Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 7 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:43

Lief van je Zoetekoek.. Ik heb het vandaag nog over je gehad Embarassed

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:45

Smikkell schreef:Lief van je Zoetekoek.. Ik heb het vandaag nog over je gehad Embarassed

Ow? Wat lief! Waar ging het over trouwens? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Merai wo 30 maa 2011 - 10:46

Smikkell schreef:
Giacomo schreef:
Smikkell schreef:
Fairytale schreef:smikk zoals ik net ook al zei. Jij hebt al zoveel bereikt voor jezelf is het misschien niet zo. Maar als ik nu zie wat je allemaal doet. De stappen die je hebt ondernomen. Daar is zo veel lef voor nodig.
Ik vind je woorden van net ook echt fijn, lief dat je me aansprak. Ik zie ook best dat ik er dingen zijn die ik wel heb bereikt, maar blijf 't wel oneerlijk vinden dat ik van zo ver moest komen en moet vechten voor dingen die voor anderen normaal zijn. Ik heb zoveel dromen, plannen en ambities, daar onbreekt het niet aan. Het kost alleen gewoon zoveel moeite om daar te komen en soms vraag ik me af of het wel mogelijk is. Mensen zoals Giacomo en Merai geven me dan wel hoop. Daarnaast ben ik mezelf echt voorbij gelopen en soms zelfs een beetje vergeten.

Wat dat betreft verschillen wij niet zo erg hoor smile
I know..

En wij ook niet smile Daarom weet ik ook zeker dat je deze rotperiode helemaal achter je gaat laten!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:47

Snap dat je het goed bedoeld hoor Lagom, maar het gaat wel even wat dieper dan naar kijken wat je wel hebt.

Smik: ik snap wat je bedoelt. Was ook zo toen ik hbo deed in Groningen. Eigenlijk nooit zo bij na gedacht, maar wat achterlijk eigenlijk.. Wat voor hbo opleiding zou je graag willen doen als ik vragen mag?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:50

Bitterkoek_ schreef:
Smikkell schreef:Lief van je Zoetekoek.. Ik heb het vandaag nog over je gehad Embarassed

Had iemand aan de telefoon die vroeg of wij al gemeet hadden Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:50

Giacomo schreef:Snap dat je het goed bedoeld hoor Lagom, maar het gaat wel even wat dieper dan naar kijken wat je wel hebt.

Smik: ik snap wat je bedoelt. Was ook zo toen ik hbo deed in Groningen. Eigenlijk nooit zo bij na gedacht, maar wat achterlijk eigenlijk.. Wat voor hbo opleiding zou je graag willen doen als ik vragen mag?
Pedagogiek.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:51

Smikkell schreef:
Giacomo schreef:Snap dat je het goed bedoeld hoor Lagom, maar het gaat wel even wat dieper dan naar kijken wat je wel hebt.

Pedagogiek.

Wat houdt je tegen dan? Zijn het puur de financien? Je hebt geen recht meer op stufi en een deeltijd studie naast werk is ook geen optie?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:52

Dan zie ik dat anders. Ik heb me er eerlijk gezegd al langer over verbaasd hoe jij alles tegelijk lijkt te willen. En dat is knap hoor als het je lukt maar ik vind je niet minder als dat niet zou lukken want het is gewoon behoorlijk veel. Dan denk ik, waarom geef je dingen niet wat meer tijd? Dat ik dingen anders zie, is wel duidelijk ja. Ik bedoel het in ieder geval niet gemeen ofzo smile.

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty wo 30 maa 2011 - 10:52

Zusje van Bert schreef:Zo, mijn avond zit er op... Ik heb mijn belastingaangifte gedaan (ik krijg bijna 3000 euro terug, yay!) en met vriendinnen uit Zuid-Afrika en Amerika gesproken. Ik ga ze beiden binnenkort (april en juni) zien dus we hadden het een en ander te bespreken. Die uit Amerika spreek ik wel vaker, Zuid-Afrika zijn de gesprekken veel moeizamer helaas (qua verbinding). Nu ben ik gesloopt en ik moet nog drie dagen werken! Morgenavond naar het revalidatiecentrum, vrijdag borrelen... Ik kijk uit naar het weekend!

Giac, ik herken je gevoel maar niet naar mezelf toe zeg maar. Een vriendin van mij kan soms ook zo praten. Dan zegt ze dat ik een huis heb bv maar ze kijkt te veel naar wat anderen hebben en niet naar zichzelf. Zij heeft een lieve vent bv die alles voor haar doet en ze zijn er al jaren voor elkaar. Dat is zo veel mooier dan een eigen woning, denk ik dan. Laat je niet zo leiden door wat andere mensen hebben en jij niet. Kijk naar wat je wel hebt. Je hebt een prachtige zoon, een lieve vriend. Ondanks dat het niet altijd even makkelijk gaat heb je het wel mooi voor elkaar. Probeer positief te blijven.

Lekker zeg!!! wij krijgen ook iets van 1000eur. terug! Ook vandaag opgestuurd, lekker op tijd! haha
Ga je zelf op reis, of komen je vriendinnen hier??
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:53

Smikkell schreef:
Bitterkoek_ schreef:

Ow hahaha! ik vind het wel leuk om te horen eigenlijk. smile Maar dat moet er wel snel van komen trouwens. Morgen krijg ik de sleutel van mn kamertje! Very Happy

Gast
Gast

*

Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 maa 2011 - 11:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Zusje van Bert schreef:Dan zie ik dat anders. Ik heb me er eerlijk gezegd al langer over verbaasd hoe jij alles tegelijk lijkt te willen. En dat is knap hoor als het je lukt maar ik vind je niet minder als dat niet zou lukken want het is gewoon behoorlijk veel. Dan denk ik, waarom geef je dingen niet wat meer tijd? Dat ik dingen anders zie, is wel duidelijk ja. Ik bedoel het in ieder geval niet gemeen ofzo smile.

Weet ik smile. Maar zo zit het niet in elkaar, echt niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:54

SleepingBeauty schreef:
Zusje van Bert schreef:Zo, mijn avond zit er op... Ik heb mijn belastingaangifte gedaan (ik krijg bijna 3000 euro terug, yay!) en met vriendinnen uit Zuid-Afrika en Amerika gesproken. Ik ga ze beiden binnenkort (april en juni) zien dus we hadden het een en ander te bespreken. Die uit Amerika spreek ik wel vaker, Zuid-Afrika zijn de gesprekken veel moeizamer helaas (qua verbinding). Nu ben ik gesloopt en ik moet nog drie dagen werken! Morgenavond naar het revalidatiecentrum, vrijdag borrelen... Ik kijk uit naar het weekend!

Giac, ik herken je gevoel maar niet naar mezelf toe zeg maar. Een vriendin van mij kan soms ook zo praten. Dan zegt ze dat ik een huis heb bv maar ze kijkt te veel naar wat anderen hebben en niet naar zichzelf. Zij heeft een lieve vent bv die alles voor haar doet en ze zijn er al jaren voor elkaar. Dat is zo veel mooier dan een eigen woning, denk ik dan. Laat je niet zo leiden door wat andere mensen hebben en jij niet. Kijk naar wat je wel hebt. Je hebt een prachtige zoon, een lieve vriend. Ondanks dat het niet altijd even makkelijk gaat heb je het wel mooi voor elkaar. Probeer positief te blijven.

Lekker zeg!!! wij krijgen ook iets van 1000eur. terug! Ook vandaag opgestuurd, lekker op tijd! haha
Ga je zelf op reis, of komen je vriendinnen hier??

Ah lekker he? Ik moet wel zeggen dat ik het niet maandelijks terugvraag dus overall zit ik wel wat krapper maar dit vind ik gewoon prettig zo smile. Vriendin uit ZA komt in april hierheen en ik ga in juni naar Amerika. Als dat geld nou op tijd komt, kan ik lekker shoppen :P.

Ik ga slapen, weltrusten!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:54

Bitterkoek_ schreef:
Smikkell schreef:
Bitterkoek_ schreef:

Ow hahaha! ik vind het wel leuk om te horen eigenlijk. smile Maar dat moet er wel snel van komen trouwens. Morgen krijg ik de sleutel van mn kamertje! Very Happy
Wat een goed nieuws. Toch nog snel gegaan. Ik vind het dapper dat je deze stap neemt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:56

Dus je hebt geen recht op stufi meer? Ik moet ook beginnen met terug betalen in januari. Ze baseren echter het inkomen op 2 jaar geleden. Maar toen had ik echter geen tot weinig inkomen, omdat ik ook deeltijd studeerde. Volgens de berekering via de DUO site hoef ik of tijdelijks niks te betalen of het minimum. Is dat bij jou ook niet zo?

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty wo 30 maa 2011 - 10:57

Slaaplekker zusje van Bert
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:57

Welterusten zvb! Ik moet ook zo gaan joh, het is al bijna 12 uur! :O

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 10:57

Ik moet echt ongelofelijk snel gaan slapen, maar ik heb er absoluut geen zin in. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Merai wo 30 maa 2011 - 10:58

Ik ga ook maar eens van het forum af/slapen/stuiteren smile Welterusten voor straks!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SleepingBeauty wo 30 maa 2011 - 10:59

Heb nog helemaal geen zin om na bed te gaan.
Manlief is aan het werk, dus heb wel zin om gooische vrouwen te gaan kijken..
Slaap vaak zo slecht als hij weg is en ik ga morgen zelf ook de nachtdienst in dus moet morgen toch uitslapen smile
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Qiara wo 30 maa 2011 - 10:59

Slaap lekker allemaal!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 11:00

Smikkell schreef:
Bitterkoek_ schreef:
Smikkell schreef:
Bitterkoek_ schreef:

Wat een goed nieuws. Toch nog snel gegaan. Ik vind het dapper dat je deze stap neemt.

Ja dank je smile

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty wo 30 maa 2011 - 11:00

slaap lekker voor wie zo ver is smile
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 11:02

Ja, ik schop mezelf naar bed! Bedankt voor het aanhoren van mij geraas people! Ik zal de hormonen proberen te kalmeren Wink Trusten!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 11:02

Als je je studie niet binnen 10 jaar afrond, moet je 't ontvangen geld terugbetalen. Dat is dus ook zo als je van niveau wisselt. Het verhaal is nog veel ingewikkelder, maar hierdoor ben ik toen teruggegaan. Alleen om verschillende redenen vind ik het op mijn huidige opleiding verschrikkelijk en wil ik niets liever dan overstappen. Eigenlijk kan het me momenteel niet meer schelen hoeveel het me gaat kosten, omdat mijn geluk en ontwikkeling nu voorgaat. Ik neem graag die 8000 euro voor lief.

Maar als ik nu start met de therapie dat wordt het weer een heel ander verhaal, ik kom er gewoon dus even niet meer uit. het is echt een bende, kan er weinig anders van maken. In mijn hoofd, wat betreft studie, wat betreft financien, wat betreft mijn huis en wat betreft mijn leven.. Bah!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: