Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Den 3de krijg je toch bij 1500?Lily schreef:Tullow schreef:We moeten wel even doorkletsen hoor, dan haal ik mijn 2 sterren vandaag!
en ik m`n 3de maar denk niet dat ik die vandaag ga halen haha maar wel deze week nog.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
O jeetje. Al een tijd dus.
Ik vind pesten zo'n naar 'iets'! Er zijn zoveel kinderen die worden gepest (mijn zusje ook altijd), maar helaas is daar weinig tegen te doen, maar ik kan me er zo kwaad om maken!
Ik vind pesten zo'n naar 'iets'! Er zijn zoveel kinderen die worden gepest (mijn zusje ook altijd), maar helaas is daar weinig tegen te doen, maar ik kan me er zo kwaad om maken!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
jep dus als ik heeeel veel klets haal ik `m vandaag maar zoals ik al zei dat gaat me waarschijnlijk niet lukken maar ga `m dan denk ik deze week nog halen
Alex, wat ga je daar precies doen of alleen praten? Ik hoop iig dat het helpt
Alex, wat ga je daar precies doen of alleen praten? Ik hoop iig dat het helpt
Gast- Gast
Er zijn idd heel veel mensen gepest, bleek laatst ook wel uit het topic wat geopend werd..
Alex, succes/sterkte daar!
Alex, succes/sterkte daar!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Lily, ik heb vrijdag een intake, dus dan beoordelen ze hoe erg mijn situatie is. Op basis daarvan wordt een therapeut toegewezen.
Gast- Gast
Tullow schreef:O jeetje. Al een tijd dus.
Achja ze hebben toch een zondebrok nodig, en ik was dat op de middelbare school, ik heb in belgie op school gezeten en was toen zo`n beetje de enige nederlandse op school en dus was ik de zondebrok gedurende 2 jaar.
Gast- Gast
Allex: Veel succes en sterkte daar
Try:
Goedemiddag allemaal.
Try:
Goedemiddag allemaal.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Het is een zondebok. Zonder r.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Succes daar Alex.
Hi Jordana!
Ik twijfel of ik even verder zal gaan in mijn boek..
Hi Jordana!
Ik twijfel of ik even verder zal gaan in mijn boek..
Sweety- Ratel
Dat is natuurlijk ook zo.. Nouja, zit er toch nog een klein voordeel aan..Alex schreef:
Inderdaad Donnaa, een hele maand eerder! Komt nu ook omdat ik niet hoef te werken hoor, anders had ik alleen op maandagen gekund.
@Jordana, hoe is het ermee?
Gast- Gast
welk boek ben je aan het lezen sweety, ik heb er ook een klaarliggen om in te beginnen maar denk dat ik er nog ff mee wacht
Gast- Gast
Vanwaar die twijfel?
Lotus- Ratel
Ik ben bezig in Bloemen op zolder van Virginia Andrews. Daar ben ik al een tijdje mee bezig. Heb het boek op de e-reader staan en ik heb het boek origineel in een omnibus thuis liggen. Het boek is zo zwaar daarom dacht ik is wel makkelijk om de e-reader mee te nemen. Maar ben beetje "verslaafd" aan het forum dus ik stel het steeds uit...Lily schreef:welk boek ben je aan het lezen sweety, ik heb er ook een klaarliggen om in te beginnen maar denk dat ik er nog ff mee wacht
Welk boek heb jij liggen?
Sweety- Ratel
Ik vind het op het forum eigenlijk wel leukLotus schreef:Vanwaar die twijfel?
Beetje te leuk
Sweety- Ratel
Ik ga morgen aan mijn ouders vragen of ik weer naar huis kan komen en ik vind het eng.
Verder heb ik 1000 stappen vooruit gezet maar 1001 stappen terug. Ik ben behoorlijk aan de slinger nog steeds.
Maar er komt een einde aan en dat maakt me rustiger en blij.
Verder heb ik 1000 stappen vooruit gezet maar 1001 stappen terug. Ik ben behoorlijk aan de slinger nog steeds.
Maar er komt een einde aan en dat maakt me rustiger en blij.
Jordana- Ratel
Christiane F - Verslag van een Junkie, mijn favoboek heb een al een aantal keer gelezen maar gaat niet vervelen. Heb `m zelfs 2X
Gast- Gast
Waarom Jordana? Bang dat het niet kan of bang voor de reactie van je ouders dat je een einde aan dit alles gaat maken?
Gast- Gast
Waarom ben je bang Jordana?
Burn- Lady Post-a-lot
Jordana, hoe is de situatie nu tussen jou en je vriend? Heb er een aantal keer over gelezen, maar nooit echt alles mee gekregen.
Ik zie dat je aan je ouders gaat vragen of je weer thuis kunt wonen, je hebt de knoop dus doorgehakt?
Ik zie dat je aan je ouders gaat vragen of je weer thuis kunt wonen, je hebt de knoop dus doorgehakt?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Sweety schreef:Ik vind het op het forum eigenlijk wel leukLotus schreef:Vanwaar die twijfel?
Beetje te leuk
Ik ben blij dat ik nu op een punt ben dat het me niets meer kan schelen als ik hier iets mis en dat ik gewoon lekker van alles kan doen, zonder op het forum te komen.
Lotus- Ratel
Je ouders zullen het denk ik toch wel begrijpen Jordana, veel succes en het is de juiste keus die je maakt/hebt gemaakt.
Gast- Gast
Lotus, ik heb je hier een tijdje 'gemist', ik herken je altijd aan je avater.. En ik dacht net: 'Die heb ik langs niet gezien'
Burn- Lady Post-a-lot
Ja ik heb de knoop doorgehakt en het wordt echt moeilijk.
Bang, omdat ik in mijn ogen gefaald heb. Mijn ouders zullen zeggen van niet en ik denk dat ze het fijn vinden dat ik nou weer thuis zou zijn dan inplaats van hier in een tweestrijd te zitten. Het is toch altijd raar om zoiets te gaan vertellen tegen ze. Hij heeft ook zolang een deel uitgemaakt van hun leven maar het gaat echt helaas niet meer.
Bang, omdat ik in mijn ogen gefaald heb. Mijn ouders zullen zeggen van niet en ik denk dat ze het fijn vinden dat ik nou weer thuis zou zijn dan inplaats van hier in een tweestrijd te zitten. Het is toch altijd raar om zoiets te gaan vertellen tegen ze. Hij heeft ook zolang een deel uitgemaakt van hun leven maar het gaat echt helaas niet meer.
Jordana- Ratel
Wat goed dat je het aan je ouders gaat vragen Jordana. Hoe gaat het nu tussen jou en je vriend?
@ Lotus: Het is niet zozeer dat ik erg vind om wat te missen, alhoewel ik wel graag wil weten wat er allemaal gebeurt, maar ik heb moeite met dingen los te laten en er dus te lang mee bezig zijn.
@ Lily: 2x het boek? Zit er een verschil in beide boeken?
@ Lotus: Het is niet zozeer dat ik erg vind om wat te missen, alhoewel ik wel graag wil weten wat er allemaal gebeurt, maar ik heb moeite met dingen los te laten en er dus te lang mee bezig zijn.
@ Lily: 2x het boek? Zit er een verschil in beide boeken?
Sweety- Ratel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: