Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Jullie hebben niet de makkelijkste moeders zo te lezen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Hmmm 'die van mij' zegt meestal niet zo veel en als ze wel wat zegt inderdaad in tranen en schreeuwend om vervolgens onder haar dekbed te gaan liggen de komende 24 uur.. Geen normaal gesprek mee mogelijk.Merai schreef:June schreef:Ze wil altijd dat ik om alles huil. Waarom?! Ik weet dat ik nooit een telefoongesprek met haar heb waarin zij NIET huilt, maar dat hoef ik dan toch niet ook te gaan doen?
Pech als zij zich gepasseerd voelt hoor, dit is ook in haar belang.
Goed dat je alleen een sms'je hebt gestuurd. Dat vind ik serieus knap van je!
Ach, dat is haar manier om ermee om te gaan, die van mij jankt ook om elk serieus gesprek maar ik ben er bijna immuun voor geraakt.
Daarom denk ik in jouw geval ook zeker dat je de goede keuze hebt gemaakt door haar niet meer in je leven toe te laten!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Irritant is het toch allemaal hè? Ik ga trouwens even douchen. Het nachtcafé heeft ook stiekem het dagcafé overgenomen en dat kan natuurlijk niet zomaar .
Whaha nee ga maar gauw douchen! Ik (wij maar W. is nog drummen) ga over een uurtje onze sleutel ophalen
Merai- Ratel
Suus schreef:Jullie hebben niet de makkelijkste moeders zo te lezen...
Achja, zo heeft iedereen wat natuurlijk maar het is wel fijn om daarin herkenning te vinden!
Merai- Ratel
Haha heb op youtube de cd opgezocht van hitzone 8 hoezo fout
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Dat kan ik me voorstellen! Al ben ik blij dat ik mezelf hier niet in herkenMerai schreef:Suus schreef:Jullie hebben niet de makkelijkste moeders zo te lezen...
Achja, zo heeft iedereen wat natuurlijk maar het is wel fijn om daarin herkenning te vinden!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Ik ga ook even douchen..
Romantisch Ik zal aan je denken
Merai: Ik leer steeds beter om me zorgen te maken zolang ik daar ben (een uur per twee weken of zo) en het verder los te laten. Dit soort gesprekken raken me echter wel nog steeds, dus daar ga ik dan ook maar een einde aan maken hè .
I don't need your money, money, money..
Zo, nu ga ik echt douchen en daarna komt een vriendin op bezoek en dan werken. Ik krijg vandaag een sleutel van mijn werk --> verantwoordelijke June .
Gast- Gast
Suus schreef:Dat kan ik me voorstellen! Al ben ik blij dat ik mezelf hier niet in herkenMerai schreef:Suus schreef:Jullie hebben niet de makkelijkste moeders zo te lezen...
Daar ben ik ook blij mee. Met beide, dat ik hier herkenning vind, maar ook dat gelukkig niet iedereen zich hierin hoeft te herkennen!
Gast- Gast
June schreef:Suus schreef:Dat kan ik me voorstellen! Al ben ik blij dat ik mezelf hier niet in herkenMerai schreef:Suus schreef:Jullie hebben niet de makkelijkste moeders zo te lezen...
Daar ben ik ook blij mee. Met beide, dat ik hier herkenning vind, maar ook dat gelukkig niet iedereen zich hierin hoeft te herkennen!
Inderdaad, dat is natuurlijk het allerfijnste!
Merai- Ratel
loontjes-power schreef:Haha heb op youtube de cd opgezocht van hitzone 8 hoezo fout
welke nummers staan daarop? klinkt wel oud en erg fout haha
Gast- Gast
Reva schreef:Zo ik ben er weer Ik eet kibbeling extra gekruid, jaaaammmmieeeee.
Oeeh dat klinkt lekker! Ik probeer W. over te halen om vanavond uit eten te gaan om te vieren dat we de sleutel hebben maar we moeten misschien een nieuwe koelkast en wasmachine kopen omdat onze oude 'huisbaas' opeens moeilijk doet dus hij wil zuinig aan doen.. Wat heel verstandig is.. maar...
Merai- Ratel
Lily schreef:loontjes-power schreef:Haha heb op youtube de cd opgezocht van hitzone 8 hoezo fout
Ik heb 'm in de kast en gisteren zelfs overwogen om 'm te draaien .
Oké, nu ga ik ECHT!
Gast- Gast
Lily schreef:loontjes-power schreef:Haha heb op youtube de cd opgezocht van hitzone 8 hoezo fout
Oh heerlijk! Ik heb ook nog een oude hitzone cd, ga je zo vijftien jaar mee terug de tijd in!
Merai- Ratel
Kun je het niet lekker thuis vieren? Lekker met toastjes, wijntje, kaarsjes aan..? Is ook gezellig
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
June schreef:Lily schreef:loontjes-power schreef:Haha heb op youtube de cd opgezocht van hitzone 8 hoezo fout
Ik heb 'm in de kast en gisteren zelfs overwogen om 'm te draaien .
Oké, nu ga ik ECHT!
Jij wil gewoon niet tegelijk met Smikkell onder de douche staan omdat je bang bent voor de gevoelens dit dat met zich meebrengt
Merai- Ratel
Zoooo, schrok ik me net even dood haha..
Dik €200 minder salaris als normaal.. Dus ik m`n baas mailen, wat er aan de hand is..
Kreeg ik terug.. Ja, we hebben bij iedereen €200 ingehouden zodat we een zwembad in de tuin kunnen aanleggen.
Nee geintje, ik weet het niet, zal er even naar kijken..
Had meneer een foutje gemaakt..
Dik €200 minder salaris als normaal.. Dus ik m`n baas mailen, wat er aan de hand is..
Kreeg ik terug.. Ja, we hebben bij iedereen €200 ingehouden zodat we een zwembad in de tuin kunnen aanleggen.
Nee geintje, ik weet het niet, zal er even naar kijken..
Had meneer een foutje gemaakt..
Gast- Gast
Merai schreef:Reva schreef:Zo ik ben er weer Ik eet kibbeling extra gekruid, jaaaammmmieeeee.
Oeeh dat klinkt lekker! Ik probeer W. over te halen om vanavond uit eten te gaan om te vieren dat we de sleutel hebben maar we moeten misschien een nieuwe koelkast en wasmachine kopen omdat onze oude 'huisbaas' opeens moeilijk doet dus hij wil zuinig aan doen.. Wat heel verstandig is.. maar...
Ik zou hem chanteren. Zeg dat je je snor laat staan als jullie het niet gaan vieren met een etentje.
Gast- Gast
Tullow schreef:Kun je het niet lekker thuis vieren? Lekker met toastjes, wijntje, kaarsjes aan..? Is ook gezellig
Dat is op zich een heel goed idee maar onze huiskamer staat al vol verhuisdozen dus dat vind ik niet zo gezellig .. en ik hou van uit eten haha Maar mijn vriend heeft gelijk hoor, dus waarschijnlijk blijven we lekker thuis
Merai- Ratel
Ja, die €200 zou ik ook echt wel missen!
Haha, maar een zwembad in de tuin is ook niet verkeerd, zeker niet omdat jij alleen maar met mannen werkt
Haha, maar een zwembad in de tuin is ook niet verkeerd, zeker niet omdat jij alleen maar met mannen werkt
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Zo ik ben er weer Ik eet kibbeling extra gekruid, jaaaammmmieeeee.
Ik zou hem chanteren. Zeg dat je je snor laat staan als jullie het niet gaan vieren met een etentje.
Mijn buiksnor dan toch
Merai- Ratel
Nu krijg ik volgende maand het te weinig betaalde bedrag + een vergoeding voor het ongemak en m`n nieuwe salaris gaat dan ook in, dus kassa eind april!
Oh en die mannen zijn stuk voor stuk niet sexy, haha!
Oh en die mannen zijn stuk voor stuk niet sexy, haha!
Gast- Gast
Merai schreef:Lily schreef:loontjes-power schreef:Haha heb op youtube de cd opgezocht van hitzone 8 hoezo fout
Oh heerlijk! Ik heb ook nog een oude hitzone cd, ga je zo vijftien jaar mee terug de tijd in!
youtube en dan hitzone 8 intoetsen hahaha
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: