Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Donnaa, eigenlijk is het ook leuk tijdverdrijf, maar blijkbaar heeft mijn omgeving er last van.
Ik heb net eens gekeken naar de geschiedenis op de laptop van mijn man en er staat echt zoveel nog op, met name mijn Hyvesbezoek en mijn bezoekjes hier. Ik kan me zo voorstellen dat er op mijn werkpc ook zoveel opstaat (en gelukkig heb ik een paar weken terug nog alle geschiedenis gewist, dat scheelt vast de helft ). Gelukkig staat er op internet dat ik eerst een waarschuwing moet hebben gekregen over mijn internetgebruik mocht mijn werkgever me op het internetgebruik willen ontslaan.
Ik heb net eens gekeken naar de geschiedenis op de laptop van mijn man en er staat echt zoveel nog op, met name mijn Hyvesbezoek en mijn bezoekjes hier. Ik kan me zo voorstellen dat er op mijn werkpc ook zoveel opstaat (en gelukkig heb ik een paar weken terug nog alle geschiedenis gewist, dat scheelt vast de helft ). Gelukkig staat er op internet dat ik eerst een waarschuwing moet hebben gekregen over mijn internetgebruik mocht mijn werkgever me op het internetgebruik willen ontslaan.
Gast- Gast
ja ik verwijder hier dus regelmatig mijn browsegeschiedenis, maar mijn baas weet dat ik gewoon op internet rondsurf. Maar gelukkig dat je die gegevens al hebt, dan kan je baas dus al niks met je internetgeschiedenis.
Gast- Gast
Op servers blijft het helaas gewoon allemaal zichtbaar, ook al wis je je geschiedenis..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Op servers blijft het helaas gewoon allemaal zichtbaar, ook al wis je je geschiedenis..
Ja, dat weet ik wel, maar volgens mij heeft ie er dan nog steeds niks aan.
Hij mag toch ook geen persoonlijke dingen die ik hier heb verteld tegen mij gebruiken tijdens het ontslagproces?
Gast- Gast
aha oke, nja m`n baas heeft er geloof ik toch niet zo`n verstand van en geloof niet dat het ooit zo ver komt dat ik geconfronteerd ga worden met m`n browsegeschiedenis.
Gast- Gast
Haaalllloooooo!
Ik heb net weer een schooldagje achter de rug! Hoe is het hier
Ik heb net weer een schooldagje achter de rug! Hoe is het hier
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Oh nee dat neem ik aan van niet.. Maar ik had het ook tegen Lily.. Dat de geschiedenis verwijderen dus niet echt heel veel zin heeft mocht het zover komen..Alex schreef:_Donnaa schreef:Op servers blijft het helaas gewoon allemaal zichtbaar, ook al wis je je geschiedenis..
Hij mag toch ook geen persoonlijke dingen die ik hier heb verteld tegen mij gebruiken tijdens het ontslagproces?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Oh nee dat neem ik aan van niet.. Maar ik had het ook tegen Lily.. Dat de geschiedenis verwijderen dus niet echt heel veel zin heeft mocht het zover komen..Alex schreef:_Donnaa schreef:Op servers blijft het helaas gewoon allemaal zichtbaar, ook al wis je je geschiedenis..
oooh hahaha, ik dacht dat je het tegen mij had omdat ik ook zei dat ik een paar weken geleden nog wat geschiedenis gewist had op de werkpc. Ach, we zien wel waar het schip strandt.
Ik heb niks meer gehoord van DAS ofzo, moet ik afwachten of toch even bellen om te vragen hoe of wat?
Gast- Gast
Ik zit Greys's te kijken van vorige week en het gaat over de vriendin van een vrouw en die vriendin heet Donna Ik moet gelijk aan jou denken, haha.
Gast- Gast
nah een extra keer bellen kan nooit kwaad, enne ik heb 2 weken geleden een brief naar de belastingdienst gestuurd i.v.m. de zorgtoeslag te wijzigen. Omdat m`n vriend en ik dus zijn gaan samenwonen zijn we toeslagpartners.
Maar krijg je hier een bevestiging van van de belastingdienst? Want anders bel ik namelijk voor de zekerheid, niet dat we volgend jaar in een keer heel veel geld moeten gaan terug betalen.
Maar krijg je hier een bevestiging van van de belastingdienst? Want anders bel ik namelijk voor de zekerheid, niet dat we volgend jaar in een keer heel veel geld moeten gaan terug betalen.
Gast- Gast
De BD is niet de snelste, volgens mij duurt het wel langer dan 2 weken voordat je een reactie krijgt.
Gast- Gast
oke ja nee maar dan weet ik wel dat ik dus een bevestiging hoor te krijgen, want dat wist ik dus niet.
Gast- Gast
Wheeeeee
Ik word genegeerd
Ik word genegeerd
Zwerver- Ratel
Hoi wc-eend!wc-eend schreef:Wheeeeee
Ik word genegeerd
Alles goed?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
jeeej haha
Met mij gaat allles wel goed! Ik heb alleen last van mijn gebit en dat al een paar dagen!
Hoe gaat het hier? Jullie ook zon-loos?
Met mij gaat allles wel goed! Ik heb alleen last van mijn gebit en dat al een paar dagen!
Hoe gaat het hier? Jullie ook zon-loos?
Zwerver- Ratel
Jaja, je bent gezien Hoe komt het dat je last hebt van je gebit? Al naar laten kijken?
Hier is het ook zonloos, getver. Het is zelfs koud. Doe mij maar zon. Ik hoorde dat het zaterdag 20 graden wordt!!!!!!
Hier is het ook zonloos, getver. Het is zelfs koud. Doe mij maar zon. Ik hoorde dat het zaterdag 20 graden wordt!!!!!!
Gast- Gast
ow dat is minder Hier ook geen zon en had gekeken op buienradar maare de komende 2 weken bijna alleen maar regen hoop dat die voorspelling toch niet klopt.
Gast- Gast
Waar heb je dan precies last van? Hier is het erg zon-loos. Heeft net even geregend.
Sweety- Ratel
Hier is het bewolkt..heel af en toe komt er een zonnetje door maar koud is het totaal niet!
Mijn verstandkiezen komen door en ik denk dat die mijn gebit een beetje wegduwen. Alleen ik durf echt niet naar de tandarts...ik ben er echt bang voor. Maarja ik kan al een paar dagen niet normaal eten haha.Ben echt bang dat ze eruit moeten gesneden fozo
Mijn verstandkiezen komen door en ik denk dat die mijn gebit een beetje wegduwen. Alleen ik durf echt niet naar de tandarts...ik ben er echt bang voor. Maarja ik kan al een paar dagen niet normaal eten haha.Ben echt bang dat ze eruit moeten gesneden fozo
Zwerver- Ratel
Gadver, waarom zit het altijd tegen bij mijn vriend. Blegh!
Hai WC-eend!
Hai WC-eend!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Natuurlijk moet ik dan weer werkenAlex schreef:Jaja, je bent gezien Hoe komt het dat je last hebt van je gebit? Al naar laten kijken?
Sweety- Ratel
Wil je vertellen wat er aan de hand is?Burn schreef:Gadver, waarom zit het altijd tegen bij mijn vriend. Blegh!
Hai WC-eend!
Sweety- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: