Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Zo ik ben weer thuis na een dagje oppassen op m'n zussie! Wat een schatje is het toch. En zo slim. En ze had zo'n mooie tekening voor me gemaakt.
Trots
Trots
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als je je studie niet binnen 10 jaar afrond, moet je 't ontvangen geld terugbetalen. Dat is dus ook zo als je van niveau wisselt. Het verhaal is nog veel ingewikkelder, maar hierdoor ben ik toen teruggegaan. Alleen om verschillende redenen vind ik het op mijn huidige opleiding verschrikkelijk en wil ik niets liever dan overstappen. Eigenlijk kan het me momenteel niet meer schelen hoeveel het me gaat kosten, omdat mijn geluk en ontwikkeling nu voorgaat. Ik neem graag die 8000 euro voor lief.
Maar als ik nu start met de therapie dat wordt het weer een heel ander verhaal, ik kom er gewoon dus even niet meer uit. het is echt een bende, kan er weinig anders van maken. In mijn hoofd, wat betreft studie, wat betreft financien, wat betreft mijn huis en wat betreft mijn leven.. Bah!
8000 euro is op zich niet zoveel Smik, daar is wel overheen te komen (plus dat je maandelijks met dat bedrag zo'n 45 euro terug betaalt?). Je wilt niet weten hoe hoog mijn studieschuld is hahaha. Als je over wilt stappen, doe het dan. Volgens mij is het wel zo dat als je je hbo diploma haalt je de mbo stufi ook niet terug hoeft te betalen. Toch? Of heb je niet zoveel tijd meer om 'm te halen binnen die tijd?
Gast- Gast
wat een mooie dolfijn :d hoe oud is ze nu?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, MBO moet je dan alsnog terugbetalen.Giacomo schreef:Smikkell schreef:Als je je studie niet binnen 10 jaar afrond, moet je 't ontvangen geld terugbetalen. Dat is dus ook zo als je van niveau wisselt. Het verhaal is nog veel ingewikkelder, maar hierdoor ben ik toen teruggegaan. Alleen om verschillende redenen vind ik het op mijn huidige opleiding verschrikkelijk en wil ik niets liever dan overstappen. Eigenlijk kan het me momenteel niet meer schelen hoeveel het me gaat kosten, omdat mijn geluk en ontwikkeling nu voorgaat. Ik neem graag die 8000 euro voor lief.
Maar als ik nu start met de therapie dat wordt het weer een heel ander verhaal, ik kom er gewoon dus even niet meer uit. het is echt een bende, kan er weinig anders van maken. In mijn hoofd, wat betreft studie, wat betreft financien, wat betreft mijn huis en wat betreft mijn leven.. Bah!
8000 euro is op zich niet zoveel Smik, daar is wel overheen te komen (plus dat je maandelijks met dat bedrag zo'n 45 euro terug betaalt?). Je wilt niet weten hoe hoog mijn studieschuld is hahaha. Als je over wilt stappen, doe het dan. Volgens mij is het wel zo dat als je je hbo diploma haalt je de mbo stufi ook niet terug hoeft te betalen. Toch? Of heb je niet zoveel tijd meer om 'm te halen binnen die tijd?
Gast- Gast
Maar zoals ik zei: het verhaal is groter dan dat en ik kom gewoon niet tot de juiste beslissing.
Gast- Gast
Fairytale schreef:wat een mooie dolfijn :d hoe oud is ze nu?
Het is een orka (niet dat je dat ziet, want hij is roze ) maar ze is 5!
Gast- Gast
Oké.. nou ja voor 8000 zou ik het wel doen eigenlijk. Dan was ik over gestapt. Zeker omdat je weet dat je hier niet gelukkiger van wordt. Sorry dat ik nu geen politiek correct antwoord geef over dat je door moet gaan met je huidige studie. Maar ik zie ook wat dat je heeft gebracht tot nu toe. Dus nee, denk aan je zelf.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar zoals ik zei: het verhaal is groter dan dat en ik kom gewoon niet tot de juiste beslissing.
Als je er over wilt babbelen of als je wilt dat ik met je mee denk, pm me dan!
Gast- Gast
Marin schreef:Fairytale schreef:wat een mooie dolfijn :d hoe oud is ze nu?
Het is een orka (niet dat je dat ziet, want hij is roze ) maar ze is 5!
Schattig hoor! Wat leuk dat je nog een jong zusje hebt!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ben het daar mee eens. Maar overstappen nu ik al in afstudeerfase zit en na alles wat ik op deze opleiding al heb moeten pikken voelt fout. Anderen vinden dan doorgaan weer beter staat op CV (doorzettingsvermogen). Eerdere opleidingen die ik al ben gestopt tijdens de afstudeerfase (2x) en het feit dat ik aankomend jaar niet kan studeren als ik de therapie accepteer..Giacomo schreef:Oké.. nou ja voor 8000 zou ik het wel doen eigenlijk. Dan was ik over gestapt. Zeker omdat je weet dat je hier niet gelukkiger van wordt. Sorry dat ik nu geen politiek correct antwoord geef over dat je door moet gaan met je huidige studie. Maar ik zie ook wat dat je heeft gebracht tot nu toe. Dus nee, denk aan je zelf.
Gast- Gast
Lief van je... Zo, ga jij nu maar lekker slapen. Ik blijf je toch als voorbeeld houdenGiacomo schreef:Smikkell schreef:Maar zoals ik zei: het verhaal is groter dan dat en ik kom gewoon niet tot de juiste beslissing.
Als je er over wilt babbelen of als je wilt dat ik met je mee denk, pm me dan!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ben het daar mee eens. Maar overstappen nu ik al in afstudeerfase zit en na alles wat ik op deze opleiding al heb moeten pikken voelt fout. Anderen vinden dan doorgaan weer beter staat op CV (doorzettingsvermogen). Eerdere opleidingen die ik al ben gestopt tijdens de afstudeerfase (2x) en het feit dat ik aankomend jaar niet kan studeren als ik de therapie accepteer..Giacomo schreef:Oké.. nou ja voor 8000 zou ik het wel doen eigenlijk. Dan was ik over gestapt. Zeker omdat je weet dat je hier niet gelukkiger van wordt. Sorry dat ik nu geen politiek correct antwoord geef over dat je door moet gaan met je huidige studie. Maar ik zie ook wat dat je heeft gebracht tot nu toe. Dus nee, denk aan je zelf.
Ja, kan me voorstellen dat je dan door wilt gaan. Ik hoop dat je de energie en het doorzettingsvermogen kan vinden.
Gast- Gast
Ik ga slapen. Morgen tentamen en extra vroeg op school zijn. Bleh...
Slaap lekker!
Slaap lekker!
Gast- Gast
He, wat zit je toch in een lastige situatie, Smik!
Slaap lekker, Bitterkoek en Giacomo!
Slaap lekker, Bitterkoek en Giacomo!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ga nu echt slapen. Smikkie, ik reageer later (morgen of vrijdag) op je pm.
Weltrusten!
Weltrusten!
Gast- Gast
Is goed. Hoop dat je je wat beter voelt.Alex schreef:Ik ga nu echt slapen. Smikkie, ik reageer later (morgen of vrijdag) op je pm.
Weltrusten!
X truste..
Gast- Gast
Slaap lekker, Alex
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Slaap lekker allen
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
goedemorgen!
Ben gewoon al wakker en daar baal ik van!! Lig nog wel op bed hoor...
Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Ben gewoon al wakker en daar baal ik van!! Lig nog wel op bed hoor...
Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Gast- Gast
Morning!
Ik lig ook nog in bed, ga zo dadelijk nog proberen mijn ogen even terug toe te doen, want ben best nog wel moe.
Vandaag ga ik het huis helemaal poetsen. En oja, vanavond Zumba!
Jij leuke plannen PM?
Ik lig ook nog in bed, ga zo dadelijk nog proberen mijn ogen even terug toe te doen, want ben best nog wel moe.
Vandaag ga ik het huis helemaal poetsen. En oja, vanavond Zumba!
Jij leuke plannen PM?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
moet om 15.00 uur voor 20 weken echo. Tot die tijd de dag door zien te komen haha. Heb nog een berg was en strijk liggen, bah...
Gast- Gast
Spannend zeg! Je bent alweer over de helft.
Ik ga denk ik zo al even wat poetsen, anders ben ik bang dat ik pas rond de middag weer wakker word en nog geen poot heb uitgestoken
Ik ga denk ik zo al even wat poetsen, anders ben ik bang dat ik pas rond de middag weer wakker word en nog geen poot heb uitgestoken
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: