Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
_Donnaa schreef:Ja, maar we hebben ruzie.. Of nouja, hij is kwaad op mij, hele vriendengroep staat ertussenin.. Het loopt gewoon allemaal kut.. En ik heb geen zin in meer gezeik..Zusje van Bert schreef:Ja je moet wel een sparkle hebben zeg maar . Voor de leuk wordt ingewikkeld als je meer gaat doen . Is het nog niet helemaal over met W dan? Jeetje, ik loop achter volgens mij haha!
Maar toch is het niet helemaal over, want?
Gast- Gast
Succes Patriesje!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, wat we nog hadden is wel over, dat kan ook niet anders als iemand zo tegen je doet haha, maar we zitten nu midden in dat gezeik en ik wil dat eerst uitpraten/afsluiten..Zusje van Bert schreef:_Donnaa schreef:Ja, maar we hebben ruzie.. Of nouja, hij is kwaad op mij, hele vriendengroep staat ertussenin.. Het loopt gewoon allemaal kut.. En ik heb geen zin in meer gezeik..Zusje van Bert schreef:Ja je moet wel een sparkle hebben zeg maar . Voor de leuk wordt ingewikkeld als je meer gaat doen . Is het nog niet helemaal over met W dan? Jeetje, ik loop achter volgens mij haha!
Maar toch is het niet helemaal over, want?
Gast- Gast
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
oke snoes, wat vervelend zeg. Maar wel goed dat je nu aan jezelf denkt en pas weer terug aan het werk gaan als jij denkt dat het gaat!
Gast- Gast
Snoes- Lady Post-a-lot
Wat rot Snoes . Gelukkig krijg je wel veel steun!
@ Donnaa, verkeerd gelezen idd sorry. Enig zicht op een gesprek waarin jullie het kunnen bijleggen? Dit lijkt me idd niks.
@ Donnaa, verkeerd gelezen idd sorry. Enig zicht op een gesprek waarin jullie het kunnen bijleggen? Dit lijkt me idd niks.
Gast- Gast
Ga je nu op zoek naar werk waar je wat meer rust hebt? Of beviel het daar gewoon niet meer?
Gast- Gast
Hoppa.. Kreeg net te horen dat er nog maar een iemand moet beslissen of ik mijn contract verlengd krijg.. En laat dat nou net degene zijn die geen werk uit handen geeft. en ik daardoor niet veel te doen heb!
Dus ik zie het somber in
Dus ik zie het somber in
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
ow dat is minder LP, ik hoop toch nog voor je dat je goed nieuws krijgt. Wanneer weet je meer?
Gast- Gast
Als alles goed is volgende week.
Zou in ieder geval fijn zijn... Ben ondertussen maar op zoek naar iets anders, want ben bang dat dit niks meer gaat worden.
Zou in ieder geval fijn zijn... Ben ondertussen maar op zoek naar iets anders, want ben bang dat dit niks meer gaat worden.
Moezie- Kletskop
Nee nog niet helaas, maar dat komt wel, hoop ik maar..Zusje van Bert schreef:Wat rot Snoes . Gelukkig krijg je wel veel steun!
Gast- Gast
ZvB, ja die steun doet me wel enorm goed.
*
*
Laatst aangepast door Snoes op wo 30 maa 2011 - 21:39; in totaal 1 keer bewerkt
Snoes- Lady Post-a-lot
Wat rot, Snoes!
lp, ik hoop dat het meevalt voor je! Wanneer weet je meer?
Ik heb goed nieuws! Ik ben net gebeld door DAS en volgens mijn juridisch adviseur (wat klinkt dat leuk ) heeft mijn werkgever geen zaak. Hahaha. Ze gaat een brief naar hem sturen dat ik me nog steeds beschikbaar stel voor werk en dan is het aan hem om mij wel of niet op te roepen (vast niet, maar dan kan hij het niet gooien op werkweigering). Sowieso kan ontslag op staande voet niet (meer), dat had hij dan gelijk vorige week vrijdag moeten doen. Dat kan niet achteraf en zeker niet om de reden(en) die hij aanvoert. JEEJ!
lp, ik hoop dat het meevalt voor je! Wanneer weet je meer?
Ik heb goed nieuws! Ik ben net gebeld door DAS en volgens mijn juridisch adviseur (wat klinkt dat leuk ) heeft mijn werkgever geen zaak. Hahaha. Ze gaat een brief naar hem sturen dat ik me nog steeds beschikbaar stel voor werk en dan is het aan hem om mij wel of niet op te roepen (vast niet, maar dan kan hij het niet gooien op werkweigering). Sowieso kan ontslag op staande voet niet (meer), dat had hij dan gelijk vorige week vrijdag moeten doen. Dat kan niet achteraf en zeker niet om de reden(en) die hij aanvoert. JEEJ!
Gast- Gast
Alex, wat een goed nieuws zeg Krijg je nu april nog uitbetaald? Ben je al druk aan het solliciteren?
Snoes- Lady Post-a-lot
kijk dat is nog eens goed nieuws alex
En snoes, het zou mooi zijn als je op dat andere bedrijf aangenomen wordt. Ik duim voor je mee dat dat iets wordt En het komt goed, de aanhouder wint zeggen ze he
Ik hoop trouwens ook dat het volgende week zaterdag mooi weer wordt ...
En snoes, het zou mooi zijn als je op dat andere bedrijf aangenomen wordt. Ik duim voor je mee dat dat iets wordt En het komt goed, de aanhouder wint zeggen ze he
Ik hoop trouwens ook dat het volgende week zaterdag mooi weer wordt ...
Gast- Gast
Precies Lily, ik blijf gewoon zoeken tot ik wat heb gevonden en aangenomen wordt, elke dag opnieuw .
Ik hoop ook dat het volgende week zaterdag mooi weer wordt (oeh nee, het is toch pas over 2 weken?), zoiets als aanstaande zaterdag vind ik wel goed klinken
Ik hoop ook dat het volgende week zaterdag mooi weer wordt (oeh nee, het is toch pas over 2 weken?), zoiets als aanstaande zaterdag vind ik wel goed klinken
Snoes- Lady Post-a-lot
Wt een super goed nieuws voor jou Alex!!
Ik hoop volgende week meer te horen!
Ik hoop volgende week meer te horen!
Moezie- Kletskop
owja je hebt gelijk ik dacht dat het volgende week al was maar het duurt nog 2 weken
Gast- Gast
Snoes schreef:Alex, wat een goed nieuws zeg Krijg je nu april nog uitbetaald? Ben je al druk aan het solliciteren?
Dank jullie wel allemaal! Ik voel me gelijk iets minder gestresst. Helemaal ontspannen kan ik pas als ik echt definitief te horen krijg dat ik volledig in mijn recht sta, maar dit is al een positieve wending van het hele verhaal
Ik krijg sowieso april nog uitbetaald en als mijn werkgever pech heeft en het via de rechter bepaald moet worden zou het nog wel eens mei of juni kunnen worden voor het ontslag er definitief door is en dan moet hij me tot die tijd uitbetalen. Ik ben inderdaad aan het solliciteren en ik mag gewoon een nieuwe arbeidsovereenkomst aan gaan, dan moet ik wel zelf ontslag nemen bij mijn werkgever, maar dat is dus niet erg. Allemaal goed nieuws dus!
Gast- Gast
Supergoed nieuws allemaal dus, helemaal geweldig!
Snoes- Lady Post-a-lot
Zo ik heb ook alweer geverfd, met een beetje geluk kan ik vanavond nog een keer!
Nu nog eventjes rustig aan doen en ga rond kwart over 11 die kant op.
Nu nog eventjes rustig aan doen en ga rond kwart over 11 die kant op.
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: