Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Maar het hangt toch af van de glazen hoe duur de bril is? Het montuur kan misschien 75 euro kosten, maar glazen kunnen verdomd duur zijn!
Gast- Gast
Glazen zijn het duurste. En mijn ene glas moet extra dun geslepen worden omdat mijn ene oog een veel sterkere sterkte heeft...Alex schreef:Maar het hangt toch af van de glazen hoe duur de bril is? Het montuur kan misschien 75 euro kosten, maar glazen kunnen verdomd duur zijn!
Gast- Gast
nja voor mij is het ook zo stom want ik heb dus maar sterkte in 1 oog m`n andere oog is gewoon normaal maar betaal wel altijd voor 2 glazen.
Gast- Gast
Je kan er gewoon een brilplan naast nemen, dan hoef je niet te wachten hoor..ProudMama schreef:Ik heb een lensplan en ga ook een brilplan aanvragen._Donnaa schreef:Duur? Ik heb ieder jaar een bril voor €72ProudMama schreef:Ja, mag mijn lenzen niet meer zoveel dragen.
En een bril is nog verdraait duur ook
Maar nu heb ik dat dus nog niet, en moet echt zsm een bril. Een paar maanden wachten mocht niet meer..
Je neemt een bril, betaald direct €72 (geloof dat het nu ietsje verhoogd is) en daarna betaal je per maand een bedrag voor je bril die je uitkiest over 1 jaar of over 2 jaar..
Laatst aangepast door _Donnaa op wo 30 maa 2011 - 23:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lily schreef:is het hier op het forum nou eigenlijk zo rustig of ligt dat aan mij? ik bedoel hier wordt gezellig gekletst maar op de rest van het forum is het maar stilletjes
Het is donderdagmiddag, mensen zullen wel wat te doen hebben?
Gast- Gast
Dat kan dus niet, nu betaal je het volle bedrag en pas na een jaar kan je profiteren van het plan..._Donnaa schreef:Je kan er gewoon een brilplan naast nemen, dan hoef je niet te wachten hoor..ProudMama schreef:Ik heb een lensplan en ga ook een brilplan aanvragen._Donnaa schreef:Duur? Ik heb ieder jaar een bril voor €72ProudMama schreef:Ja, mag mijn lenzen niet meer zoveel dragen.
Maar nu heb ik dat dus nog niet, en moet echt zsm een bril. Een paar maanden wachten mocht niet meer..
Je neemt een bril, betaald direct €72 (geloof dat het nu ietsje verhoogd is) en daarna betaal je per maand een bedrag voor je bril over 1 jaar of over 2 jaar..
Gast- Gast
dames, dat brilplan hebben ze dat alleen bij de HA? want ik haal eigenlijk al m`n brillen bij Het Huis
Gast- Gast
Ik ga lunchen en denk niet dat ik daarna nog kom. Moet echt ff doorwerken . Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ik ga lunchen en denk niet dat ik daarna nog kom. Moet echt ff doorwerken . Fijne dag allemaal!
Eetsmakelijk!
Gast- Gast
Oh, dat was bij mij niet zo toen ik aan het plan begon.. Ik heb vorige maand tussendoor zelfs nog een bril gehad voor de fijne prijs van €72.. M`n sterkte was heel erg slechter geworden, maar ik kan pas in oktober een nieuwe bril uitzoeken.ProudMama schreef:Dat kan dus niet, nu betaal je het volle bedrag en pas na een jaar kan je profiteren van het plan..._Donnaa schreef:Je kan er gewoon een brilplan naast nemen, dan hoef je niet te wachten hoor..ProudMama schreef:Ik heb een lensplan en ga ook een brilplan aanvragen._Donnaa schreef:Duur? Ik heb ieder jaar een bril voor €72ProudMama schreef:Ja, mag mijn lenzen niet meer zoveel dragen.
Je neemt een bril, betaald direct €72 (geloof dat het nu ietsje verhoogd is) en daarna betaal je per maand een bedrag voor je bril over 1 jaar of over 2 jaar..
Kreeg nu dus gewoon buiten het bril plan om een bril voor €72.
Gast- Gast
De vorige keer zeiden ze dat dat dus niet meer kon, daarom heb ik het even uitgesteld. Voor 72,- had ik het gelijk gedaan, maar het werd voor mij 199,00
Gast- Gast
Ik krijg een beetje het idee dat je de verkeerde persoon getroffen hebt..ProudMama schreef:De vorige keer zeiden ze dat dat dus niet meer kon, daarom heb ik het even uitgesteld. Voor 72,- had ik het gelijk gedaan, maar het werd voor mij 199,00
Gast- Gast
Ik had trouwens gister gereageerd op een vacature en kreeg vandaag al mail terug!
Was voor een peuterspeelzaalleidster, en ze vroegen zich af of ik een VVE certificaat had.
Vond het best een snelle reactie
Was voor een peuterspeelzaalleidster, en ze vroegen zich af of ik een VVE certificaat had.
Vond het best een snelle reactie
Gast- Gast
Ga het straks gewoon nog een keer proberen, nu is het vast ook niet zo druk als op de zaterdag dat ik er was._Donnaa schreef:Ik krijg een beetje het idee dat je de verkeerde persoon getroffen hebt..ProudMama schreef:De vorige keer zeiden ze dat dat dus niet meer kon, daarom heb ik het even uitgesteld. Voor 72,- had ik het gelijk gedaan, maar het werd voor mij 199,00
Gast- Gast
Lily schreef:had je ook nog geprobeert om te solliciteren op je oude stageplek?
Stageplek? Mijn laatste stage was op een basisschool dus daar kom ik niet ver mee met mijn diploma.
En die stages daarvoor heb ik al geprobeerd ja en daar hadden ze niemand nodig.
Je bedoelt zeker waar ik laatst niet mocht komen omdat ik al via uitzendbureau gewerkt had?
Daar heb ik op gesolliciteerd!
Gast- Gast
En anders zeg je gewoon 'Een vriendin van mij heeft in februari nog een bril gehaald voor €72, buiten het Bril Totaal Plan om'.. Zo, eat that!ProudMama schreef:Ga het straks gewoon nog een keer proberen, nu is het vast ook niet zo druk als op de zaterdag dat ik er was._Donnaa schreef:Ik krijg een beetje het idee dat je de verkeerde persoon getroffen hebt..ProudMama schreef:De vorige keer zeiden ze dat dat dus niet meer kon, daarom heb ik het even uitgesteld. Voor 72,- had ik het gelijk gedaan, maar het werd voor mij 199,00
Gast- Gast
_Donnaa schreef:En anders zeg je gewoon 'Een vriendin van mij heeft in februari nog een bril gehaald voor €72, buiten het Bril Totaal Plan om'.. Zo, eat that!ProudMama schreef:Ga het straks gewoon nog een keer proberen, nu is het vast ook niet zo druk als op de zaterdag dat ik er was._Donnaa schreef:Ik krijg een beetje het idee dat je de verkeerde persoon getroffen hebt..ProudMama schreef:De vorige keer zeiden ze dat dat dus niet meer kon, daarom heb ik het even uitgesteld. Voor 72,- had ik het gelijk gedaan, maar het werd voor mij 199,00
Gast- Gast
Anousch schreef:Lily schreef:had je ook nog geprobeert om te solliciteren op je oude stageplek?
Stageplek? Mijn laatste stage was op een basisschool dus daar kom ik niet ver mee met mijn diploma.
En die stages daarvoor heb ik al geprobeerd ja en daar hadden ze niemand nodig.
Je bedoelt zeker waar ik laatst niet mocht komen omdat ik al via uitzendbureau gewerkt had?
Daar heb ik op gesolliciteerd!
ja dat bedoelde ik
Gast- Gast
Normaal voel ik vanalles in mijn buik, nu moet ik voor een echo en voel ik de hele ochtend niks...
Gast- Gast
Goedemiddag..
Ik kom hier even zeiken over mij autorijles van net
Iemand anders wel iets vrolijks te vertellen?!
Ik kom hier even zeiken over mij autorijles van net
Iemand anders wel iets vrolijks te vertellen?!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: