Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Suus schreef:Oh, dat wil ik ookQiara schreef:Ik heb nu wel een aantal meiden op facebook. Dat is extra leuk, want via hun sites vind ik ook andere forummers en kom ik ook achter hun echte namen, leuk leuk leuk
ik ook!
@ PM: ik heb ook terug gelezen (nu net) en ik weet er alleen niks op te zeggen!
Ik voel me soms ook wel bezwaard als ik wat zeg.. of post.. maar ik denk dat dat probleem meer bij mij ligt als bij het forum Heb er wel eens overnagedacht om te stoppen met forummen.. omdat ik niets toevoeg.. maar vindhet ook wel lekker om gewoon gedachten op 0.. en posten maar
Laatst aangepast door Jade op wo 30 maa 2011 - 5:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha, dan incasseren ze wel in de min, dus dat doe ik maar niet..Isabella schreef:Als je gewoon zorgt dat er geen geld op je rekening staat, kunnen ze niet automatisch incasseren en dan krijg je een sms met het bedrag; én een rekening per post hahaha. Ik had het per ongeluk, maar het heeft mij geen geld gekost
Ow, nee dat schiet dan niet op bij jou! Ik zou gewoon boos bellen en elke keer klagen, dan krijg je hem vanzelf bij de post.
Gast- Gast
Het is nou eenmaal zo dat je met een half uurtje aanwezigheid in de week niet zoveel weet van anderen en anderen van jou als mensen die hier vaker komen.. Wanneer een dag eerder iemand verteld over een verhuizing ga je daar een dag later op door. Je kan het de vaste mensen niet kwalijk nemen dat ze weinig over je weten...
En de mensen die wegblijven omdat ze de rest een groep vinden doen dat zelf. Zij maken de rest tot een groep..
Ik heb ook gewoon op Maple gereageerd en gevraagd naar de afloop van eerdere posts. Wanneer je vaker meeschrijft gaan mensen meer van je onthouden en hebben ze meer om naar te vragen. Dat heeft niets met wel of niet welkom zijn te maken..
En de mensen die wegblijven omdat ze de rest een groep vinden doen dat zelf. Zij maken de rest tot een groep..
Ik heb ook gewoon op Maple gereageerd en gevraagd naar de afloop van eerdere posts. Wanneer je vaker meeschrijft gaan mensen meer van je onthouden en hebben ze meer om naar te vragen. Dat heeft niets met wel of niet welkom zijn te maken..
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 maa 2011 - 5:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Als je het niet snapt Smikkel dat ze het hier online gooit, snap ik niet dat je vervolgens midden in een topic erop gaat reageren. Wat gij niet wil dat u geschiedt, dat is toch kinderachtig? En je bent wel heel achterdochtig, als ze zegt te hebben geslapen, wat ze doen veel deed, waarom zou ze daar dan over liegen tegen jou?
Gast- Gast
Ik kom hier elke dag, maar toch vind ik het niet altijd leuk om mee te praten, omdat ik de manier waarop gepraat wordt soms vervelend vind.
Gast- Gast
De eerste keer gaf ik aan dat ik het niet fijn en netjes vond dat ze het hier op het forum wilde bespreken en nu gaat ze daar zelf op door..Isabella schreef:Als je het niet snapt Smikkel dat ze het hier online gooit, snap ik niet dat je vervolgens midden in een topic erop gaat reageren. Wat gij niet wil dat u geschiedt, dat is toch kinderachtig? En je bent wel heel achterdochtig, als ze zegt te hebben geslapen, wat ze doen veel deed, waarom zou ze daar dan over liegen tegen jou?
Ik vind haar post van net nou niet heel vriendelijk en dan mag ze weten waarom ik boos ben ook, ipv mij nu zo afschilderen.
Gast- Gast
Weet jij het? Het is een feit dat ze in de tijd dat ze sliep hier online is geweest, heeft gepost, topic heeft geopend, op facebook is geweest en met M heeft/wilde skypen..Isabella schreef:Als je het niet snapt Smikkel dat ze het hier online gooit, snap ik niet dat je vervolgens midden in een topic erop gaat reageren. Wat gij niet wil dat u geschiedt, dat is toch kinderachtig? En je bent wel heel achterdochtig, als ze zegt te hebben geslapen, wat ze doen veel deed, waarom zou ze daar dan over liegen tegen jou?
Gast- Gast
Ja, ik hou niet van tenni, dus ik ga niet op tennis.Isabella schreef:Ik kom hier elke dag, maar toch vind ik het niet altijd leuk om mee te praten, omdat ik de manier waarop gepraat wordt soms vervelend vind.
Gast- Gast
Dus je bent echt helemaal op strooptocht gegaan om daar achter te komen? Hoe bedoel je, ik vertrouw mensen niet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ik hou niet van tenni, dus ik ga niet op tennis.Isabella schreef:Ik kom hier elke dag, maar toch vind ik het niet altijd leuk om mee te praten, omdat ik de manier waarop gepraat wordt soms vervelend vind.
Gast- Gast
Smik, ik denk dat jij en Try dit prive moeten bespreken...
Laatst aangepast door Qiara op wo 30 maa 2011 - 5:30; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Goh ik dacht ik kom even gezellig meekletsen maar het is hier helemaal niet zo gezellig What's going on ladies?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
hmmz toch merk ik ook wel.. als minder actieve poster.. dat er wel aan je gedacht wordt..
ik heb bv al n week of 6 n open wond op mn been.. is toch al n paar keer naar gevraagd.. vooral int begin ENNN iedereen is op de hoogte van mn slechte date verleden
Qiara: leuk dat je me hebt toegevoegd!
ik heb bv al n week of 6 n open wond op mn been.. is toch al n paar keer naar gevraagd.. vooral int begin ENNN iedereen is op de hoogte van mn slechte date verleden
Qiara: leuk dat je me hebt toegevoegd!
Laatst aangepast door Jade op wo 30 maa 2011 - 5:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Qiara schreef:Smik, ik denk dat jij en Try dit prive moeten uitvechten...
+1!
Merai- Ratel
Een topic is hier zichtbaar voor iedereen. Dat valt op..Isabella schreef:Dus je bent echt helemaal op strooptocht gegaan om daar achter te komen? Hoe bedoel je, ik vertrouw mensen niet.
En berichten op facebook komen ook op mijn pagina..
Gast- Gast
Ik heb toevallig gelezen dat Try over hun afspraak excuses maakte in het dagcafe. Ik snap het redelijk maar ik begrijp niet zo goed waarom jullie daar niet meer met elkaar over gesproken hebben.
Ik vind het dagcafe ook niet altijd even leuk. Maargoed, wat is daar aan te veranderen? De mensen die er op dat moment komen vinden dat wel leuk. Andersom zijn er ook genoeg momenten waarop het bijvoorbeeld wat serieuzer is. Het is natuurlijk wel fijn als mensen je in het gesprek 'toelaten' in plaats van compleet te negeren als iemand 'hallo' komt zeggen.
Ik vind het dagcafe ook niet altijd even leuk. Maargoed, wat is daar aan te veranderen? De mensen die er op dat moment komen vinden dat wel leuk. Andersom zijn er ook genoeg momenten waarop het bijvoorbeeld wat serieuzer is. Het is natuurlijk wel fijn als mensen je in het gesprek 'toelaten' in plaats van compleet te negeren als iemand 'hallo' komt zeggen.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Isabella schreef:Ik kom hier elke dag, maar toch vind ik het niet altijd leuk om mee te praten, omdat ik de manier waarop gepraat wordt soms vervelend vind.
Wat bedoel je dan Isabella?
Ja, Merai
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind het altijd jammer als mensen zich laten weerhouden omdat ze denken dat er groepjes zijn. Dat mensen een leuke klik hebben wil toch niet zeggen dat jij dan moet wegblijven? Als je je er nooit in mengt dan kun je de ander daar niet de schuld van geven. Bovendien denk ik dat het ook van de tijd afhangt. Als er een gesprek gaande is over een bepaald iets tussen een aantal forummers en jij komt binnenvallen met iets heel anders en gaat verder niet in op het onderwerp dat besproken wordt dan kan het zijn dat forummers er langs lezen omdat ze met dat andere onderwerp bezig zijn. Ervaring leert ook dat de laatste reactie op een pagina vaak overgeslagen wordt. Dat zou ik dan ook niet persoonlijk opvatten. Probeer allereerst gewoon mee te kletsen, dan komt de rest echt wel vanzelf.
Gast- Gast
Zei ik dat niet ook al eerderQiara schreef:Smik, ik denk dat jij en Try dit prive moeten bespreken...
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ik vind het altijd jammer als mensen zich laten weerhouden omdat ze denken dat er groepjes zijn. Dat mensen een leuke klik hebben wil toch niet zeggen dat jij dan moet wegblijven? Als je je er nooit in mengt dan kun je de ander daar niet de schuld van geven. Bovendien denk ik dat het ook van de tijd afhangt. Als er een gesprek gaande is over een bepaald iets tussen een aantal forummers en jij komt binnenvallen met iets heel anders en gaat verder niet in op het onderwerp dat besproken wordt dan kan het zijn dat forummers er langs lezen omdat ze met dat andere onderwerp bezig zijn. Ervaring leert ook dat de laatste reactie op een pagina vaak overgeslagen wordt. Dat zou ik dan ook niet persoonlijk opvatten. Probeer allereerst gewoon mee te kletsen, dan komt de rest echt wel vanzelf.
Heel erg +1, ik voel me wel een beetje aangesproken omdat ik hier vaak kom maar voor mijn gevoel sluiten we echt niemand buiten. Natuurlijk leer je elkaar beter/sneller kennen als je vaker meepraat maar iedereen is echt welkom hoor!
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Zei ik dat niet ook al eerderQiara schreef:Smik, ik denk dat jij en Try dit prive moeten bespreken...
Ja maar.. nu doe je het toch
Merai- Ratel
Na haar laatste opmerking, ja!Merai schreef:Smikkell schreef:Zei ik dat niet ook al eerderQiara schreef:Smik, ik denk dat jij en Try dit prive moeten bespreken...
Ja maar.. nu doe je het toch
Gast- Gast
Pfft... wat ga ik hier voor nuttigs op zeggen?!
Ik reageer altijd het makkelijkste op korte posts. Dat leest lekker weg.
Ik ga niet altijd serieuze posts in, simpel weg omdat ik daar dan niet de tijd, energie of nuttige input op heb.
Zelf plaats ik serieuze dingen/ vragen ed ook liever in een apart topic omdat er dan meer zinnige reacties komen, hier gaat het vaak te snel voor echt een serieus gesprek is mijn idee.
Groepjes zullen er vast zijn, heb er geen 'hinder' van terwijl ik hier ook nog niet zo heel lang mee draai. Een paar maanden, hooguit...
En 's morgens ben ik er ook niet veel omdat ik dan werk.
Ik reageer altijd het makkelijkste op korte posts. Dat leest lekker weg.
Ik ga niet altijd serieuze posts in, simpel weg omdat ik daar dan niet de tijd, energie of nuttige input op heb.
Zelf plaats ik serieuze dingen/ vragen ed ook liever in een apart topic omdat er dan meer zinnige reacties komen, hier gaat het vaak te snel voor echt een serieus gesprek is mijn idee.
Groepjes zullen er vast zijn, heb er geen 'hinder' van terwijl ik hier ook nog niet zo heel lang mee draai. Een paar maanden, hooguit...
En 's morgens ben ik er ook niet veel omdat ik dan werk.
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: