Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw lichaam voor, tijdens en na de zwangerschap(pen)

+18
Puggle
kwak
Parisienne
Susan
Sophiee
loesje
Lejow
Annemie
Linda
Parel
Bruintje Beer
Chelle
Floor
PapillonRose
Océane
Twellie
Thunder
CCC
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jouw lichaam voor, tijdens en na de zwangerschap(pen) Empty Jouw lichaam voor, tijdens en na de zwangerschap(pen)

Bericht  Océane zo 11 nov 2012 - 10:37

Hoe was jouw lichaam voor, tijdens en na de zwangerschappen? Is er veel veranderd? In positieve of negatieve zin.
Striae, extra kilo's, grotere of juist kleinere borsten, ander figuur of misschien wel onveranderd. En ben je tevreden?

Laatst aangepast door Aquala op zo 11 nov 2012 - 11:22; in totaal 1 keer bewerkt
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw lichaam voor, tijdens en na de zwangerschap(pen) Empty Re: Jouw lichaam voor, tijdens en na de zwangerschap(pen)

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 10:39

Ik ben nu een paar kilo lichter als voor mijn zwangerschap. Helaas wel een wat slapper buikje, slappere borsten en striae.

Maar ze zijn het meer dan waard!

Gast
Gast

Jouw lichaam voor, tijdens en na de zwangerschap(pen) Empty Re: Jouw lichaam voor, tijdens en na de zwangerschap(pen)

Bericht  CCC zo 11 nov 2012 - 10:40

Ik ben lichter dan voor mijn zwangerschap, wel een slappere buik eraan over gehouden. Mijn heupen zijn wel wat breder dan voorheen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Thunder zo 11 nov 2012 - 10:47

Ik ben nog een kleine 10 kilo zwaarder dan voor de eerste zwangerschap. Ik kwam beide keren gigantisch aan, waardoor ik letterlijk scheurde. Ik zit vol striae over het hele lichaam. Mijn borsten zijn groter gebleven, 2-3 maten zelfs. Mijn buik heb ik nog steeds de meeste moeite mee, dat zal nooit meer goed komen. Ik heb mezelf geaccepteerd zoals ik nu ben, maar zie mezelf nog altijd zwaarder als ik in werkelijkheid ben.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Twellie zo 11 nov 2012 - 10:47

Ik was na de zwangerschappen van mijn dochters de kilo's snel weer kwijt. Na de eerste was ik mijn buik ook snel weer kwijt, die slinkt nu wat langzamer maar gaat al wel weer richting redelijk strak. Verder geen striae / cellulitus / andere huidproblemen overgehouden aan de zwangerschappen. Ben dus eigenlijk weer precies hetzelfde met iets meer buik.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Océane zo 11 nov 2012 - 10:50

Voor de eerste zwangerschap was ik slank en strak en 55 kg.
Tijdens de eerste zwangerschap kwam ik 23 kg aan en het zat werkelijk overal.
Na de eerste zwangerschap had ik een hoop striae rond mijn navel en was ik zeker 12 kg te zwaar.

Dit ging er echt zó vreselijk langzaam vanaf dat ik, toen ik zwanger raakte van de jongste (anderhalf jaar later), nog 6 kg te zwaar was (61 kg)
Tijdens de tweede zwangerschap kwam ik echt weinig aan (terwijl ik hetzelfde eetpatroon had), op het eind woog ik 68 kg.
En nu na de tweede zwangerschap ben ik zomaar opeens weer 56 kg, slechts 1 kg zwaarder dan vóór de eerste zwangerschap, zonder enige moeite.

Ik merk wel dat het vel op mijn buik slapper is en mijn heupen breder, maar ik ben best tevreden. Al zou ik wel weer wat strakker willen zijn (kwestie van sporten, maar waar is de tijd daarvoor?! Haha!) en vind ik de opnieuw uitgerekte striae op mijn buik vreselijk. Hopelijk trekt dat nog een beetje weg. Ik heb geen nieuwe striae gekregen tijdens de tweede zwangerschap gelukkig. Mijn borsten zijn trouwens helemaal niet veranderd.

Ik vind het overigens gewoon bizar dat ik echt flink te zwaar ben geweest tussen de twee zwangerschappen en nu, zo goed als, terug op mijn oude gewicht ben. Ben er wel heel blij mee trouwens.

Laatst aangepast door Aquala op zo 11 nov 2012 - 11:23; in totaal 2 keer bewerkt
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  PapillonRose zo 11 nov 2012 - 10:51

Ik ben nu nog 3kg zwaarder als voor de zwangerschap. En voor mijn gevoel hangt er nog wel 10kg overtollige buik laughcry Alles wat ik aankwam was bij mijn buik. Dus het goede nieuws is dat ik verder nog helemaal hetzelfde ben, het slechte nieuws is dat mijn buik nooit meer hetzelfde gaat worden (enorme rol onder mn navel en striae). Op mijn buik na mag ik dus niet klagen, maar die buik kan ik echt niet blij van worden Cry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Floor zo 11 nov 2012 - 19:47

Voor de eerste zwangerschap was ik best tevreden. Na de miskraam mochten de kilo's er niet vanaf omdat ik opnieuw zwanger wilde worden en het was niet verstandig om te lijnen. Dus die zaten er nog aan toen ik opnieuw zwanger werd.Tijdens deze zwangerschap kwam ik bijna 22 kilo aan, ik zag er echt vreselijk monsterlijk uit.
Nu bijna 1 jaar na de bevalling ben ik 18 kilo kwijt. Ik ben totaal niet blij met mijn lichaam, het is veel dikker, overal striae, hangborsten, blubber buik.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Chelle zo 11 nov 2012 - 19:56

Voor de zwangerschap woog ik 49kg (ik ben 1.65 lang) maar wilde graag aankomen.
Tijdens de zwangerschap ben ik 12 kilo aangekomen en was ik super blij met mijn lichaam.
Ik heb geen straie aan mijn zwangerschap overgehouden.
Nu na de zwangerschap(en een buikgriep 2 maanden na de bevalling) ben ik inmiddels 48kg.
Mijn borsten zijn van een volle C cup naar een maatje theezak gegaan. :-( Dat vind ik heel jammer
Verder mag ik niet klagen. Buik is weer hetzelfde als voor de zwangerschap.
Wel zou ik heeeeel graag nog een paar kilo aan willen komen... Maar tot nu toe wil dat niet echt lukken.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Bruintje Beer zo 11 nov 2012 - 20:01

Voor de zwangerschappen woog ik rond de 56 kg.
Ik vond het zwanger zijn geweldig meer omdat ik aankwam en volle borsten kreeg!!
Na de 1e hield ik mijn volle borsten maar na de 2e is het nu formaat theezakjes geworden en dat vind ik niet fijn. Maakt me erg onzeker!
Kwa gewicht zit ik nu bij 54/55kg waar ik ook niet mee tevreden ben.
Mijn buik is wel normaal en ik heb geen straie overgehouden aan mijn zwangerschappen.
Er mochten best wel wat kilo's aanblijven want ben veels te licht. Kom alleen heel lastig aan!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Parel zo 11 nov 2012 - 20:20

Ik woog voor de zwangerschap 4 kilo te zwaar, 22 kilo aangekomen, nauwelijks striae, er bleef alleen 10 kilo aan zitten. Nu, een klein jaar later, ben ik weer op precies hetzelfde gewicht dan toen ik zwanger werd. Mag dus nog steeds 5 kilo af.

Mijn buik is nog slapper dan voorheen. Verschrikkelijk. Mijn lijf was al niet fantastisch voor de zwangerschap maar het is nu helemaal om te janken. Ik voel me echt niet prettig.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Linda zo 11 nov 2012 - 20:23

Voor de zwangerschap woog ik 67 kg (1.70). Tijdens m'n zwangerschap ben ik 20 kg aangekomen. Dat duurde ook een aantal maanden voordat het eraf was.
Ik moest een melk, ei en sojavrij dieet volgen ivm de allergie van dochter en de borstvoeding. Toen ben ik heel veel afgevallen, ik woog toen 58 kg. Na anderhalf jaar was dat dieet klaar en toen kwam ik langzaam bij tot 64 kg.
Ik had in m'n puberteit al veel striae op m'n benen. In m'n zwangersc kwam daar striae op m'n buik bij, gelukkig bleef het onder m'n navel. Dat stuk huid was dus uitgerekt, maar aan dat uitgerekte stoorde ik me niet zo.

Nu ben ik 20 weken zwanger van de tweede, ben nu 2,5 kg aangekomen, dus ik weeg nog steeds minder dan voor de eerste zwangerschap. Hopelijk kom ik nu niet zoveel aan en blijft de schade beperkt...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Annemie zo 11 nov 2012 - 20:49

Voor de zwangerschap had ik iets een buikje, tijdens de zwangerschap ben ik zo'n 10 kilo aangekomen en nu na de zwangerschap heb ik een gestreepte hangbuik en die ziet er door de keizersnede nog lelijker uit, doordat het een beetje samengetrokken lijkt. Ik wil ook liever niet meer dat mijn vriend me naakt ziet, vind mijn lichaam echt lelijk geworden en ben nog steeds te zwaar.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 20:49

Voor de zwangerschap was ik slank en bestwel strak.

Tijdens de zwangerschap was het echt erg, ik kwam 35 kilo aan vond dit echt heel erg. Ik zwol overal op en kwam aan het einde zelfs de trap niet meer op en af omdat mijn voeten zo dik waren dat ik ze niet meer kon buigen. Ik zag er niet uit, mensen schrokken als ze me zagen.

De eerste twee weken na de zwangerschap raakte ik gelukkig al 25 kilo kwijt, dat bleek allemaal vocht. Daarna nog 2 kilo gewoon kwijt. En nu zit ik al 1,5 maand muurvast op dit gewicht, nog 8 kilo teveel.

Striemen heb ik gelukkig amper, onderaan mijn buik, aan de linkerkant een héél klein beetje. Strak ben ik echter niet meer. Ik ga me deze week aanmelden voor de sportschool om zo hopelijk weer wat in shape te komen, het is gelukkig wel pas 3 maand na de bevalling nu.

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 11 nov 2012 - 20:51

Mijn gewicht schommelt een beetje. De ene dag zitten er 0 kilo's extra van het gewicht voor mijn zwangerschap, de andere dag 1,5 :P
Ik ben dus aardig op mijn oude gewicht.
Wel is het allemaal wat slapper geworden. Op 2 strepen aan beide kanten in mijn zij, ben ik streepvrij gebleven!
(en ik zat met 30 weken al op 12 kilo.. wil nie weten waar ik op geëindigd zou zijn..)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  loesje zo 11 nov 2012 - 21:09

voor de eerste zwangerschap woog ik 68 kilo met een D cup. tijdens mijn 1e zwangerschap woog ik 81 kilo op het laatst met een F/G cup :O. na mijn zwangerschap woog ik al heel snel 65 door flinke diaree. Nu deze zwangerschap ben ik met 68/70 kilo begonnen en weeg ik nu 75 kilo en heb een D/E cup.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 21:12

Moet zeggen dat ik niet mag klagen naar 2 zwangerschappen. Ben niet meer zo slank als voorheen, ik was een sprinkhaantje wat dat betreft! Ben erg blij met hier en daar een rolletje en wat "spekvet". Mijn man heeft nu meer "houvast". Wbt striae & buik mag ik ook niet klagen, heb er niks aan overgehouden en was ook na de 2 zwangerschappen alle 2e de keren aan het eind vd kraamweek al het nodige weer kwijt, alleen jammer dat ik er 2 "thee"zakjes heb overgehouden, maar ach, een push-up BH met gelvulling doet wonderen! Jouw lichaam voor, tijdens en na de zwangerschap(pen) 3079029344

Gast
Gast

Bericht  Sophiee zo 11 nov 2012 - 21:23

Ik zit weer op mn oude gewicht, maar daarmee is ook alles gezegd. Slappe buik, er is weinig overgebleven van mijn cup C en ik heb behoorlijk wat streepjes op mn buik. Maar ach.. er is prima mee te leven!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Susan zo 11 nov 2012 - 21:29

Voor de eerste zwangerschap was ik gewoon slank, niet heel dun of afgetraind, maar gewoon een gezond gewicht. In de eerste zwangerschap ben ik in totaal 10 kilo aangekomen, dat was er binnen no-time af en door de borstvoeding ben ik een tijdje heel mager geweest. Daarna kwam ik weer op mijn oorspronkelijke gewicht. In de tweede zwangerschap ben ik wel iets meer aangekomen, maar dat was er ook zo weer af, weer veel afgevallen door de borstvoeding en daarna weer aangekomen, iets teveel naar mijn zin, dus toen ben ik op mijn eten gaan letten en gaan sporten. Nu ben ik redelijk tevreden, al mag het nog wel iets strakker. Sporten staat momenteel op een laag pitje, maar dat is ook omdat mijn hoofd er niet zo naar staat. Ik ben al blij als ik even gewoon tijd heb voor mezelf en ik baal als ik die tijd vervolgens in de sportschool moet doorbrengen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Parisienne zo 11 nov 2012 - 21:33

Ik ben nog precies even slank als voor mijn bevalling, eigenlijk nog zelfs wat lichter en smaller (met name bij de heupen). Mijn buik was direct weer plat en geen striemen of laagjes vet. Mijn borsten hangen niet en zijn weer net zo groot als voorheen. Prima dus! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  kwak zo 11 nov 2012 - 21:40

voor mijn eerste zwangerschap woog ik 56 kilo, had ik een hele strakke buik en had ik cup D.
ik ben in de zwangerschap ongv 17 kilo aangekomen. Na de zwangerschap waren alle kilo's er zo af en zag je niet meer dat ik zwanger was geweest want alles was weer "terug" geveerd. Mijn buik was wel iets minder strak maar nog steeds plat. Ook woog ik natijd nog maar 53 kilo, dieptepunt was 51 kilo.
Nu begon ik deze zwangerschap met 53 kilo en ik zie wel waar het eindigt.
Ik hoop dat ik na deze zwangerschap ook weer gewoon "terug" veer. Ik heb alleen wat straie op mijn borsten die helaas wel wat hangerig en een cup kleiner zijn geworden maar goed, wat proudmommy ook zei "lang leve push up"! Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Puggle zo 11 nov 2012 - 21:50

Ik woog 69 ervoor en ben op 83 uitgekomen aan het eind van mijn zwangerschap. Sinds vorige week zit ik weer op 69 gelukkig. Heb er alleen een slappere buik aan over gehouden, verder niks. Heb wel het idee dat mijn bouw anders is, mijn buik lijkt platter.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Amber- zo 11 nov 2012 - 22:57

Ik was altijd al iets te zwaar en had ook moeite om die paar kilo eraf te krijgen. Vooral na mijn tweede miskraam was ik een aantal kilo aangekomen. In de periode voordat ik zwanger was van Luuk heb ik die kilo's er weer af gekregen. Was 71 kg toen ik zwanger werd.
Tijdens de zwangerschap ben ik 12 kg aangekomen die een week na de zwangerschap er al volledig weer af waren. In de weken daarna ben ik nog eens 3 kg afgevallen. Mijn buik is misschien heel iets slapper maar wel een stuk platter.
Eigenlijk ben ik tevredener dan ooit over mijn lichaam.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Sanne zo 11 nov 2012 - 23:22

Voor de zwangerschap woog ik 65 kilo bij 1.80 m. Ik ben ongeveer 17 kilo aangekomen, maar dat was er binnen een paar dagen na de bevalling alweer af. Ik weeg nu 62 kilo, soms een kilo meer of minder, maar dit is ongeveer het gemiddelde. Mijn buik is nog even strak als voorheen, ook geen slapper vel. Wat dat betreft heb ik niets te klagen. Ik geef nog borstvoeding, dus hoe mijn borsten er straks uitzien, weet ik niet. Wel streeploos, maar of het lege hulsjes zijn straks? Ik hoop van niet.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Aimee zo 11 nov 2012 - 23:31

Voor de zwangerschap was ik zo'n 10 kilo te zwaar, en nu nog steeds Wink Alleen was het voorheen wat beter verdeeld, nu zit het allemaal op mijn buik. Wel alle 20 zwangerschapskilo's zijn er af. Mijn borsten zijn wat slapper en ik heb striea op mijn buik en bovenbenen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: