Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Hoi Jade!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Die uil vind ik om die reden dan waarschijnlijk nu herkenbaar. Ik vind ze allemaal heel leuk, sorry, aan mij heb je ook niets.
Zo, ik ga maar eens even douchen!
Zo, ik ga maar eens even douchen!
Gast- Gast
Ja schat, iedereen komt op kraamvisite....Qiara schreef:
Zeg maar dat dat binnenkort wel gaat gebeuren, dat er een meeting komt
Hoeveel leden hebben we? Ruim 1000 toch?
Gast- Gast
Jaaa, ik wil ook naar een meeting op het strand
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
JUNE, wat heb ik nou aan jou
ProudMama, ik wil wel langskomen bij die twee mooie kinderen; en dan kan ik jou gelijk zien.
ProudMama, ik wil wel langskomen bij die twee mooie kinderen; en dan kan ik jou gelijk zien.
Gast- Gast
Hahaha en dan vind ik het nog een warrig verhaal ookTry schreef:Jij verwoord het een stuk beter dan ik, maar dit is wat ik bedoelde._Donnaa schreef:
Ik heb dat `s avonds ook heel vaak..
Of nouja, het is me nu een paar avonden opgevallen.. Er zijn ook dames die wel reageren hoor, daar niet van en dat zijn ook vaak dezelfden en dat vind ik heel lief. Maar veel berichten worden wel genegeerd als er een onderwerp gaande is zeg maar.. Ik kan zo niet eens even namen noemen, maar ik begrijp wel wat er bedoeld wordt.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Het regent...Isabella schreef:Komt allen, dan gaan we naar het strand
ja NU, maar niet tijdens de meeting.
Gast- Gast
Isabella schreef:Komt allen, dan gaan we naar het strand
Wanneer?
Was het niet 2000 nog iets ?
Qiara- Ratel
Gezellig!!Isabella schreef:JUNE, wat heb ik nou aan jou
Gast- Gast
Dan kom ik met Isabella mee :-)
Qiara- Ratel
Ja, mijn nieuwe bedrag ging de 16de ofzo in, 21 is m`n bedrag afgeschreven en NOG geen rekening.. Nouja, ik blijf wel wachten.. Als dit vaker gebeurd dan moet ik wel een papieren rekening eisen, zonder extra bijbetalen.. Ik heb de facturen nodig op m`n werk..Isabella schreef:_Donnaa schreef:Isabella.. Jij kreeg eergisteren je rekening van Hi Online he?! Zou je voor mij willen checken wanneer het bedrag bij je afgeschreven is.
Ik heb Hi getwittert dat m`n bedrag op 21-3 afgeschreven is en dat ik nog geen rekening kan zien. Krijg ik terug dat het altijd even duurt..
Ja i know, maar niet zo ongelooflijk lang!
Sorry lieve meid! Uhm, mijn rekening staat online, maar het geld is er nog niet af, ik kan altijd eerder mijn rekening zien al. De 21e gaat mijn nieuwe maand in en de 24e stond de rekening online, en die wordt er dan ronde de 31 afgehaald (staat bij mijn rekening genoemd ook).
Gast- Gast
Nou meiden, veel plezier nog! Ik ga eten koken
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Als je gewoon zorgt dat er geen geld op je rekening staat, kunnen ze niet automatisch incasseren en dan krijg je een sms met het bedrag; én een rekening per post hahaha. Ik had het per ongeluk, maar het heeft mij geen geld gekost
Gast- Gast
Eet smakelijk, meiden!
Qiara- Ratel
Isabella schreef:Anousch schreef: dan krijg je wel veel cadeautjes PM!
Hee Jattert
Gast- Gast
Isabella schreef:JUNE, wat heb ik nou aan jou
Niks, maar ik heb ook nooit geclaimd dat je iets aan me hebt .
Gast- Gast
O leuk.... Ben gek op kadootjesAnousch schreef:Isabella schreef:Anousch schreef: dan krijg je wel veel cadeautjes PM!
Hee Jattert
Gast- Gast
Dat je bepaalde manier humor of grapjes niet kunt waarderen kan je een ´groepje´ niet kwalijk nemen. Ja, ik weet best welke mensen er worden bedoeld en ik weet dus ook dat deze mensen hier heel anders tegenaan kijken en dat het juist mensen zijn die met meer forummers in contact willen komen. Ik ben blij met de meiden die er kletsen en het zijn heel leuke meiden, maar dat betekent niet dat anderen niet welkom zijn. Dat is meer jullie gevoel dan..Try schreef:Smikkell schreef:
Daarnaast is er hier de laatste tijd, sinds Try hier mee post, heel veel op Try gereageerd. Dus dat snap ik ook niet helemaal.
Dat klopt, maar er zijn ook zat keren dat er helemaal niet op word gereageerd, vooral als dat groepje er is. En dat is niets tegen jullie, maar het gebeurd wel, niet alleen bij mij, maar ook bij anderen. Daarbij hebben jullie samen soms humor/grapjes die ik minder grappig vind bijvoorbeeld, waardoor ik daarin dan niet meega, en dus niet kan meekletsen in dit topic terwijl ik wel mee zou willen kletsen.
En ik voel me 'bezwaard' te reageren wanneer jij reageert, omdat je me eigenlijk heb beledigd en vooral gekwetst met wat er is gebeurd, ik mijn excuses heb aangeboden en verder van jou geen reactie meer heb gehad.
Ik vond het niet nodig om zoiets op een forum uit te spreken en vond het dus jammer dat jij het zo in het topic knalde. Maar je mag hem hier krijgen hoor.. We hadden afgesproken na je fysio en ik smst je over onze afspraak en dat ik klaar was om te vertrekken en hoorde maar niets. Met mijn huidige achtergrond vond ik het jammer om in het openbaar vervoer te zitten en geen reactie meer te krijgen. Later sms je dat je in slaap bent gevallen na de fysio en ik daarom niets van je hoorde. Alleen jammer dat je tijdens je slaap hier een topic opent, op facebook bent en M. voorstelt om te gaan skypen. Dat vind ik een beste naaistreek eigenlijk. Ik zou naar je toekomen om met je te wandelen omdat je in een rolstoel zat.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 maa 2011 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ooow ik ben zo blond!
ik dacht even snel een ovenschotel te maken.. Ik schenk als laatste de saus eroverheen, zie dat de schaal vol is maar denk.. ach t loopt er wel langs.. (bedoelde dus tussen het vlees, groente etc..) en jawel.. t liep er ook langs.. langs de schaal dus geen probleem doekje over t aanrecht en klaar..
maarr nu begint de saus te koken.. en je raad het al De HEEEELEEE oven zit eronder!! soms word ik zo moe van mezelf
Oja.. en ik ben vandaag in mn lunchpauze naar de kapper gegaan!
ik dacht even snel een ovenschotel te maken.. Ik schenk als laatste de saus eroverheen, zie dat de schaal vol is maar denk.. ach t loopt er wel langs.. (bedoelde dus tussen het vlees, groente etc..) en jawel.. t liep er ook langs.. langs de schaal dus geen probleem doekje over t aanrecht en klaar..
maarr nu begint de saus te koken.. en je raad het al De HEEEELEEE oven zit eronder!! soms word ik zo moe van mezelf
Oja.. en ik ben vandaag in mn lunchpauze naar de kapper gegaan!
Gast- Gast
Hahaha, dan incasseren ze wel in de min, dus dat doe ik maar niet..Isabella schreef:Als je gewoon zorgt dat er geen geld op je rekening staat, kunnen ze niet automatisch incasseren en dan krijg je een sms met het bedrag; én een rekening per post hahaha. Ik had het per ongeluk, maar het heeft mij geen geld gekost
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: