Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lichaam na de zwangerschap accepteren

+12
Flip Fluitketel
Tania
Darius
Mida4you
Monnie
Teddyaapje
Kat1980
Linda
PapillonRose
Spring
Susan
Julia
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 3 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  knets vr 1 apr 2011 - 2:44

Teddyaapje schreef:Oke, 6 weken valt nog wel mee, had echt veel langer verwacht! Het kost behoorlijk wat maar je hebt er wel de rest van je leven plezier van!
Als ik over een tijdje nog vragen heb, zou ik je dan mogen pm'en?

xx Teddy

6 weken valt wel mee maar daarna is het rustig opbouwen. Niet dat je na 6 weken gelijk alweer kan springen in de sportschool of zware kratten bier kan tillen ofzo... Maar je krijgt er zoveel voor terug!! Tuurlijk mag je me pmmen..
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 3 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 8:08

Julia schreef:Begrijp me goed, ik ben niet depressief of zwaar onzeker over mijn lichaam nu, maar ik wil toch graag even klagen laughcry

Ik ben bijna alle kilo's alweer kwijt, neig zelfs naar te dunne beentjes, maar mijn buik wordt maar niet strakker. Ik denk dat het met name slappe huid is, ook door de striae, i.p.v. veel vet en daar baaaaal ik van! Ik wil er iets aan kunnen doen door bv te trainen en buikspieroefeningen te doen, maar volgens mij kan ik hier niets aan doen. En mijn borsten, waar ik voor de zwangerschap zo trots op was, zijn slap. Ze hangen en ze zijn slap Sad Dat vind ik nog wel 10 x erger dan die buik. Al kan ik dat weer beter verbergen. Maar ik schaam me gewoon een beetje tijdens de sex, voelde me eerst altijd zo sexy en dat is nu toch wel een heeeel stuk minder bluh.Tijdens het winkelen afgelopen weekend was ik ook wel een beetje verdrietig, ik vraag me af hoe ik leuke shirtjes aankan aankomende zomer. Ik draag nu altijd zo'n corrigerend hemd, wat goed werkt! Maar als het echt heet is kan dat natuurlijk niet meer.

Herkenbaar? Verder ben ik helemaal gelukkig en heb ik het liefste en mooiste meisje uiteraard.

Zie vetgedrukt, +1! De rest mag ik gelukkig niet over klagen qua striemen of vetrolletjes, maar mn slappe borsten vind ik gewoon een minpunt (en tja..manlief is wel lief en zegt elke nee hoor ze zijn nog steeds even mooi..tja..)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 3 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  PapillonRose vr 1 apr 2011 - 9:26

Mijn borsten zijn nog zo'n beetje hetzelfde als voor de zwangerschap gelukkig. Maar ik heb echt een dikke hangbuik vind ik zelf :shock: Nooit echt een platte buik gehad, maar voor de zwangerschap was ik toch ook weer niet heel erg ontevreden ermee. Maar nu word ik er best onzeker van, en wil hem ook verbergen maar dat lukt niet echt goed. Volgens andere mensen valt het nog wel mee, en het kan ook echt wel erger. Maar voel me nu net 20 weken zwanger ofzo..

Zo, dat was de frustratie weer even Wink Ben verder heel blij met mijn meisje, en behalve mijn buik en striae her en der ben ik nog gewoon hetzelfde gebleven. Alleen die buik dus.. Rolling Eyes Misschien zou sporten wel helpen, maar ik kan even geen leuke sport bedenken en ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om te gaan sporten. Dus dan zal er vast niet gauw iets veranderen. Misschien toch mezelf maar even een shop onder mn kont geven en een leuke effectieve sport zoeken angel
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 3 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum