Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Ik probeer altijd op iedereen te reageren; maar zie soms wat over het hoofd als het te snel gaat! Ow ik hoef me niet aangesproken te voelen lees ik...
Gast- Gast
Maple, nee hoor ik vind je niet irritant en juist gezellig dat je hier kletst. Maar ik moet zeggen dat ik soms weleens posts mis, omdat ik niet alles terug lees en er dus niet op reageer. Dat is niet om niet op je te reageren, maar gewoon omdat ik niet alles gelezen heb.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
maple, ik vind je bijdrage helemaal niet vervelend, maar soms is het gewoon moeilijk om op elke post van iedereente reageren. En soms weet ik ook niet hoe ik erop moet reageren of wat ik moet zeggen en dan reageer ik niet omdat ik dan denk dat die post toch niet nuttig is of een toegevoegde waarde heeft.
Gast- Gast
Ik snap je wel, Maple, dat gevoel heb ik soms ook wel eens als ik een 'ego-post' plaats. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het puur je eigen gevoel is, en dat je je niet zorgen moet gaan maken of je wel interessant bent, want dan ben je namelijk wel hoor
Gast- Gast
Storm schreef:Ik snap je wel, Maple, dat gevoel heb ik soms ook wel eens als ik een 'ego-post' plaats. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het puur je eigen gevoel is, en dat je je niet zorgen moet gaan maken of je wel interessant bent, want dan ben je namelijk wel hoor
En jij ook hoor!
Gast- Gast
Maple schreef:Even een oprechte vraag zonder aanvallend te willen doen, vat me niet verkeerd op. Maar vinden jullie mijn bijdrage aan dit topic vervelend? Niet dat ik aas op reacties, maar ik heb soms het gevoel dat mijn posts in dit topic een beetje genegeerd worden, vooral de posts waarin ikhet even puur over mezelf heb, terwijl een Tullow (hoe hard ik je dat sterretje ook gun, don't get me wrong ) uitgebreid gefeliciteerd wordt met een extra sterretje erbij.
Ik probeer ook altijd inhoudelijk op diegenen te reageren die zich even ziek/rot/verdrietig voelen in dit topic en sòms is het best leuk om dat gebaar ook terug te lezen. Nu is alleen Isabella degene die even opme reageert. Niet dat ik je niet gezien heb hoor, dank je
Niet dat ik jullie wat kwalijk neem ofzo, maar ik vraag meaf of ik gewoon niet irritant gevonden word.
Ik ben ondertussen ook aan het werk en heb waarschijnlijk over je post heen gelezen. Soms gaat het dagcafé ook zo snel, dat je gewoon niet alle posts meekrijgt en daarnaast post ik ook wel eens dingen waar gewoon door niemand op gereageerd wordt.
Ik geloof echt dat niemand je bewust negeert!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik ga even een wesp uit mijn kamer proberen te jagen. Dat wordt al de tweede keer vandaag.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemiddag nog net dames..
Ik heb net lasagne in de oven gezet en ooo.. wat ruikt hij heerlijk!!
Vanavond eventjes lekker sporten, heb dr zin in!
Ik heb net lasagne in de oven gezet en ooo.. wat ruikt hij heerlijk!!
Vanavond eventjes lekker sporten, heb dr zin in!
Gast- Gast
Maple, ook ik snap je wel hoor. Ik heb soms ook dagen dat ik wat post en dan wordt er niet op gereageerd, maar ik probeer het dan te wijten aan het feit dat dit topic zo snel gaat en dan niet alles wordt terug gelezen. ( of ik reageer op iemand en er wordt door die persoon niet meer gereageerd ) Het gaat soms zo snel. Ik vind je bijdrage dus niet vervelend, juist leuk dat je mee doet aan dit topic. Soms denk ik ook weleens dat mijn mening of opmerking er niet zo toe doet dus dan maak ik hem ook niet. Maar je wordt niet bewust genegeerd hoor!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Zijn ze er nu al?Lotus schreef:Ik ga even een wesp uit mijn kamer proberen te jagen. Dat wordt al de tweede keer vandaag.
Sweety- Ratel
Lotus schreef:Ik ga even een wesp uit mijn kamer proberen te jagen. Dat wordt al de tweede keer vandaag.
Die beesten komenn nu al als gekken. Dat wordt wat van de zomer...
Ja, blijkbaar wel. Ik houd niet van wespen op mijn kamer.
Het wordt hier trouwens wel erg donker ineens.
Het wordt hier trouwens wel erg donker ineens.
Lotus- Ratel
Had vandaag heel even de deur open op het werk en gelijk zit er weer zo'n vieze vlieg!
Tullow- Kletskop
Zo, ik ben ook weer thuis Heb soms ook het gevoel dat er niet op me gereageerd wordt, denk dat iedereen dat wel eens heeft, want het dagcafe gaat soms zo snel! Het ligt in elk geval zeker niet aan jou, Maple
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
ik haat wespen en ben echt doodsbang voor ze, dus ik ben heel blij dat ik ze (nog) niet gezien heb!!
Ik ga er vandoor, eieren kopen, en dan gehaktballen maken! En daarna lekker eten.
Fijne avond!
Ik ga er vandoor, eieren kopen, en dan gehaktballen maken! En daarna lekker eten.
Fijne avond!
Gast- Gast
Hoi Suus! Dag Isabella!
Lotus- Ratel
Isabella, wat heb jij steeds leuke avatars! Ik word er vrolijk van
Tullow- Kletskop
Nou meiden ik ga er weer vandoor. Ga beetje opruimen hier en dan moet ik nog even boodschappen halen.. Bleh.. Misschien tot vanavond en anders tot morgen!
Fijne avond alvast en eet smakelijk
Byebye
Fijne avond alvast en eet smakelijk
Byebye
Sweety- Ratel
Ik heb gelukkig ook nog geen wespen gezien, stomme beesten!
Hebben jullie allemaal een leuke dag gehad?
Hebben jullie allemaal een leuke dag gehad?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Zo voel ik me vaak ook, vooral 's avonds als het 'vaste groepje' er is. Daarom reageer ik dan ook niet meer.Maple schreef:Even een oprechte vraag zonder aanvallend te willen doen, vat me niet verkeerd op. Maar vinden jullie mijn bijdrage aan dit topic vervelend? Niet dat ik aas op reacties, maar ik heb soms het gevoel dat mijn posts in dit topic een beetje genegeerd worden, vooral de posts waarin ikhet even puur over mezelf heb, terwijl een Tullow (hoe hard ik je dat sterretje ook gun, don't get me wrong ) uitgebreid gefeliciteerd wordt met een extra sterretje erbij.
Ik probeer ook altijd inhoudelijk op diegenen te reageren die zich even ziek/rot/verdrietig voelen in dit topic en sòms is het best leuk om dat gebaar ook terug te lezen. Nu is alleen Isabella degene die even opme reageert. Niet dat ik je niet gezien heb hoor, dank je
Niet dat ik jullie wat kwalijk neem ofzo, maar ik vraag meaf of ik gewoon niet irritant gevonden word.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, nouja, gelukkig maar. Ik had de laatste tijd namelijk het gevoel dat het juist de posts van mij in dit topic waren waar niet op gereageerd werd, en dan juist de posts van mij waarin ik even heel egocentrisch puur en alleen over mezelf praat.
Net opgestaan, zo maar even wat proberen te koken. Geen idee wat, maar het zal vast makkelijk worden. Broodje hamburger met broccoli ofzo, voor het gezonde idee
Net opgestaan, zo maar even wat proberen te koken. Geen idee wat, maar het zal vast makkelijk worden. Broodje hamburger met broccoli ofzo, voor het gezonde idee
Gast- Gast
Ik ga er ook weer vandoor. Ik ga afsluiten en lekker naar huis.
O, we gaan trouwens broodje shoarma eten
O, we gaan trouwens broodje shoarma eten
Tullow- Kletskop
Iedereen die gaat, eet smakelijk!