Bert schreef:Dolores schreef:Stop met stroopwafels eten PM....je hebt er nu al voor elke baby twee gegeten.....
Eigenlijk wel, en ook twee voor mij als ze zou willen...
Gast- Gast
Hey, is je ticker nou weer anders, PM?
Geen stroopwafels meer eten! Neem anders een boterham, das gezonder
Gast- Gast
Ja, ander kleurtje.Alex schreef:Hey, is je ticker nou weer anders, PM?
Ik heb gewoon zo'n zin in zoetigheid... dat is ook weer totaal nieuw... Kinderen zijn van geslacht verandert zeker
Gast- Gast
Ik leef op 2 boterhammen per dag...Zusje van Bert schreef:Ik heb nog maar 3 boterhammen om de dag door te komen
En smorgens 2 crackers..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
ik eet `s ochtends een boterham en `s middags een en dan heel veel tussendoortjes haha
Gast- Gast
Wil je stroopwafels?Zusje van Bert schreef:Ik heb nog maar 3 boterhammen om de dag door te komen
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Ik leef op 2 boterhammen per dag...Zusje van Bert schreef:Ik heb nog maar 3 boterhammen om de dag door te komen
En smorgens 2 crackers..
Hoe doe je dat? Dan val ik om... Ik heb al 3 boterhammen (volkoren met worst en kaas) op en 3 rijstwafels... Nu denk ik dan maar dat ik om 1 uur nog een boterham neem en om 3 en 4 uur ofzo... Ik heb alleen nu al honger... Wel net gegeten...
Stroopwafels hou ik niet zo van maar dank je wel .
Gast- Gast
Ja, wat roddels en kleding, daar hou ik wel van, haha..Jen_ schreef:De Grazia is leuk! Ik snap je hoor Donnaa Lekker blaadje om te lezen zonder al te veel na te denken, en mooie plaatjes/kleding kijken.
Gast- Gast
Ik heb er al in gebladerd toen ik 'm kreeg!Zusje van Bert schreef:_Donnaa schreef:Ohoh.. Maar er ligt wel een Columbus op m`n bureau, maakt dat het een beetje goed?Zusje van Bert schreef:_Donnaa schreef:Ben je nou op mij afgeknapt sinds mijn Grazia biecht?Zusje van Bert schreef:Krijg je automatisch een ban wegens overkill
Ja eigenlijk wel, ik ben diep teleurgesteld...
Alleen als je er even in bladert...
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:loontjes-power schreef:Ik leef op 2 boterhammen per dag...Zusje van Bert schreef:Ik heb nog maar 3 boterhammen om de dag door te komen
En smorgens 2 crackers..
Hoe doe je dat? Dan val ik om... Ik heb al 3 boterhammen (volkoren met worst en kaas) op en 3 rijstwafels... Nu denk ik dan maar dat ik om 1 uur nog een boterham neem en om 3 en 4 uur ofzo... Ik heb alleen nu al honger... Wel net gegeten...
Stroopwafels hou ik niet zo van maar dank je wel .
Veel water drinken.. en ik eet wel af en toe als ik honger heb een rijstwafel tussendoor..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Whahaha PM of dat zo is zul je vanmiddag zien
Ik heb al 2 boterhammen gegeten vandaag ... ik twijfel of ik straks ga eten. Wilde eigenlijk gaan hardlopen, maar dat gaat 'm met dit weer niet worden. Getver.
Ik heb al 2 boterhammen gegeten vandaag ... ik twijfel of ik straks ga eten. Wilde eigenlijk gaan hardlopen, maar dat gaat 'm met dit weer niet worden. Getver.
Gast- Gast
Dan ga ik echt heel gek kijken denk ik... Nee, doe maar niet, wil niet ruilenAlex schreef:Whahaha PM of dat zo is zul je vanmiddag zien
Hardlopen met dit weer zou ik echt niet vrijwillig doen.
Gast- Gast
Alex, een lunch lijkt me wel gezond?
LP, ik moet ook meer drinken ja maar vind dat zo moeilijk... Ik heb vandaag nog niets gedronken. Ik zal zo maar een flesje water kopen in de pauze en op mijn bureau zetten. Is al meer dan niets.
Donnaa, bedankt. Je hebt mijn dag weer goed gemaakt .
LP, ik moet ook meer drinken ja maar vind dat zo moeilijk... Ik heb vandaag nog niets gedronken. Ik zal zo maar een flesje water kopen in de pauze en op mijn bureau zetten. Is al meer dan niets.
Donnaa, bedankt. Je hebt mijn dag weer goed gemaakt .
Gast- Gast
T is bijna middag idd, maar nog niet helemaal
Alex: is het zo slecht weer bij jou? Hier is het grijs maar (nog) wel droog
Alex: is het zo slecht weer bij jou? Hier is het grijs maar (nog) wel droog
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ben je net aan het idee gewend, haha ...
Ik ga dus ook echt niet hardlopen, ik zou gek zijn!
Ik ga dus ook echt niet hardlopen, ik zou gek zijn!
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: