Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Dolores schreef:hej allemaal
sorry dat ik gister ineens niet meer reageerde, kreeg een naar telefoontje en moest toen direct weg...
Mijn excusus want het was midden in een discussie/gesprek hier waar ik echt veel belang aan hechtte
Dat klinkt niet goed, wil je het erover hebben?
Gast- Gast
Ik kan me goed voorstellen dat je in de zenuwen zit hoor. Ik zou ook niet kunnen kiezen tussen niet te veel hoop hebben en hoopvol zijn haha! Gelukkig is het al donderdag vandaag, zaterdag staat al om de hoek. Ik duim in ieder geval voor je.
Do, kun je niet na je wandeling nog even wat gaan slapen?
Do, kun je niet na je wandeling nog even wat gaan slapen?
Gast- Gast
Weet ik eigenlijk niet, of ik het echt had gewild..Zusje van Bert schreef:Hahaha dat kan ik me dan wel voorstellen ja maar had je het wel gewild? Leuk om te horen dat het gezellig is in ieder geval. Leuk om zo te zien dat het soms gewoon nog niet de juiste tijd is en later wel!
Moeilijk soms..
Sterkte/Succes Do met je hoofd leegmaken
Gast- Gast
Do een wandeling doet meestal goed!!
Daarnaa misschien toch maar ff lekker in bed gaan liggen
Daarnaa misschien toch maar ff lekker in bed gaan liggen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
+1Dolores schreef:Ik ga heel hard duimen voor een hele rits bevruchte eitjes Giacomo....
Gast- Gast
Het is wel leuk, maar gewoon ook echt voor de leuk.. En ondanks alle gezeik wil ik W. ook niet voor z`n kop stoten..
En dan heb ik zoiets, als het toch gewoon voor de leuk is, dan kan ik het ook laten, zeg maar..
En dan heb ik zoiets, als het toch gewoon voor de leuk is, dan kan ik het ook laten, zeg maar..
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik ga heel hard duimen voor een hele rits bevruchte eitjes Giacomo....
+ 1
Gast- Gast
Ja je moet wel een sparkle hebben zeg maar . Voor de leuk wordt ingewikkeld als je meer gaat doen . Is het nog niet helemaal over met W dan? Jeetje, ik loop achter volgens mij haha!
Gast- Gast
Mmmm... past niet in mijn beeld van jou..._Donnaa schreef:Het is wel leuk, maar gewoon ook echt voor de leuk.. En ondanks alle gezeik wil ik W. ook niet voor z`n kop stoten..
Gast- Gast
Goedemorgen,
ik ben hier ook eventjes.
Heb net al even gewerkt, zo even paar dingetjes verven en om 12 uur voor het eerst bij mijn nieuwe baan beginnen! Spannend!
Heb net al even gewerkt, zo even paar dingetjes verven en om 12 uur voor het eerst bij mijn nieuwe baan beginnen! Spannend!
Gast- Gast
ow spannend .... was jij dat die bij de grote gele M moest beginnen? (sorry als het niet zo is )
Gast- Gast
Ohhh, spannend! Heb je er zin in? Watvoor baan is het?Patriesje schreef:Goedemorgen,
Gast- Gast
Spannend Giacomo, ik hoop dat je positief nieuws krijgt te horen!
Ik ben weer terug, heb net al een hele hoop in het huishouden gedaan, lekker vroeg begonnen zodat ik nog een hele dag voor me heb.
Ik ben weer terug, heb net al een hele hoop in het huishouden gedaan, lekker vroeg begonnen zodat ik nog een hele dag voor me heb.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend Patriesje!! heel veel succes vandaag dan!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
O, restaurant 'de vergulde bogen?'Lily schreef:ow spannend .... was jij dat die bij de grote gele M moest beginnen? (sorry als het niet zo is )
Gast- Gast
Ja ik ben diegene van de gele m
Ik heb er zin in, eindelijk weer eens een nieuwe uitdaging!
En ik hoop zo dat ik een contract krijg met minimaal 20/25 uur want dan kan ik dat baantje wat ik nu heb opzeggen!
Ik heb er zin in, eindelijk weer eens een nieuwe uitdaging!
En ik hoop zo dat ik een contract krijg met minimaal 20/25 uur want dan kan ik dat baantje wat ik nu heb opzeggen!
Gast- Gast
Hay Lily, nee helaas niet. Ik zit nog steeds thuis.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, maar we hebben ruzie.. Of nouja, hij is kwaad op mij, hele vriendengroep staat ertussenin.. Het loopt gewoon allemaal kut.. En ik heb geen zin in meer gezeik..Zusje van Bert schreef:Ja je moet wel een sparkle hebben zeg maar . Voor de leuk wordt ingewikkeld als je meer gaat doen . Is het nog niet helemaal over met W dan? Jeetje, ik loop achter volgens mij haha!
Gast- Gast
I know!ProudMama schreef:Mmmm... past niet in mijn beeld van jou..._Donnaa schreef:Het is wel leuk, maar gewoon ook echt voor de leuk.. En ondanks alle gezeik wil ik W. ook niet voor z`n kop stoten..
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: