Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Je geeft aan dat het niet altijd leuk is. Anderen vinden de humor of grapjes van 'het groepje' niet leuk of de onderwerpen. Waarom wil je er dan zo graag aan meedoen als het allemaal niet leuk is? Ik vraag toch ook niet of ze van tennis voetbal willen maken zodat ik het wél leuk vind. Dan ga ik wel op voetbal..Isabella schreef:Smikkell schreef:Ja, ik hou niet van tenni, dus ik ga niet op tennis.Isabella schreef:Ik kom hier elke dag, maar toch vind ik het niet altijd leuk om mee te praten, omdat ik de manier waarop gepraat wordt soms vervelend vind.
Gast- Gast
Ik plaats hier juist ook wel serieuze dingen, gewoon om het even kwijt te moeten.. Wil geen heel topic wijden aan een klein akkefietje met W. bijvoorbeeld, ofzo
Gast- Gast
Ben ik heel erg stom als ik totaal geen idee heb wie er precies met 'het groepje' bedoelt worden?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Na haar laatste opmerking, ja!Merai schreef:Smikkell schreef:Zei ik dat niet ook al eerderQiara schreef:Smik, ik denk dat jij en Try dit prive moeten bespreken...
Ja maar.. nu doe je het toch
Ik heb ondertussen even teruggelezen en zie dat je daarop reageert, maar je laat je daardoor (uit boosheid/frustratie) wel verleiden tot iets wat je liever niet wilt. Dus ik zeg: 'Lekker' met Try pm'n en eruit proberen te komen samen!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Je geeft aan dat het niet altijd leuk is. Anderen vinden de humor of grapjes van 'het groepje' niet leuk of de onderwerpen. Waarom wil je er dan zo graag aan meedoen als het allemaal niet leuk is? Ik vraag toch ook niet of ze van tennis voetbal willen maken zodat ik het wél leuk vind. Dan ga ik wel op voetbal..Isabella schreef:Smikkell schreef:Ja, ik hou niet van tenni, dus ik ga niet op tennis.Isabella schreef:Ik kom hier elke dag, maar toch vind ik het niet altijd leuk om mee te praten, omdat ik de manier waarop gepraat wordt soms vervelend vind.
Ik zeg niet dat het allemaal niet leuk is, ik zeg dat ik het niet altijd leuk vind, het forum wel, maar niet alle topics, en ook niet altijd het dagcafé. Kan toch? dat betekent dan toch niet gelijk dat ik helemaal niet meer wil/hoef te komen?
Gast- Gast
Ik sluit me bij Merai en ZvB aan.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
ProudMama schreef:Ben ik heel erg stom als ik totaal geen idee heb wie er precies met 'het groepje' bedoelt worden?
Nee en ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om in groepjes te denken..
Merai- Ratel
_Donnaa schreef:Ik snap er echt geen fuck meer van nu..
Ik ook niet meer..
Iemand vraagt iets en er wordt vanalles op reageerd en van het een of het ander worden er verweten naar elkaar gesmeten!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Ik plaats hier juist ook wel serieuze dingen, gewoon om het even kwijt te moeten.. Wil geen heel topic wijden aan een klein akkefietje met W. bijvoorbeeld, ofzo
maar dan loop je het risico dat mensen er voorbij lezen.. of een sturen en het daarbij laten..
Gast- Gast
Ja, is ook weer zo. Ik plaats bijv serieuze vragen/ problemen/ dingetjes mbt mijn zwangerschap niet hier, hier 'past' het een soort niet._Donnaa schreef:Ik plaats hier juist ook wel serieuze dingen, gewoon om het even kwijt te moeten.. Wil geen heel topic wijden aan een klein akkefietje met W. bijvoorbeeld, ofzo
Dat je voor relatie dingetjes geen topic ga openen snap ik dan wel weer!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee hoor ik ben uitgesproken..
Okay! Dan nu even diep ademhalen en weer gezellig doen?
Merai- Ratel
Ik weet ook eigenlijk niet wie er met het groepje bedoelt wordt. Daarvoor kom ik denk ik te weinig in de nacht en dag cafe's.
Smikkel, hoe gaat het eigenlijk met jou nu?
Gast- Gast
Ja baby-thing is hier inderdaad niet heel erg aan de orde haha..ProudMama schreef:Ja, is ook weer zo. Ik plaats bijv serieuze vragen/ problemen/ dingetjes mbt mijn zwangerschap niet hier, hier 'past' het een soort niet._Donnaa schreef:Ik plaats hier juist ook wel serieuze dingen, gewoon om het even kwijt te moeten.. Wil geen heel topic wijden aan een klein akkefietje met W. bijvoorbeeld, ofzo
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja baby-thing is hier inderdaad niet heel erg aan de orde haha..ProudMama schreef:Ja, is ook weer zo. Ik plaats bijv serieuze vragen/ problemen/ dingetjes mbt mijn zwangerschap niet hier, hier 'past' het een soort niet._Donnaa schreef:Ik plaats hier juist ook wel serieuze dingen, gewoon om het even kwijt te moeten.. Wil geen heel topic wijden aan een klein akkefietje met W. bijvoorbeeld, ofzo
Hoewel ik wel last heb van rammelende eierstokken
Merai- Ratel
Ik zie het dagcafe vooral als een soort nutteloos maar erg gezellig tijdverdrijf!_Donnaa schreef:Ja baby-thing is hier inderdaad niet heel erg aan de orde haha..ProudMama schreef:Ja, is ook weer zo. Ik plaats bijv serieuze vragen/ problemen/ dingetjes mbt mijn zwangerschap niet hier, hier 'past' het een soort niet._Donnaa schreef:Ik plaats hier juist ook wel serieuze dingen, gewoon om het even kwijt te moeten.. Wil geen heel topic wijden aan een klein akkefietje met W. bijvoorbeeld, ofzo
Gast- Gast
Jade schreef:_Donnaa schreef:Ik plaats hier juist ook wel serieuze dingen, gewoon om het even kwijt te moeten.. Wil geen heel topic wijden aan een klein akkefietje met W. bijvoorbeeld, ofzo
maar dan loop je het risico dat mensen er voorbij lezen.. of een sturen en het daarbij laten..
Soms is dat toch ook gewoon genoeg?
Merai- Ratel
Ja maar dan nog, dan noem je een lijst... En dan? Wat verwacht je dan met zo'n lijst? Met het aanwijzen van 'een groepje'? Ik snap niet dat mensen zo in groepjes denken. Het is een openbaar forum. Iedereen mag er aan mee doen.
Gast- Gast
Maar dat is toch niet erg? Meestal krijg je er wel een paar reacties op, of idd wat knuffels, maar dat is ook goed toch..Jade schreef:_Donnaa schreef:Ik plaats hier juist ook wel serieuze dingen, gewoon om het even kwijt te moeten.. Wil geen heel topic wijden aan een klein akkefietje met W. bijvoorbeeld, ofzo
Ik hoef ook geen 6 pagina`s advies, snapje.. En daarbij, heb ik al vaak meegemaakt dat mensen een heel verkeerd beeld hebben van de situatie en dan wordt alles uit z`n verband getrokken en zit je jezelf een heel topic te verantwoorden
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ja maar dan nog, dan noem je een lijst... En dan? Wat verwacht je dan met zo'n lijst? Met het aanwijzen van 'een groepje'? Ik snap niet dat mensen zo in groepjes denken. Het is een openbaar forum. Iedereen mag er aan mee doen.
Wederom erg eens!
Merai- Ratel
Geloof dat dat nu wel duidelijk is..Zusje van Bert schreef:Ik weet ook eigenlijk niet wie er met het groepje bedoelt wordt. Daarvoor kom ik denk ik te weinig in de nacht en dag cafe's.
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: