Dagcafé
+20
Susan
Qiara
Jeanette
Zwerver
Jordana
Lejow
Cheesegirl
Minx
Rovine
Merai
Suus
Laquisia
Tullow
Try
Sweety
silly-one
Chocolate Cookie
Burn
VeryCherry
Lotus
24 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Ik vind dit soort discussies ook wel weer interessant. Volgens mij kan je bijna afsturen op het dagcafe als je iets in de psychologie doet
Gast- Gast
Nou, het is heel irritant als je al moet janken als er een doodgereden kikker op de stoep ligt... hiep hiep hoera voor hormonen!!Qiara schreef:Veel plezier, Donnaa!
PM, dat is niet gruwelijk irritant, dat is schattig / vermakelijk
Bye, Jade!
Gast- Gast
En dát is waarom ik Try als voorbeeld nam omdat zij vanaf haar eerst post hier gewoon aandacht en reacties heeft gekregen en nu komt dat ze dat ook vindt. Daar kan ik niet bij.. Dat zij vervolgens vindt dat ik haar 'pak' om dat voorval vind ik jammer.Smikkell schreef:Ik geloof dat ik ´t nog het meest pijnlijke vind dat er, nu er een iemand aangeeft dat gevoel te hebben, anderen zich ook uitspreken. En dat voor mij juist mensen zijn die altijd leuk en gezellig meededen en ik nooit het gevoel heb gehad dat zij niet welkom waren of zelf dat gevoel hebben. Dat laat maar weer zien dat er dus eigenlijk niet eens een groepje is maar de helft de anderen tot een groepje maakt en vindt dat zij daar zelf niet bijhoort. Puur eigen onzekerheid waar de rest nu op wordt afgerekend.
Ja, sommige onderwerpen ´negeer´ ik. Liever dat dan poeslief en schijnheilig meekletsen.
Gast- Gast
Smikkel.. trek het je niet teveel aan!
Ik voel me ook wel ns zo, maar dat probleem ligt bij mij! En verder vind ik het hier altijd heel erg leuk en gezellig! Ik vind het leuk om mensen te leren kennen.. maar daarvoor zit ik hier niet!
voor Smik!
Ik voel me ook wel ns zo, maar dat probleem ligt bij mij! En verder vind ik het hier altijd heel erg leuk en gezellig! Ik vind het leuk om mensen te leren kennen.. maar daarvoor zit ik hier niet!
voor Smik!
Gast- Gast
PM, whahahahaha, sorry maar het klinkt zo grappig. Mensen in je omgeving zullen het wel hilarisch vinden of niet?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Nou, het is heel irritant als je al moet janken als er een doodgereden kikker op de stoep ligt... hiep hiep hoera voor hormonen!!Qiara schreef:Veel plezier, Donnaa!
Bye, Jade!
En probeer niet alles naar je toe te trekken, niet nodig, maar makkelijker gezegd dan gedaan.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Eerlijk gezegd zie ik het feit dat iemand zich niet welkom voelt of niet tot een groepje zou behoren meer iets persoonlijks van diegene, ik trek het me dan ook niet aan. Natuurlijk vervelend dat iemand zich zo voelt maar niet aan mij om op te lossen, aangezien wat mij betreft iedereen even welkom is!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Sja, niets voor mij om het me zo aan te trekken, maar wat Try betreft vind ik het een naaistreek.
Gast- Gast
Het is ook gewoon belachelijk!Jade schreef:whaha stiekem zit ik je uit te lachen PM
Maar dat doen dus hormonen met je...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Nou, het is heel irritant als je al moet janken als er een doodgereden kikker op de stoep ligt... hiep hiep hoera voor hormonen!!Qiara schreef:Veel plezier, Donnaa!
Bye, Jade!
Whahaha
Merai- Ratel
Dag dames!
Wij hebben net een heerlijk broodje shoarma gegeten en met heel veel knoflooksaus!
Ik snap dat er op zo'n moment als nu, discussiemomentje, niet gereageerd wordt op mijn post. Mij maakt dat niet zoveel uit. Ik snap dat als de rest al in een discussie zitten niet even op mijn 'onbelangrijke' post gaan reageren. En als de discussie mij verder niet interesseert, ga ik er ook niet op in en ga ik lekker verder kijken op het forum.
Maar stel dat deze discussie (als je het al zo kunt noemen btw) niet aan de gang was en er werd gezellig gekletst en er wordt dan niet op mijn post gereageerd, dan kan ik me voorstellen dat sommigen zich wel genegeerd voelen. En zeker als het vaker dan eens gebeurt.
Wij hebben net een heerlijk broodje shoarma gegeten en met heel veel knoflooksaus!
Ik snap dat er op zo'n moment als nu, discussiemomentje, niet gereageerd wordt op mijn post. Mij maakt dat niet zoveel uit. Ik snap dat als de rest al in een discussie zitten niet even op mijn 'onbelangrijke' post gaan reageren. En als de discussie mij verder niet interesseert, ga ik er ook niet op in en ga ik lekker verder kijken op het forum.
Maar stel dat deze discussie (als je het al zo kunt noemen btw) niet aan de gang was en er werd gezellig gekletst en er wordt dan niet op mijn post gereageerd, dan kan ik me voorstellen dat sommigen zich wel genegeerd voelen. En zeker als het vaker dan eens gebeurt.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Zo, ik ben er ook weer even, had flink wat bij te lezen
En Merai, natuurlijk heb je gelijk, is gewoon onzekerheid...
En Merai, natuurlijk heb je gelijk, is gewoon onzekerheid...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Zo ik ben weer terug van de Mediamarkt en Pizza eten
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Smikkell schreef:Sja, niets voor mij om het me zo aan te trekken, maar wat Try betreft vind ik het een naaistreek.
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik erop moet zeggen als ik eerlijk ben.
Gast- Gast
Hoi Tullow en Wc-eend!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Smikkell schreef:Sja, niets voor mij om het me zo aan te trekken, maar wat Try betreft vind ik het een naaistreek.
Dat weet ik, maar jullie waren eerst vriendinnen en daarom denk ik dat het goed is om dat met haar te bespreken. Als je dat, uit boosheid, via dit topic doet gaan er m.i. juist 'groepjes' ontstaan.
Merai- Ratel
Ik denk dat we het er inderdaad vooral maar aan moeten wijten dat het topic zo snel gaat. Tegenover één persoonlijke ego-post worden vijf tot tien onzinposts gepost. Dus zakt die ene egopost gigantisch snel en voor veel mensen ongelezen weg, terwijl juist die egoposts de verhalen zijn waar mensen zo graag een reactie op zouden willen krijgen. Niet de wesp in de kamer of dat ene sterretje meer (ik noem twee voorbeelden, niets persoonlijks verder).
Maar ik ben inmiddels al wat helderder, vanmiddag was ik net wakker, in een zeurbui en voelde ik me helemaal niet lekker. Nu ben ik wat langer wakker en heb ik wat gegeten, voel me beter en kijk gelijk anders tegen dingen aan.
Maar ik ben inmiddels al wat helderder, vanmiddag was ik net wakker, in een zeurbui en voelde ik me helemaal niet lekker. Nu ben ik wat langer wakker en heb ik wat gegeten, voel me beter en kijk gelijk anders tegen dingen aan.
Gast- Gast
Smikkell, is het niet beter om het vanaf nu via PM ofzo te bespreken? Jij hebt je zegje kunnen doen betreft Try, maar ik heb het idee dat je er teveel op doorgaat hier.
Gast- Gast
Groepjes worden hier al jaren gezien al 'ziekte'. Altijd die groepjes discussie..Merai schreef:Eerlijk gezegd zie ik het feit dat iemand zich niet welkom voelt of niet tot een groepje zou behoren meer iets persoonlijks van diegene, ik trek het me dan ook niet aan. Natuurlijk vervelend dat iemand zich zo voelt maar niet aan mij om op te lossen, aangezien wat mij betreft iedereen even welkom is!
Alleen ik zie geen groepje.. ik zie een paar forummers die fijn met elkaar kletsen in een openbaar topic en anderen die zich door eigen onzekerheid niet welkom voelen. En forummers die net zo'n groot deel zijn van het topic en de gesprekken en nu ook zeggen dat ze vinden dat ze er niet bij horen. En 'het groepje' is doordoor slecht en sluit anderen buiten, en die stempel wil ik niet.
Gast- Gast
wc-eend schreef:Zo ik ben weer terug van de Mediamarkt en Pizza eten
Heb je ook nog gekocht?
Merai- Ratel
Storm schreef:Smikkell, is het niet beter om het vanaf nu via PM ofzo te bespreken? Jij hebt je zegje kunnen doen betreft Try, maar ik heb het idee dat je er teveel op doorgaat hier.
hoi Storm!
en ik denk geen gek idee
Gast- Gast
Nee, ik ben wel opzoek naar een mini laptopje, dus heb even wat bekeken maar kon niks soeps vinden.Vooral omdat ik al een laptop heb, dus het is een beetje luxe dan!Merai schreef:wc-eend schreef:Zo ik ben weer terug van de Mediamarkt en Pizza eten
Heb je ook nog gekocht?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: