Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Isabella schreef:Alex, kun je niet sms-en en forummen tegelijk?
Whaha jawel, maar m'n BB ligt aan de oplader en ligt dus te ver weg om even te pakken. Ik pak hem er gelijk even bij
Gast- Gast
Alex schreef:Isabella schreef:Alex, kun je niet sms-en en forummen tegelijk?
Whaha jawel, maar m'n BB ligt aan de oplader en ligt dus te ver weg om even te pakken. Ik pak hem er gelijk even bij
Ow heeft geen haast hoor! Maar ik hoor al de hele week dat mensen mijn sms-jes niet krijgen, dus ben altijd bang dat ik mensen niet bereik!
Gast- Gast
Ja Smikkie,
Mijn ogen zijn echt wel verbeterd.... echter zodra ik die medicatie iets later inneem, en als ie uit gaat werken (overbrugt net niet de tussentijd zo lijkt het) dan komen de klachten een stukje terug....
(ik ben nu dus continu bang dat het 'niet uit het systeem is'....)
Mijn ogen zijn echt wel verbeterd.... echter zodra ik die medicatie iets later inneem, en als ie uit gaat werken (overbrugt net niet de tussentijd zo lijkt het) dan komen de klachten een stukje terug....
Gast- Gast
Ik heb mijn bed en tafel verkocht enzo, dus late reactie maar wat ik bedoelde met mijn post was dat ik nog steeds op jouw reactie wachten (want je zou later reageren), dat je dat nog niet gedaan had en dat ik me daarom bezwaard voelde te reageren in hetzelfde topic zeg maar, ik wil het uitgepraat hebben.
Over wat er gebeurd is: Ik ben nadat de fysio wegging nog op internet gezeten, mijn telefoon lag ergens anders (waar ik op dat moment dus niet bij kon, want ik kon toen nog niet lopen), ik ben in slaap gevallen, en toen ik wakker werd heeft mijn vader mij mijn telefoon gegeven. Daarop had ik twee smsjes van Smikkel, waarop ik de situatie heb uitgelegd en mijn excuses heb aangeboden.
Over wat er gebeurd is: Ik ben nadat de fysio wegging nog op internet gezeten, mijn telefoon lag ergens anders (waar ik op dat moment dus niet bij kon, want ik kon toen nog niet lopen), ik ben in slaap gevallen, en toen ik wakker werd heeft mijn vader mij mijn telefoon gegeven. Daarop had ik twee smsjes van Smikkel, waarop ik de situatie heb uitgelegd en mijn excuses heb aangeboden.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Iemand zin in een appelpunt uit de oven?
(gewoon gekocht, ingevroren, nu in de oven om ze op te warmen, dus niet zelf gebakken)
(gewoon gekocht, ingevroren, nu in de oven om ze op te warmen, dus niet zelf gebakken)
Gast- Gast
Heb je een vervolgafspraak staan?Dolores schreef:Ja Smikkie,
Gast- Gast
Zoals ik al zei: Nu in de oven om op te warmenIsabella schreef:LEKKER proudmama; ik wil wel een stukje. Maar dan graag warm.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heb je een vervolgafspraak staan?Dolores schreef:Ja Smikkie,
Nee...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zoals ik al zei: Nu in de oven om op te warmenIsabella schreef:LEKKER proudmama; ik wil wel een stukje. Maar dan graag warm.
Ow
Gast- Gast
Dolores schreef:Smikkell schreef:Heb je een vervolgafspraak staan?Dolores schreef:Ja Smikkie,
Nee...
Bij twijfel gelijk bellen.
Gast- Gast
Hebben ze gezegd dat het binnen bepaalde tijd minder zou moeten worden of dat je moest bellen als het niet over ging? Hoelang moet je die medicatie slikken?Dolores schreef:Smikkell schreef:Heb je een vervolgafspraak staan?Dolores schreef:Ja Smikkie,
Nee...
Gast- Gast
Alex schreef:Maple, houd je mond. Dit is echt niet jouw schuld.
Woef!!
Ja, voel me na wat gegeten te hebben wel beter. Denk dat ik morgen ook weer gewoon aan de slag ga, al voel ik me nog wel wat gammel. Hoesten wordt langzaam minder, heb er nu wel spierpijn van, maargoed, gaat wel weer over.Isabella schreef:Dan wil ik nu graag weten of jij je weer wat beter voelt Maple!
Gast- Gast
Maple schreef:Alex schreef:Maple, houd je mond. Dit is echt niet jouw schuld.
Woef!!Ja, voel me na wat gegeten te hebben wel beter. Denk dat ik morgen ook weer gewoon aan de slag ga, al voel ik me nog wel wat gammel. Hoesten wordt langzaam minder, heb er nu wel spierpijn van, maargoed, gaat wel weer over.Isabella schreef:Dan wil ik nu graag weten of jij je weer wat beter voelt Maple!
Alleen als het goed met je gaat, anders moet je even voor jezelf kiezen. Niet leuk, maar je gezondheid is wel belangrijk!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=6197
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: