Dagcafé
+21
aniet
Jordana
Kqip
VeryCherry
Sjaantje
Cheesegirl
Burn
Suus
Kabouter
Moezie
Lotus
Snoes
Qiara
SleepingBeauty
Minx
Merai
Try
mzcharlotte
Tullow
girli
Zwerver
25 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Wat staat je dat leuk Moz
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
thank GOD, het politiebureau belde net dat mijn pasjes gevonden zijn.
Ik liep dinsdag in het park en toen ben ik mijn 3 belangrijkste pasjes kwijtgeraakt: identiteitsbewijs, pinpas en mijn zorgpasje, omdat ik daarvoor naar de tandarts moest en geen portemonnee mee wilde sjouwen.
Ik liep dinsdag in het park en toen ben ik mijn 3 belangrijkste pasjes kwijtgeraakt: identiteitsbewijs, pinpas en mijn zorgpasje, omdat ik daarvoor naar de tandarts moest en geen portemonnee mee wilde sjouwen.
Gast- Gast
Wat zie je er leuk uit, Mozz!
En fijn, Storm, dat je alles weer terug hebt!
En fijn, Storm, dat je alles weer terug hebt!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Snoesje, ik hoop echt dat je een andere baan krijgt waar je het wél naar je zin hebt! Hoe lang werk je hier al? Heb je je nu voor onbepaalde tijd ziek gemeldt?
Gast- Gast
storm wat fijn dat je je pasjes terug hebt
En staat je leuk Mozz, ik had het alleen wat extremer verwacht
Gast- Gast
Lily schreef:storm wat fijn dat je je pasjes terug hebt
Ik heb het nu vrij neutraal gestyled...achter is het heel erg kort en het verschil met de lange stukken is groot, dat zie je op de foto niet .
Gast- Gast
Wat ben jij een leuke meid, Mozzarella. En dat haar staat je goed!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Mozz, staat je goed hoor
Storm, wat fijn dat je pasjes teruggevonden zijn! Ik werk hier nu bijna 2 jaar, heb me nu ziek gemeld voorlopig tot maandag, maar als ik het nodig vind, ga ik er nog eentje halen bij mijn huisarts, dat was geen probleem (hier moeten we altijd afwezigheidsattesten van de huisarts binnenbrengen om te "bewijzen" dat we ziek zijn en dan komt er een arbeidsgeneesheer langs). Dankjewel ook voor je reactie, je bent een lieverd!
Lily, je hebt PM!
Storm, wat fijn dat je pasjes teruggevonden zijn! Ik werk hier nu bijna 2 jaar, heb me nu ziek gemeld voorlopig tot maandag, maar als ik het nodig vind, ga ik er nog eentje halen bij mijn huisarts, dat was geen probleem (hier moeten we altijd afwezigheidsattesten van de huisarts binnenbrengen om te "bewijzen" dat we ziek zijn en dan komt er een arbeidsgeneesheer langs). Dankjewel ook voor je reactie, je bent een lieverd!
Lily, je hebt PM!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zat al zwaar in de stress om die pasjes omdat ik a.s dinsdag een belangrijke afspraak heb waarbij ik mijn ID bij móet hebben. Bovendien kost het tijd+geld om weer een nieuwe aan te vragen..
Morgen weer naar de tandarts, 3 gaatjes laten boren :cyclops:
Morgen weer naar de tandarts, 3 gaatjes laten boren :cyclops:
Gast- Gast
Aw Storm, 3 gaatjes? Sterkte morgen hoor!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja, en dinsdag is mijn verstandskies eruit getrokken. Voordeel is wel dat ik nu geen pijn meer heb in mijn mond!
Gast- Gast
Tandpijn is een vreselijke pijn he! Dan liever een tand eruit of boren dan maar.
Lily, je bent een schat!
Lily, je bent een schat!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ooh Storm, kwam daar de pijn in je mond vandaan? Gelukkig maar dat dat al verholpen is.
Gast- Gast
wat minder dat je nu terug moet voor die 3 gaatjes maar wel fijn dat je nu van die verschrikkelijke tandpijn afbent
en ja snoes, weet ik
en ja snoes, weet ik
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Wat ben je toch leuk Mozz!
THANX ik vind jou ook heel leuk.
Gast- Gast
Mijn verstandskies begon te schuren tegen het achterste gedeelte in mijn mond, ik kreeg daar een hele wond van die is gaan ontsteken. Maar gelukkig is de boosdoener nu weg.Alex schreef:Ooh Storm, kwam daar de pijn in je mond vandaan? Gelukkig maar dat dat al verholpen is.
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: