Cookies accepteren
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cookies accepteren
Sinds een dag/paar dagen moeten sites toestemming vragen om cookies op je computer te plaatsen. Accepteer jij die cookies zonder meer? Of probeer je er nu gerichter mee om te gaan. Op zich vind ik het buiten paswoorden, dingen die nodig zijn voor winkelmandjes, etc niet nodig dat bedrijven cookies installeren om speciaal op mij gerichte reclames te plaatsen. Ik zag net alleen dat als ik op de site van bv fok.nl niet accepteer dat alle cookies geaccepteerd worden ik niet eens meer op hun site kom..
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Cookies accepteren
Ik zag het ook op Fok idd. Ik denk er wel even over na, maar meestal ga ik niet zomaar naar zo'n site, maar doelbewust, dus dan accepteer ik die cookies ook maar
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ik accepteer niet zomaar alles. Echter, het is oneerlijk. Sommige sites kan je dus niet meer op als je ze niet accepteert. Wat heeft het dan voor nut om het te vragen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
kan iemand uitleggen wat cookies precies zijn en doen?
psv-forever- Fluisteraar
- Aantal berichten : 237
Punten : 244
Registratiedatum : 18-11-10
Cookies slaan je zoekgegevens op. Dus bijvoorbeeld de sites die je bezoekt. Maar ook als je bijvoorbeeld lekker aan het shoppen bent voor jurkjes op de H&M site, dan krijg je op een andere site ineens reclame met jurkjes. Cookies zien dus wat je bezoekt en wat je interesses zijn. (als ik het zo duidelijk heb uitgelegd)
Overigens accepteer ik niet alles zomaar. Ik had net bij tvgids.nl dat die er ook naar vroeg. Toen heb ik de site gerefresht(?) en toen kon ik er wel op.
Overigens accepteer ik niet alles zomaar. Ik had net bij tvgids.nl dat die er ook naar vroeg. Toen heb ik de site gerefresht(?) en toen kon ik er wel op.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Moet ik dit accepteren?
» Lichaam na de zwangerschap accepteren
» Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?
» moeite met blowen, accepteren of einde relatie
» Lichaam na de zwangerschap accepteren
» Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?
» moeite met blowen, accepteren of einde relatie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: