Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Suus schreef:Hebben jullie allemaal een leuke dag gehad?
Mijn dag was niet zo boeiend, maar beter dan ik vanochtend had gedacht, gelukkig. En hoe was jouw dag?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
doeidoei aan iedereen die gaat, een hele fijne avond. En `s avonds heb ik ook wel eens dat gevoel hoor Try, maar gisteravond was ik er nog ff en toen vond ik het wel erg gezellig
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, nouja, gelukkig maar. Ik had de laatste tijd namelijk het gevoel dat het juist de posts van mij in dit topic waren waar niet op gereageerd werd, en dan juist de posts van mij waarin ik even heel egocentrisch puur en alleen over mezelf praat.
Net opgestaan, zo maar even wat proberen te koken. Geen idee wat, maar het zal vast makkelijk worden. Broodje hamburger met broccoli ofzo, voor het gezonde idee
Neem dan een broodje hamburger met sla en tomaat, is ook gezond en het lijkt me een betere combi dan met broccoli!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Try schreef:Zo voel ik me vaak ook, vooral 's avonds als het 'vaste groepje' er is. Daarom reageer ik dan ook niet meer.Maple schreef:Even een oprechte vraag zonder aanvallend te willen doen, vat me niet verkeerd op. Maar vinden jullie mijn bijdrage aan dit topic vervelend? Niet dat ik aas op reacties, maar ik heb soms het gevoel dat mijn posts in dit topic een beetje genegeerd worden, vooral de posts waarin ikhet even puur over mezelf heb, terwijl een Tullow (hoe hard ik je dat sterretje ook gun, don't get me wrong ) uitgebreid gefeliciteerd wordt met een extra sterretje erbij.
Ik probeer ook altijd inhoudelijk op diegenen te reageren die zich even ziek/rot/verdrietig voelen in dit topic en sòms is het best leuk om dat gebaar ook terug te lezen. Nu is alleen Isabella degene die even opme reageert. Niet dat ik je niet gezien heb hoor, dank je
Niet dat ik jullie wat kwalijk neem ofzo, maar ik vraag meaf of ik gewoon niet irritant gevonden word.
Vind het daarom overdag meestal ook gezelliger.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Try schreef:Zo voel ik me vaak ook, vooral 's avonds als het 'vaste groepje' er is. Daarom reageer ik dan ook niet meer.Maple schreef:Even een oprechte vraag zonder aanvallend te willen doen, vat me niet verkeerd op. Maar vinden jullie mijn bijdrage aan dit topic vervelend? Niet dat ik aas op reacties, maar ik heb soms het gevoel dat mijn posts in dit topic een beetje genegeerd worden, vooral de posts waarin ikhet even puur over mezelf heb, terwijl een Tullow (hoe hard ik je dat sterretje ook gun, don't get me wrong ) uitgebreid gefeliciteerd wordt met een extra sterretje erbij.
Ik probeer ook altijd inhoudelijk op diegenen te reageren die zich even ziek/rot/verdrietig voelen in dit topic en sòms is het best leuk om dat gebaar ook terug te lezen. Nu is alleen Isabella degene die even opme reageert. Niet dat ik je niet gezien heb hoor, dank je
Niet dat ik jullie wat kwalijk neem ofzo, maar ik vraag meaf of ik gewoon niet irritant gevonden word.
+1
Tullow- Kletskop
Geen sla in huis, tomaat weet ik niet. Maar broccoli ernaast ofzo, niet bovenop de burger zal vast niet smaken, maar mij smaakt momenteel toch niets en m'n man maakt het allemaal niet uit, als het maar eten is
Gast- Gast
Dat vind ik ook wel.Tullow schreef:Jeanette schreef:Try schreef:Zo voel ik me vaak ook, vooral 's avonds als het 'vaste groepje' er is. Daarom reageer ik dan ook niet meer.Maple schreef:Even een oprechte vraag zonder aanvallend te willen doen, vat me niet verkeerd op. Maar vinden jullie mijn bijdrage aan dit topic vervelend? Niet dat ik aas op reacties, maar ik heb soms het gevoel dat mijn posts in dit topic een beetje genegeerd worden, vooral de posts waarin ikhet even puur over mezelf heb, terwijl een Tullow (hoe hard ik je dat sterretje ook gun, don't get me wrong ) uitgebreid gefeliciteerd wordt met een extra sterretje erbij.
+1
Gast- Gast
Haha, die van mij maakt het echt wel uit. Als we 2 dagen 'slecht' eten, snakt ie de 3e dag naar gekookte aardappelen..
Tullow- Kletskop
Hier eet ik pizzaaaaaaaaaaaaa, lekker gezond. Oh nee
Zeg, betrekt de lucht bij jullie ook zo erg ineens?
Zeg, betrekt de lucht bij jullie ook zo erg ineens?
Gast- Gast
Hamburger met brocolli klinkt idd niet zo lekker..
WOW! Nu ik dit typ hoor ik ineens iets buiten, kijk door het raam en zie het echt storten! Het regent echt keihard!
WOW! Nu ik dit typ hoor ik ineens iets buiten, kijk door het raam en zie het echt storten! Het regent echt keihard!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Het is inderdaad wel een beetje groepjesvorming in dit topic. Maar reageer gerust Maple, want ik lees je reacties wel!
Gast- Gast
Ik heb de hele dag gewerkt, maar was best leuk eigenlijk, lekker druk wacht nu tot mijn vriend thuiskomt, duurt nog een uur ofzo, daarna samen eten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Hier is het nog droog..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Try schreef:Hamburger met brocolli klinkt idd niet zo lekker..
oh fuk, gauw mijn fiets binnen zetten. Hoef ik de plantjes niet meer water te geven
Gast- Gast
Het is hier sinds een half uur ongeveer grijs buiten en het regent ook een beetje.
Lotus- Ratel
Maple, wil je trouwens nog even in het creatieve topic kijken? Mensen zijn benieuwd naar jouw manier om dat mooie bord te maken *no stress though*
Try- Kletskop
Suus schreef:Ik heb de hele dag gewerkt, maar was best leuk eigenlijk, lekker druk wacht nu tot mijn vriend thuiskomt, duurt nog een uur ofzo, daarna samen eten
Fijn dat het leuk was!
Lotus- Ratel
Ha, heb niet eens broccoli in de vriezer zie ik. Dus die combi gaat al niet op
En iedereen bedankt voor de reacties. Blij te lezen dat ik niet de enige ben die zo denkt, begon al aan mezelf te twijfelen.
En iedereen bedankt voor de reacties. Blij te lezen dat ik niet de enige ben die zo denkt, begon al aan mezelf te twijfelen.
Laatst aangepast door Maple op wo 30 maa 2011 - 4:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
's Avonds reageer ik vaak niet meer, omdat ik dan het gevoel heb dat ik de groep binnendring ofzo...
Suus- Lady Post-a-lot
Jullie moeten gewoon allemaal reageren / posten als jullie daar zin in hebben, dat maakt het alleen maar gezelliger!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
nah wij eten niet meer zo afwisselen, het is heel veel kip want van ander vlees krijgt mijn vriend regelmatig last van zijn maag dus hij neemt dan liever het zekere voor het onzekere door kip te eten. En wil ik eens wat anders dan zijn het gewoon 2 pannetjes met vlees, maar pfff weet nog niet wat we vanavond moeten gaan eten ... denk denk
Gast- Gast
Oh, het betrekt hier ook een beetje, heb mijn fiets buiten laten staan omdat ik nog weg moet en dacht eigenlijk dat het wel droog zou blijven...
Suus- Lady Post-a-lot
Balen dat het rotweer is, moet vanavond nog een keer van mijn vaders huis naar mijn huis. Ik heb een bed verkocht (dat ik ooit gratis heb opgehaald), maar wel incl lattenbodems voor 20 euro, en mijn hele mooie tafelblad voor 50 euro. Had 'm voor 15 op marktplaats gezet (moet nl zsm weg), toen werd er 25 geboden en belde er iemand die er 50 voor wilde geven en 'm vanavond al op kan halen Best wel lullig tegenover die ander, maar had die persoon gemailt dat ie moest bellen en die had teruggemailt (en dat zag ik pas na die andere afspraak)..
Try- Kletskop
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, zo houden we het alleen maar in standQiara schreef:Jullie moeten gewoon allemaal reageren / posten als jullie daar zin in hebben, dat maakt het alleen maar gezelliger!
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: