Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Idd, en juist ook daardoor blijft het hetzelfde groepje denk ik..Suus schreef:'s Avonds reageer ik vaak niet meer, omdat ik dan het gevoel heb dat ik de groep binnendring ofzo...
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je al boodschappen gedaan? Anders:Lily schreef:nah wij eten niet meer zo afwisselen, het is heel veel kip want van ander vlees krijgt mijn vriend regelmatig last van zijn maag dus hij neemt dan liever het zekere voor het onzekere door kip te eten. En wil ik eens wat anders dan zijn het gewoon 2 pannetjes met vlees, maar pfff weet nog niet wat we vanavond moeten gaan eten ... denk denk
Chicken tonight (bestaat dat nog?)
Vegetarische pasta uit de oven (heeeeerlijk, heb een lekker recept voor je)
Nasi/bami
Roti
Lasagna met kip (is dat lekker?)
*edit: risotto met kip en champignon
Try- Kletskop
Try schreef:Idd, en juist ook daardoor blijft het hetzelfde groepje denk ik..Suus schreef:'s Avonds reageer ik vaak niet meer, omdat ik dan het gevoel heb dat ik de groep binnendring ofzo...
Maar het dag/nachtcafe is er echt voor iedereen! Jammer dat jullie dat gevoel hebben
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb dat gevoel ook regelmatig hoor Maple!
Ander vraagje, reageren jullie vaak meteen op PMs ?
Gast- Gast
Mijn antwoord weet je al Anousch haha
Try- Kletskop
nah we hebben zondag en maandag chinees gegeten dus geen bami of nasi en voor de rest houd mijn vriend niet zo van die aparte dingen. Hij wil meestal gewoon vlees met aardappelen en evt groenten. Ach ik kijk strakjes gewoon even in de winkel en komt goed inderdaad misschien chicken tonight ofzo
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik heb dat gevoel ook regelmatig hoor Maple!
Ga het nu doen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Anousch schreef:Ik heb dat gevoel ook regelmatig hoor Maple!
Als ik zie dat ik een PM wel heb ja, maar het kan ook even duren voordat ik zie dat ik er eentje heb
Gast- Gast
Ik reageer over het algemeen vrij snel op PM.
Qiara- Ratel
Ik krijg bijna nooit en pm! (nog maar 2x gehad geloof ik). Ik reageer zodra ik het zie, het valt niet echt op namelijk.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Jeanette schreef:Anousch schreef:Ik heb dat gevoel ook regelmatig hoor Maple!
Ga het nu doen.
Haha had het niet perse over jou hoor
Maar sommige die sturen me dan wat, dan reageer ik en dan hoor ik nooit meer wat (ging voornamelijk over dat ze foto's bij me wilde laten maken) en ook over de meeting bv.
Gast- Gast
Qiara schreef:Ik reageer over het algemeen vrij snel op PM.
+1
Damn..het begint hier te storten..
Ik zie door de popup altijd direct dat ik er eentje hebt, probeer zo snel mogelijk te reageren. Soms weet ik even niet hoe ik mijn reactie moet verwoorden of wil ik even de tijd ervoor nemen, dan wordt het wat later. Maat ik reageer altijd wel binnen een dag.Lily schreef:Anousch schreef:Ik heb dat gevoel ook regelmatig hoor Maple!
Als ik zie dat ik een PM wel heb ja, maar het kan ook even duren voordat ik zie dat ik er eentje heb
Gast- Gast
Kipkrokant schnitzels? Mijn vriend houdt wel van een klein beetje pittig eten dus dan snijd ik een paar gedroogde pepertjes die ik in de boter meebak, en eroverheen 'drizzle', zodat ie iets pittiger wordt, heerlijk!Lily schreef:nah we hebben zondag en maandag chinees gegeten dus geen bami of nasi en voor de rest houd mijn vriend niet zo van die aparte dingen. Hij wil meestal gewoon vlees met aardappelen en evt groenten. Ach ik kijk strakjes gewoon even in de winkel en komt goed inderdaad misschien chicken tonight ofzo
Je kan ook kip/paprika/rode ui/whatever - spiezen maken in een grillpan En dan met een knoflooksausje
Try- Kletskop
Anousch schreef:Jeanette schreef:Anousch schreef:Ik heb dat gevoel ook regelmatig hoor Maple!
Ga het nu doen.
Maar sommige die sturen me dan wat, dan reageer ik en dan hoor ik nooit meer wat (ging voornamelijk over dat ze foto's bij me wilde laten maken) en ook over de meeting bv.
Ik denk dat de een vaker komt op het forum dan de ander. Ik heb soms ook dat ik een paar dagen niet op het forum kom (is bijna nooit haha ) en dat er dus een periode over heen is gegaan. Niet iedereen is zo verslaafd als ons haha.
Leve de popup
Qiara- Ratel
Als niemand reageert, dan blijft zo´n groepje een groepje en wordt het groepje zelf alleen maar hechter lijkt mij.. Het zegt dus niet alleen iets over het groepje, maar ook over hen die niet reageren.
Als anderen niet mee komen praten maken zij die mensen zelf dus ook een beetje als een groepje..
Daarnaast is er hier de laatste tijd, sinds Try hier mee post, heel veel op Try gereageerd. Dus dat snap ik ook niet helemaal.
Als anderen niet mee komen praten maken zij die mensen zelf dus ook een beetje als een groepje..
Daarnaast is er hier de laatste tijd, sinds Try hier mee post, heel veel op Try gereageerd. Dus dat snap ik ook niet helemaal.
Gast- Gast
Popup? Ik krijg te weinig pm's om me dat te kunnen herinneren
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Try schreef:Kipkrokant schnitzels? Mijn vriend houdt wel van een klein beetje pittig eten dus dan snijd ik een paar gedroogde pepertjes die ik in de boter meebak, en eroverheen 'drizzle', zodat ie iets pittiger wordt, heerlijk!Lily schreef:nah we hebben zondag en maandag chinees gegeten dus geen bami of nasi en voor de rest houd mijn vriend niet zo van die aparte dingen. Hij wil meestal gewoon vlees met aardappelen en evt groenten. Ach ik kijk strakjes gewoon even in de winkel en komt goed inderdaad misschien chicken tonight ofzo
Je kan ook kip/paprika/rode ui/whatever - spiezen maken in een grillpan En dan met een knoflooksausje
die hebben we gister gegeten denk dat het iets van wok wordt ofzo, snel klaar en weinig afwas.
Gast- Gast
Dat heb ik soms ook, en dan komt het er niet van, en dan komt het ook nog wel eens voor dat ik het vergeet. Of dat korte berichtjes erbij in schieten..Maple schreef: probeer zo snel mogelijk te reageren. Soms weet ik even niet hoe ik mijn reactie moet verwoorden of wil ik even de tijd ervoor nemen, dan wordt het wat later. Maat ik reageer altijd wel binnen een dag.
Dit geldt overigens ook voor emails e.d.
Try- Kletskop
Ik hoop dat je niet op mij doelt, ik heb vrij snel terug gereageerdAnousch schreef:Jeanette schreef:Anousch schreef:Ik heb dat gevoel ook regelmatig hoor Maple!
Ga het nu doen.
Maar misschien had je even wat duidelijker in je topic moeten vermelden dat je echt beginnend was, misschien dat mensen dat nog niet verwacht hadden, dat het puur om te oefenen was? Je bent echt al goed op weg, maar je hebt nog echt een aantal leerpunten.
Gast- Gast
Maple, kun je heel even op FB komen, ik moet even wat vragen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Smikkell schreef:
Dat klopt, maar er zijn ook zat keren dat er helemaal niet op word gereageerd, vooral als dat groepje er is. En dat is niets tegen jullie, maar het gebeurd wel, niet alleen bij mij, maar ook bij anderen. Daarbij hebben jullie samen soms humor/grapjes die ik minder grappig vind bijvoorbeeld, waardoor ik daarin dan niet meega, en dus niet kan meekletsen in dit topic terwijl ik wel mee zou willen kletsen.
En ik voel me 'bezwaard' te reageren wanneer jij reageert, omdat je me eigenlijk heb beledigd en vooral gekwetst met wat er is gebeurd, ik mijn excuses heb aangeboden en verder van jou geen reactie meer heb gehad.
Try- Kletskop
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: