Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lichaam na de zwangerschap accepteren

+12
Flip Fluitketel
Tania
Darius
Mida4you
Monnie
Teddyaapje
Kat1980
Linda
PapillonRose
Spring
Susan
Julia
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Flip Fluitketel wo 30 maa 2011 - 3:51

Ik vind het nu wel redelijk meevallen. Ik had er meer moeite mee toen ik net bevallen was en m'n broeken niet meer aankon. Maarja, dat lijkt me logisch! Na een maand of 4 kon ik bijna allle broeken weer redelijk goed aan, met bovenkleding is het een ander verhaal. Ik zit nu net iets onder m'n oude gewicht en heb nog een flink buikje, deze heb ik altijd wel gehad maar nu wel iets meer. In de supermarkt kreeg ik net van een bekende te horen dat ik er maar 'dun' uitzag! En ze zei het nog op een wat negatieve manier ook. Pardon....vond het niet zo leuk om te horen eigenlijk!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Kat1980 wo 30 maa 2011 - 3:58

Darius schreef:
Julia schreef:
Darius schreef:Bij mij was het na een jaar wel weer redelijk normaal, dus misschien moet je nog eventjes geduld hebben. smile

Nou het punt is dat ik dus eigenlijk wel weer op mijn oude gewicht ben en begin te neigen naar te dun. En nog steeds is mijn buik slap. Het is volgens mij ook geen vet, maar slap vel en ik kan me (helaas) niet voorstellen, dat dat nog bij kan trekken. Maar hej, zo wel, dan is dat heel mooi meegenomen Very Happy

Ja, bij mij was het na een jaar best goed bijgetrokken, geen slap overtollig vel meer. Alleen mijn navel was nog een erg groot gat, en daardoor leek mijn buik ook weer wat te flubberen. Het zou trouwens wel niets helpen, vast het placebo effect, maar ik vond die Dove firming (groen-witte fles) doucheschuim wel erg prettig.

Met een beetje sporten, zal dat slappe vel vast ook nog wat strakker worden. Was bij mij, zoals ik al eerder zei, na mijn eerste zwangerschap ook het geval. Maar het duurde inderdaad een jaartje, waarvan ik misschien alleen de laatste 3 tot 4 maanden heb hardgelopen (2 tot 3 keer per week).
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:10

Bij mij zij al m'n zwangerschapskilo's er ook af. Maar die buik van mij Sad Ik lijk net als Hazeltje ook 6 maanden zwanger en ik baal er echt van. Kleren kopen is echt een hel en dan heb ik het nog niet eens gehad over al die strepen die er zitten bah.. M'n borsten, billen etc zijn gelukkig hetzelfde gebleven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Mamsie wo 30 maa 2011 - 4:14

Tjaa hoe vaker zwanger hoe groter de aanslag op je lijf. ( oke meestal als je de 1e x striemen hebt gekregen komen er niet veel bij )
Ik heb zeker niet te klagen hoor maar ja hier is het ook een stuk minder leuk geworden na de 3e. Ik baal er ook wel is van natuurlijk, en een bikini trek ik niet zomaar meer aan.

Dat losse vel ken ik wel. Al heb ik dat pas gekregen na de 3e.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Linda wo 30 maa 2011 - 4:31

Mamsie schreef:Tjaa hoe vaker zwanger hoe groter de aanslag op je lijf. ( oke meestal als je de 1e x striemen hebt gekregen komen er niet veel bij )Ik heb zeker niet te klagen hoor maar ja hier is het ook een stuk minder leuk geworden na de 3e. Ik baal er ook wel is van natuurlijk, en een bikini trek ik niet zomaar meer aan.

Dat losse vel ken ik wel. Al heb ik dat pas gekregen na de 3e.

Is dat zo...? Ik was juist bang dat de striemen nog erger zouden worden als ik nog een keer zwanger raak.
Hoop doet leven... angel Laughing

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Mamsie wo 30 maa 2011 - 4:53

Linda schreef:
Mamsie schreef:Tjaa hoe vaker zwanger hoe groter de aanslag op je lijf. ( oke meestal als je de 1e x striemen hebt gekregen komen er niet veel bij )Ik heb zeker niet te klagen hoor maar ja hier is het ook een stuk minder leuk geworden na de 3e. Ik baal er ook wel is van natuurlijk, en een bikini trek ik niet zomaar meer aan.

Dat losse vel ken ik wel. Al heb ik dat pas gekregen na de 3e.

Is dat zo...? Ik was juist bang dat de striemen nog erger zouden worden als ik nog een keer zwanger raak.
Hoop doet leven... angel Laughing

Ja nou uit ervaring van de meeste hoor je altijd als je al flink striemen hebt dat het dan niet veel erger word. Maar zelf had ik bij de 1e geen 1 striem, bij de 2e een paar kleintjes en bij de 3e wel wat meer erbij. Het ligt er natuurlijk ook aan of je bijv ineens veel dikker word bij een 2e of wat dan ook. Ik was bij mijn 3e veel dikker dan bij de eerste 2 en ja nu heb ik dus wel wat striemen gekregen.
Ik ben ook niet gaan trainen na de 2e omdat ik zoiets had van dat doe ik wel als ik zeker weet dat ik er geen meer wil. Ik blijf niet trainen en ik was bang als ik het na de 2e bijv weer helemaal strak had getraind dat ik dan nu nog veeeeel meer striemen zou hebben.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 5:00

Mamsie schreef:
Linda schreef:
Mamsie schreef:Tjaa hoe vaker zwanger hoe groter de aanslag op je lijf. ( oke meestal als je de 1e x striemen hebt gekregen komen er niet veel bij )Ik heb zeker niet te klagen hoor maar ja hier is het ook een stuk minder leuk geworden na de 3e. Ik baal er ook wel is van natuurlijk, en een bikini trek ik niet zomaar meer aan.

Dat losse vel ken ik wel. Al heb ik dat pas gekregen na de 3e.

Is dat zo...? Ik was juist bang dat de striemen nog erger zouden worden als ik nog een keer zwanger raak.
Hoop doet leven... angel Laughing

Ja nou uit ervaring van de meeste hoor je altijd als je al flink striemen hebt dat het dan niet veel erger word. Maar zelf had ik bij de 1e geen 1 striem, bij de 2e een paar kleintjes en bij de 3e wel wat meer erbij. Het ligt er natuurlijk ook aan of je bijv ineens veel dikker word bij een 2e of wat dan ook. Ik was bij mijn 3e veel dikker dan bij de eerste 2 en ja nu heb ik dus wel wat striemen gekregen.
Ik ben ook niet gaan trainen na de 2e omdat ik zoiets had van dat doe ik wel als ik zeker weet dat ik er geen meer wil. Ik blijf niet trainen en ik was bang als ik het na de 2e bijv weer helemaal strak had getraind dat ik dan nu nog veeeeel meer striemen zou hebben.

Ik heb bij de 1e heel veel striemen gekregen, bij de 2e niks erbij, en deze keer zijn er 3 wat verder naar boven gescheurd, dus gelukkig niet vel erger geworden. (Kon ook bijna niet, haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  PapillonRose wo 30 maa 2011 - 5:07

_MamaRosa_ schreef:
Mamsie schreef:
Linda schreef:
Mamsie schreef:Tjaa hoe vaker zwanger hoe groter de aanslag op je lijf. ( oke meestal als je de 1e x striemen hebt gekregen komen er niet veel bij )Ik heb zeker niet te klagen hoor maar ja hier is het ook een stuk minder leuk geworden na de 3e. Ik baal er ook wel is van natuurlijk, en een bikini trek ik niet zomaar meer aan.

Dat losse vel ken ik wel. Al heb ik dat pas gekregen na de 3e.

Is dat zo...? Ik was juist bang dat de striemen nog erger zouden worden als ik nog een keer zwanger raak.
Hoop doet leven... angel Laughing

Ja nou uit ervaring van de meeste hoor je altijd als je al flink striemen hebt dat het dan niet veel erger word. Maar zelf had ik bij de 1e geen 1 striem, bij de 2e een paar kleintjes en bij de 3e wel wat meer erbij. Het ligt er natuurlijk ook aan of je bijv ineens veel dikker word bij een 2e of wat dan ook. Ik was bij mijn 3e veel dikker dan bij de eerste 2 en ja nu heb ik dus wel wat striemen gekregen.
Ik ben ook niet gaan trainen na de 2e omdat ik zoiets had van dat doe ik wel als ik zeker weet dat ik er geen meer wil. Ik blijf niet trainen en ik was bang als ik het na de 2e bijv weer helemaal strak had getraind dat ik dan nu nog veeeeel meer striemen zou hebben.

Ik heb bij de 1e heel veel striemen gekregen, bij de 2e niks erbij, en deze keer zijn er 3 wat verder naar boven gescheurd, dus gelukkig niet vel erger geworden. (Kon ook bijna niet, haha)

Dus er is inderdaad nog hoop zo te lezen Very Happy Heb namelijk gelijk de eerste keer al heel veel striemen gekregen, waarschijnlijk omdat ik bijna niks was aangekomen tot 30 weken en ik toen ineens een enorme groeispurt kreeg laughcry Zou fijn zijn als mijn zebraprint bij een eventuele volgende niet heel veel wordt uitgebreid :P En gebeurt het wel, dan is het maar zo hoor. Alleen als het even kan liever niet natuurlijk angel
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Bruintje Beer wo 30 maa 2011 - 5:16

Ik heb niks te klagen over mijn lichaam na mijn zwangerschap. Was juist blij dat die kilo's er aanbleven maar helaas na 6 maanden zat ik weer op mijn 55 kg.

Ben nu bijna 30 weken zwanger. En zal over een paar maanden zien of deze zwangerschap een aanslag is op mijn lichaam maar denk het niet. Hoop deze keer dat er 5 kilo blijft zitten maar heb er een hard hoofd in.

Heb trouwens geen striemen van mijn 1e zwangerschap en kan er nu ook nog geen 1 vinden. Maar moet nog 10 weken.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 7:06

Hazeltje schreef:Join the club...

Ik heb er ook last van hoor.
Al mijn kilo's zijn er ook zo ongeveer vanaf maar die buik... Het lijkt wel alsof ik alweer 6 maanden zwanger ben Mad

Vind je het niet leuk om tuniekjes enzo te dragen?
Dat draag ik veel en verbloemt erg.

Na de zomer ga ik sporten. Ik moet van mezelf.

En borsten... Welke borsten? Ik heb ze niet meer... Neutral

+1 Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 7:07

Julia schreef:Ja ik moet denk ik idd meer tuniekjes en dergelijke dragen, het is gewoon nog even wennen om andere dingen uit de schappen te halen. En ik accepteer het ook wel hoor, het is geen groot probleem, maar af en toe baal ik gewoon wel even.
Ik heb al wel 2 shirtjes gehaald die mijn buik meer verbloemen, alleen zie je dan ook geen taille meer en laat ik die nu juist wel hebben. Het is nog ff zoeken hoe en wat. En waar je hogere broeken kan halen laughcry

Bij H&M verkopen ze broeken met een wat hogere taille. Misschien dat je daar kunt slagen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Fiwen wo 30 maa 2011 - 7:28

Ik heb een corrigerend badpak gekocht voor de zomer Embarassed
Misschien overdreven maar ik weet nu al dat ik me doodongelukkig ga voelen in een bikini dus waarom mezelf in de weg zitten als er tegenwoordig leuke badpakken bestaan.

Mijn lijf is drastisch veranderd tijdens mijn zwangerschap en aan de ene kant kan ik het goed accepteren (heb er iets prachtigs voor terug gekregen) maar aan de andere kant vind ik het lastig en heb ik nog veel moeite met de juiste kleding te vinden. Ik draag nu veel vaker jurkjes en daar voel ik me veel beter in.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  PapillonRose wo 30 maa 2011 - 7:42

Fiwen schreef:Ik heb een corrigerend badpak gekocht voor de zomer Embarassed
Misschien overdreven maar ik weet nu al dat ik me doodongelukkig ga voelen in een bikini dus waarom mezelf in de weg zitten als er tegenwoordig leuke badpakken bestaan.

Mijn lijf is drastisch veranderd tijdens mijn zwangerschap en aan de ene kant kan ik het goed accepteren (heb er iets prachtigs voor terug gekregen) maar aan de andere kant vind ik het lastig en heb ik nog veel moeite met de juiste kleding te vinden. Ik draag nu veel vaker jurkjes en daar voel ik me veel beter in.
+1

Ik ga ook niet aan de bikini, moet er niet aan denken! En het valt me echt mee dat er zoveel leuke badpakken te krijgen zijn Very Happy

Gek genoeg ben ik hier nu ook meer van de jurkjes, en rokjes ook trouwens. Terwijl ik eerst voornamelijk broeken droeg. Gek hoe dat kan veranderen na een zwangerschap!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Tania wo 30 maa 2011 - 7:46

Nou meiden kom op, gewoon aan die bikini's!

Ik ga ook in bikini en ik heb maat 44/46, striae en een flubberbuik. Dus ik zou zeggen ga naar dezelfde plek op vakantie als wij en jullie vallen niet meer op :P

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Fiwen wo 30 maa 2011 - 14:02

Tania schreef:Nou meiden kom op, gewoon aan die bikini's!

Ik ga ook in bikini en ik heb maat 44/46, striae en een flubberbuik. Dus ik zou zeggen ga naar dezelfde plek op vakantie als wij en jullie vallen niet meer op :P

Ik weet ook wel dat het gewoon kan maar ik voel me er zelf niet prettig bij en dat vind ik het niet waard. Misschien dat ik volgend jaar wel weer in een bikini ga, maar dit jaar nog even niet. Zover gaat mijn "acceptatie" nog niet :P
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Julia wo 30 maa 2011 - 19:55

Ik heb bedacht dat ik wel in bikini ga...ik heb meerdere badpakken en van die bikini's met een lange top geprobeerd, maar dat laatste benadrukt mijn buikje alleen maar meer en badpakken staan me gewoon echt niet. Ik moet nu alleen wel een bikini hebben met een beugel bh, want anders wordt het niet wat :P
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 20:09

Ik heb mijn lichaam geaccepteerd maar wel met de gedachte dat als ons gezin compleet is ik mijn borsten laat vergroten.....
Dat maakt mij zo onzeker en ik voel me er niet prettig bij. Ik sta er voor open om dit te laten doen, maar goed misschien zorgt een 3e zwangerschap er wel voor dat het weer mooi is (dromen kan he Very Happy)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 20:10

Tania schreef:Nou meiden kom op, gewoon aan die bikini's!

Ik ga ook in bikini en ik heb maat 44/46, striae en een flubberbuik. Dus ik zou zeggen ga naar dezelfde plek op vakantie als wij en jullie vallen niet meer op :P
Nou mij ziet nooit iemand me meer in een bikini. Ik vind dat zoiets wel een beetje moet staan zeg maar. En dat doet het bij mij na 2 zwangerschappen gewoon echt niet meer. Dus ik ga inderdaad ook voor mijn eigen gemak in een corrigerend badpak haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Fiwen wo 30 maa 2011 - 20:33

Julia schreef:Ik heb bedacht dat ik wel in bikini ga...ik heb meerdere badpakken en van die bikini's met een lange top geprobeerd, maar dat laatste benadrukt mijn buikje alleen maar meer en badpakken staan me gewoon echt niet. Ik moet nu alleen wel een bikini hebben met een beugel bh, want anders wordt het niet wat :P

Ik heb deze gekocht en die valt echt super over mijn buikje! En de band aan de bovenkant zorgt voor een mooi decolleté (bij mij dan). Zag net ook dat ze ondertussen van dat merk en model ook een effen zwarte hebben.

http://www.wehkamp.nl/damesmode/badmode/AG3/988517/C21_1A4_AG3_988517/?F=1,2,19,17,22&PI=5&SM=0
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Julia wo 30 maa 2011 - 20:36

Ja dat model ziet er wel goed uit! Vooral omdat het iets meer lubbert bij je buik. Ik vraag me alleen af wat er van mijn borsten overblijft. Maar ik kan het altijd eens proberen, bedankt voor de tip.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  knets do 31 maa 2011 - 3:06

Ik ben er ook niet zonder kleerscheuren vanaf gekomen.. Zoals vele van jullie wel weten heb ik 2 jaar geleden een buikwandcorrectie gehad en zijn m'n buikspieren ingekort en aangetrokken..
En nu sport ik 3 a 4 keer per week om een mooier figuur te krijgen en moet zeggen dat ik nu echt wel tevreden ben met mezelf.. Ik vind eerlijk gezegd dat mijn lijf wel bikiniproof is. Heb wel heel veel strieae maar ook op m'n bovenbenen en dat kun je toch ook niet wegwerken met badpak dus probeer ik me er niet druk om te maken..
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Teddyaapje vr 1 apr 2011 - 0:36

@ Knets: Hoe oud waren je kindjes toen je de operatie onderging en hoelang heb er daarna last van gehad? Kreeg je het vergoed of moest je het zelf betalen? Wij willen nog een 2e kindje maar als mij buik zo blijft als nu, of nog erger wordt dan denk ik dat de kans groot is dat ik het ook wil laten doen...ben dus wel benieuwd naar jouw ervaringen!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Tania vr 1 apr 2011 - 0:40

Lieskuh schreef:
Tania schreef:Nou meiden kom op, gewoon aan die bikini's!

Ik ga ook in bikini en ik heb maat 44/46, striae en een flubberbuik. Dus ik zou zeggen ga naar dezelfde plek op vakantie als wij en jullie vallen niet meer op :P
Nou mij ziet nooit iemand me meer in een bikini. Ik vind dat zoiets wel een beetje moet staan zeg maar. En dat doet het bij mij na 2 zwangerschappen gewoon echt niet meer. Dus ik ga inderdaad ook voor mijn eigen gemak in een corrigerend badpak haha.

Ja, was ook maar een grapje hoor. Wink Iedereen moet gewoon lekker aantrekken wat ie zelf wil en waar je je prettig invoelt.

Ik koop ook wel andere bikini's dan ik eerder altijd aan had, met een wat hoger broekje enz. En geen touwtjes, want die trekt m'n zoontje dan los heb ik gemerkt Embarassed

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  knets vr 1 apr 2011 - 1:11

Teddyaapje schreef:@ Knets: Hoe oud waren je kindjes toen je de operatie onderging en hoelang heb er daarna last van gehad? Kreeg je het vergoed of moest je het zelf betalen? Wij willen nog een 2e kindje maar als mij buik zo blijft als nu, of nog erger wordt dan denk ik dat de kans groot is dat ik het ook wil laten doen...ben dus wel benieuwd naar jouw ervaringen!
Ik heb er wel goeie ervaring mee. Zou het iedereen aanraden omdat het met zo gelukkig heeft gemaakt. Maar het waren 6 zware weken na de operatie.. MIjn kinderen waren 8 en 4 toen ik het heb laten doen.. En ik kreeg het niet vergoed. Het heeft me 4500 euro gekost.
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Teddyaapje vr 1 apr 2011 - 2:02

Oke, 6 weken valt nog wel mee, had echt veel langer verwacht! Het kost behoorlijk wat maar je hebt er wel de rest van je leven plezier van!
Als ik over een tijdje nog vragen heb, zou ik je dan mogen pm'en?

xx Teddy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam na de zwangerschap accepteren - Pagina 2 Empty Re: Lichaam na de zwangerschap accepteren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum