Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Ach, Buxus was ook wel leuk geweest...Alex schreef:ProudMama schreef:En je kan gewoon Alex blijven...
Gast- Gast
Ja, daar zit ook een x in.
Ik zit eigenlijk met een probleem en ik schaam me ervoor ...
Ik zit eigenlijk met een probleem en ik schaam me ervoor ...
Gast- Gast
Vertel..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Je hoeft je toch niet te schamen. Ws ben je niet eens de enige met dat probleem .
Gast- Gast
Gast- Gast
Logisch Alex.. Hij moet wel, maar of hij het ook doet is een tweede natuurlijk..
Ik hoop het voor je!
Ik hoop het voor je!
Gast- Gast
Daar hoef jeje toch niet voor te schamen!
Maar goed dat je er de kriebels van krijgt kan ik me voorstellen!
Hoop dat die het gewoon uitbetaald
Maar goed dat je er de kriebels van krijgt kan ik me voorstellen!
Hoop dat die het gewoon uitbetaald
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Alex; Goed nieuws!
Schamen is nergens voor nodig, ik snap dat je gestresst er van raakt!
Goedemorgen trouwens,
Schamen is nergens voor nodig, ik snap dat je gestresst er van raakt!
Goedemorgen trouwens,
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Maar deze rekeningen vallen toch niet onder het salaris van april? Ik zou uitstellen wat je kunt uitstellen. Kan me voorstellen dat je in de stress raakt hoor. Hebben jullie geen spaargeld? Anders zou ik dat wel aanbreken denk ik.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Misschien ga ik wel een abbo op de Grazia nemen..
Jij moet je schamen!
Gast- Gast
Gewoon sorteren op noodzaak. Waar je nog een herinnering van kan krijgen zonder extra kosten op een aparte stapel, waar je al over te tijd heen zit proberen te betalen.
Red je het echt niet, bellen naar de afzender en je probleem uitleggen en vragen om uitstel!
Red je het echt niet, bellen naar de afzender en je probleem uitleggen en vragen om uitstel!
Gast- Gast
Ik vind het wel een leuk blad haha.. En ik mis gewoon een tijdschrift om te lezen.. Ik las altijd de Yes, niet dat daar zoveel aan was, maar toch.. Nu mis ik dat gewoon..
Gast- Gast
Ow de Grazia, wat een verschrikkelijk tijdschrift haha
Alex, ik snap dat het moeilijk is en dat je je hiervoor schaamt. Maar misschien kan je proberen om een aantal rekeningen uit te stellen. Ik hoop voor je dat je april gewoon uitbetaald krijgt.
Alex, ik snap dat het moeilijk is en dat je je hiervoor schaamt. Maar misschien kan je proberen om een aantal rekeningen uit te stellen. Ik hoop voor je dat je april gewoon uitbetaald krijgt.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Maar deze rekeningen vallen toch niet onder het salaris van april? Ik zou uitstellen wat je kunt uitstellen. Kan me voorstellen dat je in de stress raakt hoor. Hebben jullie geen spaargeld? Anders zou ik dat wel aanbreken denk ik.
Ja, we hebben wel spaargeld, maar dat wil ik niet meteen aanbreken. Het valt ook niet allemaal onder het salaris van april, maar als ik het salaris van april niet krijg dan krijg ik van lopende rekeningen wel aanmaningen en daar zit ik niet bepaald op te wachten. Mijn man krijgt een bonus aankomende maand, hopelijk kunnen we daar al een deel mee wegkrijgen.
Gast- Gast
Ik ben er weer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
ProudMama schreef:Gewoon sorteren op noodzaak. Waar je nog een herinnering van kan krijgen zonder extra kosten op een aparte stapel, waar je al over te tijd heen zit proberen te betalen.
Ga ik doen! Eén heb ik al gehad
Gast- Gast
Goed zo!!Alex schreef:ProudMama schreef:Gewoon sorteren op noodzaak. Waar je nog een herinnering van kan krijgen zonder extra kosten op een aparte stapel, waar je al over te tijd heen zit proberen te betalen.
Ga ik doen! Eén heb ik al gehad
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik vind het wel een leuk blad haha.. En ik mis gewoon een tijdschrift om te lezen.. Ik las altijd de Yes, niet dat daar zoveel aan was, maar toch.. Nu mis ik dat gewoon..
Daar geef ik je gelijk in. Ik las ook altijd de Yes haha. Maar is er niet een blad waar wel iets in geschreven wordt waar je wat meer interesse in hebt? Ik ben nu lid van de Columbus (reisblad), daar doe ik echt weken mee (hij komt ook niet veel uit).
Precies wat PM zegt, Alex. En je niet schamen hoor. Dit gebeurd zo vaak, is mij ook weleens gebeurd.
Gast- Gast
Hey Lotus!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: