Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Sorry voor t spammen.. maar ik wil jullie mijn verwende, pas gewassen hond niet ontnemen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bij mij het zelfde..Tullow schreef:O nee! Ik had een bestelling geplaatst bij h&m, en de bestelling zou eind april komen. Oké, duurt lang, maar goed. Ik keek gister en toen zag ik dat 1 artikel nog later zou komen, ergens half mei. En nu kijk ik weer en nu staat er dat dat artikel tussen 6 en 10 juni komt! Ik vind het echt een leuke broek, maar wil ik zo lang wachten? Zo die wel gewoon in de winkel te krijgen zijn?
En de rest van de bestelling heb ik ook nog steeds niet terwijl die direct zou komen. Bang dat dát straks ook allemaal niet meer leverbaar is (mijn eerst HM bestelling)
Ja, balen he!
Maar... je eerste bestelling bij h&m, how come? Als het even kan, bestel ik wekelijks bij h&m
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Nu spreek ik alleen voor mezelf, maar ik heb nooit zin zo serieus te gaan praten over problemen in het Dagcafe. Ik vind het leuk om mee te kletsen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik mijn problemen niet zo snel op het forum zou gooienSmikkell schreef:
Ik vind het jammer dat mensen zich blijkbaar niet welkom voelen en ik vind het ook jammer dat inderdaad op serieuze problemen soms minder gereageerd wordt dan op sterretjes en onzin.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Aaaaahhhhhh :-)
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Sja, ik ben niet zo van het shoppen en ook niet heel rijk.Tullow schreef:Smikkell schreef:Bij mij het zelfde..Tullow schreef:O nee! Ik had een bestelling geplaatst bij h&m, en de bestelling zou eind april komen. Oké, duurt lang, maar goed. Ik keek gister en toen zag ik dat 1 artikel nog later zou komen, ergens half mei. En nu kijk ik weer en nu staat er dat dat artikel tussen 6 en 10 juni komt! Ik vind het echt een leuke broek, maar wil ik zo lang wachten? Zo die wel gewoon in de winkel te krijgen zijn?
En de rest van de bestelling heb ik ook nog steeds niet terwijl die direct zou komen. Bang dat dát straks ook allemaal niet meer leverbaar is (mijn eerst HM bestelling)
Ja, balen he!
Maar... je eerste bestelling bij h&m, how come? Als het even kan, bestel ik wekelijks bij h&m
Gast- Gast
Haaaai! Hoe gaat het met je?
Doen jullie eigenlijk ook een laag lasagne onder de saus? Ik begin normaal met de saus maar zie op het pakje opeens een plaatje staan met bladen onder.
Doen jullie eigenlijk ook een laag lasagne onder de saus? Ik begin normaal met de saus maar zie op het pakje opeens een plaatje staan met bladen onder.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een schattig hondje, Jade! Hij/zij kijkt alleen wel een beetje zielig
Tullow- Kletskop
Merai schreef:Haaaai! Hoe gaat het met je?
ja ik doe ook altijd plaatjes op de bodem
Gast- Gast
Ik vind het juist fijn om de kleine probleempjes hier wel neer te gooien omdat ik niet voor alles een topic wil openen, en toch graag even dingen wil relativeren/kwijt wil.wc-eend schreef:Nu spreek ik alleen voor mezelf, maar ik heb nooit zin zo serieus te gaan praten over problemen in het Dagcafe. Ik vind het leuk om mee te kletsen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik mijn problemen niet zo snel op het forum zou gooienSmikkell schreef:
Ik vind het jammer dat mensen zich blijkbaar niet welkom voelen en ik vind het ook jammer dat inderdaad op serieuze problemen soms minder gereageerd wordt dan op sterretjes en onzin.
Gast- Gast
Goeiesavonds allen!
Sjaan heeft er weer een lange drukke dag opzitten en is poepie-moe. Hoe is het met de rest hier?
Sjaan heeft er weer een lange drukke dag opzitten en is poepie-moe. Hoe is het met de rest hier?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik heb nog nooit wat besteld bij H&M...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
het niveau van het dagcafe is ook heel oppervlakkig.. daar is niets mis mee en soms wel fijn. Dat zie je terug aan het verschil in reacties op het behalen van sterren en serieuze vragen en problemen.wc-eend schreef:Nu spreek ik alleen voor mezelf, maar ik heb nooit zin zo serieus te gaan praten over problemen in het Dagcafe. Ik vind het leuk om mee te kletsen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik mijn problemen niet zo snel op het forum zou gooienSmikkell schreef:
Gast- Gast
Storm schreef:Jade!! is dat een king charles? Mijn lievelingsras!!
ja,, ook mijn lievelingsras
@Tullow.. ze vindt douchen niet leuk! Maar die gekke hond springt wel in elke sloot/vijver die ze tegen komt!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Sja, ik ben niet zo van het shoppen en ook niet heel rijk.Tullow schreef:Smikkell schreef:Bij mij het zelfde..Tullow schreef:O nee! Ik had een bestelling geplaatst bij h&m, en de bestelling zou eind april komen. Oké, duurt lang, maar goed. Ik keek gister en toen zag ik dat 1 artikel nog later zou komen, ergens half mei. En nu kijk ik weer en nu staat er dat dat artikel tussen 6 en 10 juni komt! Ik vind het echt een leuke broek, maar wil ik zo lang wachten? Zo die wel gewoon in de winkel te krijgen zijn?
Ja, balen he!
Ik ben ook niet rijk. Wel koopverslaafd.
Tullow- Kletskop
Haha, hoe viezer het water hoe beter?Jade schreef:Storm schreef:Jade!! is dat een king charles? Mijn lievelingsras!!
@Tullow.. ze vindt douchen niet leuk! Maar die gekke hond springt wel in elke sloot/vijver die ze tegen komt!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Hmmm, mijn bestelling van H&M komt rond 4 april aan. Ben benieuwd..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jade schreef:Merai schreef:Haaaai! Hoe gaat het met je?
ja ik doe ook altijd plaatjes op de bodem
Ga ik ook eens proberen
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Argh, ik ben gefrustreerd door mezelf. Ik kan mijzelf nooit goed verwoorden op het forum!
Zwerver- Ratel
Suus schreef:Haha, hoe viezer het water hoe beter?Jade schreef:Storm schreef:Jade!! is dat een king charles? Mijn lievelingsras!!
klopt!
Toen ze een week of 10 was had ik haar gedoucht (bij mn ouders). Ze is dus zeiknat, rent door het kattenluik naar buiten.. en VOL in een berg zwart zand in de tuin (mn vader was in de tuin bezig).. nou nat + zwartzand = drama!
Gast- Gast
Suus schreef:Ik heb nog nooit wat besteld bij H&M...
Dat wel, al stuur ik vaak wat terug, omdat het dan niet zo mooi zit ofzo. Shoppen in het echt is ook leuker, maar soms kan ik me in de H&M shop niet inhouden.
ProudMama schreef:3 van de 4 broeken, 2 van de 3 vesten zijn in elk geval goed...
Is je hubbie ook blij?
Laatst aangepast door Qiara op wo 30 maa 2011 - 6:46; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Kijk eens aan PM, goed geshopt!
Wat heerlijk dat het nu langer licht blijft. Had niet in de gaten dat het al zo laat was haha.
Wat heerlijk dat het nu langer licht blijft. Had niet in de gaten dat het al zo laat was haha.
Ik had laatst 2 bikini's besteld bij de H&M, ze kunnen allebei weer terug! Leek nergens naar.
Zwerver- Ratel
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: