Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Merai schreef:mozzarella schreef:Goedzo .
Woei Ik vind jou echt een klassieke schoonheid, staat je vast super!
ow wauw mooi compliment zeg!!! Thanx! Ik zal een foto maken als ik terugben .
Gast- Gast
was vorige week bij m`n ouders dozen met schoolboeken e.d. aan het uitzoeken, kwam ik een foto tegen van mij met oranje haar zo van owja dat heb ik ook nog gehad haha.
Gast- Gast
June schreef: Die korte samenvatting van mij is echt zoooo lang.
Maar wel duidelijk! En heftig voor je, veel herkenning hier
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:June schreef: Die korte samenvatting van mij is echt zoooo lang.
Wil je er iets over kwijt?
Ik ben er inmiddels wel aan gewend dat het moeizaam gaat allemaal, maar ik heb dit nu gewoon besloten en zelfs dat begrijpt ze gewoon niet. Ernstig.
Gast- Gast
Als je liefde niet kunt geven dan kun je het nog altijd kopen..Merai schreef:June schreef: Die korte samenvatting van mij is echt zoooo lang.
Gast- Gast
Zo ik heb de boel al even afgeplakt en schoongemaakt!
Nu dat eventjes laten drogen..
En even wat drinken!
Nu dat eventjes laten drogen..
En even wat drinken!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als je liefde niet kunt geven dan kun je het nog altijd kopen..Merai schreef:June schreef: Die korte samenvatting van mij is echt zoooo lang.
Nee, dat is niet het punt hoor. Ik hoor zeshonderd keer per dag dat ze van me houdt (dat die woorden dan minder betekenis krijgen, dringt geloof ik ook al niet door ). Ze wil gewoon macht over mij kopen. Maar zo doen we dat niet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als je liefde niet kunt geven dan kun je het nog altijd kopen..Merai schreef:June schreef: Die korte samenvatting van mij is echt zoooo lang.
Exactly
Merai- Ratel
Oh ja, in de mail stond ook nog dat ze hoopte dat ik haar een beetje los kon laten (? of we draaien het om ) en dat ze hoopt dat ik mijn verdriet over mijn ex kan uiten en dat ik er om kan huilen. Waarom the fuck wil zij altijd dat ik ga huilen?
Ze is een beetje gefrustreerd dat ik niet huilend naar haar ben gekomen geloof ik.
Ze is een beetje gefrustreerd dat ik niet huilend naar haar ben gekomen geloof ik.
Gast- Gast
June schreef:Merai schreef:June schreef: Die korte samenvatting van mij is echt zoooo lang.
Wil je er iets over kwijt?
Ik ben er inmiddels wel aan gewend dat het moeizaam gaat allemaal, maar ik heb dit nu gewoon besloten en zelfs dat begrijpt ze gewoon niet. Ernstig.
Tja, mijn moeder en ik is een lang verhaal maar ik heb het contact met haar op een erg laag pitje staan en dan speelt ze het klaar om, als we elkaar een maand of twee niet gezien of gesproken hebben, opeens te sms'n dat we op onze rekening moeten kijken en dan heeft ze opeens 250 euro gestort. Ik heb haar ook al eens gezegd dat het voelt alsof ze me probeert om te kopen. En dan dus ook om macht te kweken, dat ik me verplicht voel om haar te bellen en te bedanken etc. Maar ik ben er niet in getrapt, heb braaf gesmst dat het niet had gehoeven en verder niks .
Edit: En ze heeft ook bevestigd dat ze dingen goed probeert te maken op die manier.
Laatst aangepast door Merai op di 29 maa 2011 - 2:19; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
June schreef:Oh ja, in de mail stond ook nog dat ze hoopte dat ik haar een beetje los kon laten (? of we draaien het om ) en dat ze hoopt dat ik mijn verdriet over mijn ex kan uiten en dat ik er om kan huilen. Waarom the fuck wil zij altijd dat ik ga huilen?
Haha dat roep jij dan toch over je af *denkt aan meeting
Maar even serieus, misschien voelt ze zich inderdaad gepasseerd, haar probleem.
Merai- Ratel
Ze wil altijd dat ik om alles huil. Waarom?! Ik weet dat ik nooit een telefoongesprek met haar heb waarin zij NIET huilt, maar dat hoef ik dan toch niet ook te gaan doen?
Pech als zij zich gepasseerd voelt hoor, dit is ook in haar belang.
Goed dat je alleen een sms'je hebt gestuurd. Dat vind ik serieus knap van je!
Gast- Gast
Ik voel me ook wel een beetje achtergesteld dat June hier niet in tranen uitbastte na de drank.
Zoals ik al zei stort en stuur ik alles terug wat ik krijg. En er zit voor mij wel een verschil in 'in hou van je' zeggen en ook het gedrag dat daarbij hoort tonen.
Zoals ik al zei stort en stuur ik alles terug wat ik krijg. En er zit voor mij wel een verschil in 'in hou van je' zeggen en ook het gedrag dat daarbij hoort tonen.
Gast- Gast
June schreef:Ze wil altijd dat ik om alles huil. Waarom?! Ik weet dat ik nooit een telefoongesprek met haar heb waarin zij NIET huilt, maar dat hoef ik dan toch niet ook te gaan doen?
Ach, dat is haar manier om ermee om te gaan, die van mij jankt ook om elk serieus gesprek maar ik ben er bijna immuun voor geraakt.
Merai- Ratel
HEMA en jip en janneke-radijs!!!Reva schreef:Etos...kruitvat...action...done. Zure bom tijd!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik voel me ook wel een beetje achtergesteld dat June hier niet in tranen uitbastte na de drank.
Ik weet wel echt dat ze het allemaal goed bedoelt en goed wil doen, maar dat ze het gewoonweg niet kan en echt niet snapt, dat is ook wel een verschil denk ik.
Sorry dat ik niet gehuild heb jongens. Tijd voor een tweede poging ?
Merai: vaak ben ik er ook redelijk immuun voor hoor. Daar wordt het gesprek overigens ook niet gezelliger van vaak.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik voel me ook wel een beetje achtergesteld dat June hier niet in tranen uitbastte na de drank.
Dit wilde ik ook nog zeggen inderdaad, mijn moeder zegt dat ook wel maar juist overdreven vaak, ik voel er niks bij als ze het zegt. En Smikkell, ik vind het knap dat jij het kunt, maar zoals ik donderdag al zei: jij bent wat dat betreft gewoon echt een stuk verder dan ik, ik ben er nog niet uit wat ik met het contact met haar wil dus dan vind ik dat soort acties wel heel erg afwijzend.
Merai- Ratel
Hmmm 'die van mij' zegt meestal niet zo veel en als ze wel wat zegt inderdaad in tranen en schreeuwend om vervolgens onder haar dekbed te gaan liggen de komende 24 uur.. Geen normaal gesprek mee mogelijk.Merai schreef:June schreef:Ze wil altijd dat ik om alles huil. Waarom?! Ik weet dat ik nooit een telefoongesprek met haar heb waarin zij NIET huilt, maar dat hoef ik dan toch niet ook te gaan doen?
Ach, dat is haar manier om ermee om te gaan, die van mij jankt ook om elk serieus gesprek maar ik ben er bijna immuun voor geraakt.
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Ik voel me ook wel een beetje achtergesteld dat June hier niet in tranen uitbastte na de drank.
Ik weet wel echt dat ze het allemaal goed bedoelt en goed wil doen, maar dat ze het gewoonweg niet kan en echt niet snapt, dat is ook wel een verschil denk ik.
Merai: vaak ben ik er ook redelijk immuun voor hoor. Daar wordt het gesprek overigens ook niet gezelliger van vaak.
Het dikgedrukte geldt voor mijn moeder ook maar juist daardoor heb ik me 20 jaar verplicht gevoeld om voor haar te zorgen en nu mag ze het zelf oplossen.
Merai- Ratel
Irritant is het toch allemaal hè? Ik ga trouwens even douchen. Het nachtcafé heeft ook stiekem het dagcafé overgenomen en dat kan natuurlijk niet zomaar .
Gast- Gast
Gelukkig kan ik nog redelijk goed met mijn moeder praten over serieuse dingen..
Maar soms krijg ik het niet eens opgebracht om me de moeite te doen...
Maar soms krijg ik het niet eens opgebracht om me de moeite te doen...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
+1Merai schreef:June schreef:Smikkell schreef:Ik voel me ook wel een beetje achtergesteld dat June hier niet in tranen uitbastte na de drank.
Het dikgedrukte geldt voor mijn moeder ook maar juist daardoor heb ik me 20 jaar verplicht gevoeld om voor haar te zorgen en nu mag ze het zelf oplossen.
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: