Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

+12
Luce
xxlisaxx
mzcharlotte
SuperGrover
xxjojootjexx
Kowalski
Dennenappel
SoGood
Chocoholic
Rush
Poubelle
Toet
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Toet ma 25 maa 2013 - 23:46

Hmm, ik weet niet zo goed wat ik moet. Ik overweeg de laatste maanden serieus iets aan mijn borsten te laten doen.
Opzich was ik altijd tevreden, ik had een volle C-cup, ze waren stevig en paste prima bij mijn lichaam.. Maar inmiddels hangen ze er echt zo treurig bij. Ik snap er niks van. Een B-cup is te groot voor me en zodra ik m'n BH uittrek is er helemaal niks meer van over. Ze passen niet meer bij m'n lichaam en ik zie op tegen de zomer omdat ik in bikini moet. Dat past helemaal niet bij mij, ik ben normaliter niet onzeker over mijn lichaam en heb een vrij positief zelfbeeld maar ik vind dit echt niet leuk.

Eigenlijk ben ik er een beetje op tegen, ik vind dat je moet proberen te accepteren hoe je eruit ziet en blij moet zijn dat je gezond bent. Kan iemand me terugroepen naar de realiteit? Of zal ik het gewoon doen? Zou het me gelukkiger maken? Pleh, ik weet het niet.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Poubelle ma 25 maa 2013 - 23:56

Ik vind er niets op tegen.
Ik kan me voorstellen dat je er erg mee zit en er onzeker van wordt.
Of je er gelukkig van wordt weet je natuurlijk pas op het moment dat je het hebt gedaan, je kan elk dag wel kipfilets in je beha stoppen zodat het er mooi uitziet als je een shirtje aantrekt, maar zodra je je beha uitdoet zie je toch weer waar je de rest van je leven mee moet doen.
Maar als het ineens minder is geworden lijkt het me dat het ook ooit weer positief kan veranderen. Maar of het dat doet is maar de vraag natuurlijk.
Ok, dit is een heel onsamenhangend verhaal geworden, ik weet niet of je er iets aan hebt maar om het even samen te vatten: als jij denkt dat je er gelukkiger van wordt zou ik het doen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Rush ma 25 maa 2013 - 23:58

Ik vind het eng. Ik heb er wel eens aan gedacht, want zonder een BH ben ik gewoon plat terwijl ik toch een B behoorlijk vul. Mijn borsten zijn breed en lelijk Neutral.

Anyway, ik vind het eng en ik weet eigenlijk ook niet of een 'kleine' vergroting wel kan. Als ik die siliconen op TV zie die maar 1 cup verschil maken, vind ik die echt veel te groot. :O

Soms heb ik weer zo`n periode dat ik er aan denk. Maar ik wil het eigenlijk ook weer niet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Chocoholic di 26 maa 2013 - 0:16

Ik vind niet dat je per se moet accepteren wat je gegeven is, want als het je niet gelukkig maakt, wat heb je er dan aan? Ik denk dat als ik niet blij was met de grootte van mijn borsten, ik hoogstwaarschijnlijk een borstvergroting zou ondergaan. Ik vind borsten namelijk een ontzettend belangrijk onderdeel van mijn vrouw-zijn. Ik houd er nu zelfs al rekening mee dat mochten mijn borsten over 10-20 jaar een beetje gaan hangen, dat ik dan een lift onderga. laughcry
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 0:36

Ik vind niks mis met een borstvergroting. De laatste tijd kunnen ze dat echt heel mooi. Ik denk alleen dat ik nog wel even zou wachten. Je hoort zo vaak dat het in deze leeftijdsfase verandert.. Bij mij hingen ze er ook een tijdje treurig bij maar nu zijn ze weer back on track.. geen idee hoe het komt! Maar ik moet zeggen dat ik er toen ook serieus van baalde. Ik wil heel graag borstvoeding geven als ik ooit een kindje krijg, dus dat zou mij tegen houden het nu te doen. Maar als dat niet zo was, ik had het geld en mijn borsten waren een jaar of 2 treurig gebleven had ik het denk ik ook gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  SoGood di 26 maa 2013 - 0:41

Bij mij zijn ze sinds vandaag ook weer back on track lijkt het wel. Ze waren totaal verdwenen aan de bovenkant, een paar zielige ribjes zag je zitten. Maar nu zag ik net in de spiegel dat mijn bh te klein werd. Weird.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Toet di 26 maa 2013 - 0:49

SoGood schreef:Bij mij zijn ze sinds vandaag ook weer back on track lijkt het wel. Ze waren totaal verdwenen aan de bovenkant, een paar zielige ribjes zag je zitten. Maar nu zag ik net in de spiegel dat mijn bh te klein werd. Weird.

Laten we hopen dat die dag ooit bij mij ook komt. Ik zal toch eerst minimaal een jaar moeten sparen om het te kunnen betalen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  SoGood di 26 maa 2013 - 0:50

Toet schreef:
SoGood schreef:Bij mij zijn ze sinds vandaag ook weer back on track lijkt het wel. Ze waren totaal verdwenen aan de bovenkant, een paar zielige ribjes zag je zitten. Maar nu zag ik net in de spiegel dat mijn bh te klein werd. Weird.

Laten we hopen dat die dag ooit bij mij ook komt. Ik zal toch eerst minimaal een jaar moeten sparen om het te kunnen betalen.

Hoe oud ben jij? Bij mij werden ze ineens huge toen ik 24 was.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Rush di 26 maa 2013 - 0:54

Bij mijn schoonzus kwamen ze ook ineens opzetten toen ze 26 was ofzo. Zij ging van AA naar B :O. Ik heb nog wel hoop. Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Dennenappel di 26 maa 2013 - 1:13

Je kan er alvast geld voor opzij gaan leggen. Veranderen ze toch weer, kan je met het geld wat anders doen en anders wel een borstvergroting.

Ik had altijd twee lelijke puntborsten, amper gevormd tot borst. Rond mijn 24/25ste ongeveer denk ik werden ze opeens ronder en meer borst! Ik ben van AA naar een kleine B gegaan.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Kowalski di 26 maa 2013 - 1:16

Ik zou het zelf niet doen. Ik baal ook wel eens van mijn voorgevel, al passen ze toch wel redelijk bij mijn lichaam. Maar ik vind voor mezelf een borstvergroting te ver gaan.

Maar ik vind er niks op tegen. Als jij je daar beter bij gaat voelen zou ik het zeker als een optie zien. Het kan zoveel met je doen, met je zelfbeeld/zelfvertrouwen en alles wat daar bij hoort!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  xxjojootjexx di 26 maa 2013 - 2:12

Wanneer jou dit gelukkiger maakt, zou ik het zeker doen.
Ik zelf denk eraan om het de andere kant op te laten doen. verkleining dus.
Ik ben inmiddels bijna 30 kg afgevallen, maar mijn tieten blijven huge, in een bh. Zonder bh hangen ze en aan de bovenkant zijn ze leeg. Echt ik vind het ook verschrikkelijk.
Dus snap heel goed dat je wat aan je lichaam wilt veranderen, zeker omdat het je onzeker maakt.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  SuperGrover di 26 maa 2013 - 2:18

Oh god, als jij een borstvergroting overweegt, dan moet ik ook geloof ik, haha. Ik heb nog steeds een A-cup Neutral

Nee weet je, als je je er echt ongelukkig door voelt, dan zou ik inderdaad voor een borstvergroting gaan. Maar het zijn maar borsten, en ik zou het niet doen als het alleen een beetje een ergernis is. Ik had ook graag cup C gehad, heel graag zelfs wel. Maar goed, dat heb ik niet, en het belemmert me niet in mijn levensgeluk of iets dergelijks, dus ik leef er wel mee. Ik had ook liever geen sproeten gehad, maar ja. Waarschijnlijk is er niemand tevreden met elk lichaamsdeel. Dus als het alleen ontevredenheid is, zou ik er niet voor kiezen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 2:41

xxjojootjexx schreef:Wanneer jou dit gelukkiger maakt, zou ik het zeker doen.
Ik zelf denk eraan om het de andere kant op te laten doen. verkleining dus.
Ik ben inmiddels bijna 30 kg afgevallen, maar mijn tieten blijven huge, in een bh. Zonder bh hangen ze en aan de bovenkant zijn ze leeg. Echt ik vind het ook verschrikkelijk.
Dus snap heel goed dat je wat aan je lichaam wilt veranderen, zeker omdat het je onzeker maakt.
Toen ik 60 kilo woog, waren mijn borsten ook zoals jij het beschrijft. Als ik een voorgevormde bh aan had, dan lagen ze gewoon onderin zeg maar :') Heb vaak staan huilen in een lingerie zaak.
Ik heb het vermoeden dat mijn borsten straks niet veel mooier blijven, heb nog steeds 80G. Maar geef ook nog borstvoeding. Als mijn borsten straks weer om te huilen zijn, dan laat ik er ook zeker wat aan doen.

toet, als je er echt onzeker en ongelukkig van wordt, kan je het beter wel doen. Het is wel eng natuurlijk. Maar om je nou elk jaar rot te voelen omdat je in een bikini moet is ook niet leuk. Zwerver heeft ze ook laten vergroten, en ze heeft er hele mooie borsten van gekregen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Toet di 26 maa 2013 - 4:47

Bij mij is ook de bovenkant van mijn BH leeg :nopompom:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 5:14

Dat had ik ook een tijd ja.. Ik snap het helemaal hoor Toet! Misschien iig een mooie push up bh kopen en ondertussen gaan sparen in de hoop dat het weer goed komt en als het goed komt lekker op vakantie gaan, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 5:58

Ik vind er op zich niks op tegen, maar je hoort wel steeds meer over de risico's. Ik ken iemand die er heel lang over nagedacht had en lang gespaard had en toen het eindelijk gedaan was (bij een goede en bekende kliniek!) is alles fout gegaan. Nu is de keus om tijdelijk met 1 grote borst en 1 kleine (want de vulling moest eruit) te blijven lopen, of ze allebei eruit te halen met de kans dat ze er sowieso nooit meer in kunnen en ze heeft nu toch al littekens. Als ik die verhalen hoor vind ik het toch wel een risico.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  mzcharlotte di 26 maa 2013 - 6:11

2 dames die ik ken, hebben hun borsten laten vergroten en die zijn echt supermooi. Je krijgt er natuurlijk geen 100% zelfvertrouwen mee, maar je merkt wel dat ze zich een stuk vrouwelijker voelen en weer hele mooie kleding aantrekken. Als jíj ermee zit, zou ik het zeker serieus overwegen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 6:14

Harrison schreef:Dat had ik ook een tijd ja.. Ik snap het helemaal hoor Toet! Misschien iig een mooie push up bh kopen en ondertussen gaan sparen in de hoop dat het weer goed komt en als het goed komt lekker op vakantie gaan, haha!

Bij stond een balconet bh het mooiste. Dan leek het weer wat. In die bh hebb nze het onderste gedeelte gevuld. Dus daar ligt de borst op, en word de bh aan de bovenkant gevuld met borst. Ipv dat borst onderin ligt. Zag dat h&m ook zulke bikini's heeft. Misschien zit daar wat voor je bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Toet di 26 maa 2013 - 11:47

hm ik heb juist altijd het idee dat ik balconette niet kan hebben maar ik ga toch nog eens kijken. Thanks voor de tip Pluto, zie inderdaad dat H&M daar ook en aantal bikini's van heeft. Het doet me goed dat jullie begripvol zijn, ik voel me namelijk een vreselijke aansteller op het moment. Ik ga in ieder geval beginnen met sparen (sowieso geen verkeerd plan en met een doel voor ogen lukt het beter) en me er in verdiepen, dan kan ik altijd nog zien.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  xxlisaxx di 26 maa 2013 - 21:11

Wil je perse een vergroting of is een lift alleen ook goed? Volgens mij brengt een lift veel minder risico's met zich mee dan een vergroting.

Ik begrijp je heel goed en ik weet hoe het je leven kan beïnvloeden. Het is 1 van de redenen waarom ik nooit naar een sauna zal gaan. Mijn borsten zijn nooit mooi geweest en ik heb er vaak over nagedacht om er iets aan te laten doen. Ik hoef ze sowieso niet groter maar een lift wil ik zeker. De tepel wordt dan ook verplaatst en daarom wil ik wachten tot nadat ik kinderen heb gekregen. Door het verplaatsen van de tepel kan de verbinding met de melkkanalen stuk gaan en ik wil wel borstvoeding geven. Die paar jaar met deze borsten kunnen er nog wel bij en ik begin naar een leeftijdscategorie te gaan waarin bij iedereen de zwaartekracht langzaam begint te winnen haha. Je ziet het bij mij overigens niet echt als ik gewoon een bikini of een bh aan heb. Overigens denk ik ook dat je het zelf altijd erger ziet dan een ander maar ik zou me echt zoveel beter voelen wanneer ik met trots naar mijn borsten kan kijken.

xxlisaxx
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Luce di 26 maa 2013 - 21:31

Ik weet niet of je kinderen wil, maar zo ja dan zou ik het daarna doen. Niet zozeer om de borstvoeding, maar ook door de zwangerschappen. Bij mij is het helaas wel echt te merken. Cupmaat is E, maar ze zijn halfleeg bij wijze van Sad. Laatst een goede push up van After Eden geprobeerd en daar ga ik er maar een paar van halen. Ik ken het probleem dus..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 21:34

Luce schreef:Ik weet niet of je kinderen wil, maar zo ja dan zou ik het daarna doen. Niet zozeer om de borstvoeding, maar ook door de zwangerschappen. Bij mij is het helaas wel echt te merken. Cupmaat is E, maar ze zijn halfleeg bij wijze van Sad. Laatst een goede push up van After Eden geprobeerd en daar ga ik er maar een paar van halen. Ik ken het probleem dus..

Dat heb ik ook inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 22:16

Als je zo niet op je gemak in een bikini kunt rondlopen is dat niet leuk. Ik zou eens de voor en nadelen op een rijtje zetten en kijken wat het zwaarste weegt voor jou. Er zitten natuurlijk wel wat risico's aan, maar daarentegen is het eindresultaat mooi. Persoonlijk zou ik het ook wel serieus overwegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Rouge di 26 maa 2013 - 22:52

Ik heb het laten doen in januari, heb er ook een topic over geopend. Als ik jou was zou ik het pas doen na het krijgen van kinderen ( als je die wil tenminste ). Want een bv kan na zwangerschap minder mooi worden en dan heb je het straks voor niets gedaan. Ik heb er geen spijt van, sterker nog, ik zou het zo nog 10 keer doen als het zou moeten. Gelukkig hoeft dat niet, maar het is me zo meegevallen. Het psychische effect merk ik nog niet zo heel sterk, ik ben wel een stuk blijer mt mijn lichaam, maar het is bij mij meer dat ik iets weer terug heb wat ik al had. In plaats van dat ik nooit borsten had en nu voor het eerst wel...
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum