Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
mozzarella schreef:Hiiii...hoe is het hier? Ik ga zo naar de kapper en probeer de hele tijd een potentiele klant te bereiken maar de verbinden valt elke keer na 2 seconden weg dus dat is van hallloooo ja huh? En ik heb al zo de zenuwen voor bellen!
Er waren toch problemen met T-mobile gisteren? Kan het daar iets mee te maken hebben? Hoe dan ook: irritant!
Ga je iets speciaals doen bij de kapper?
Gast- Gast
Nou, heb maar vast een briefje geschreven voor de ontzettend slome chauffeur, maar ik heb nog een kwartier de tijd.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Nou, heb maar vast een briefje geschreven voor de ontzettend slome chauffeur, maar ik heb nog een kwartier de tijd.
Komt goed
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik vind je eerder respectloos..June schreef:Merai schreef:June schreef:Merai schreef:
Ja dat begrijp ik maar nu vind ik je een tof wijf in plaats van een schattig meisje dus dat is vooruitgang haha
Haha toch weer dat lieve meisje
Dat heet bescheidenheid . Dat siert de mensen heb ik geleerd!
Heb je al een mail terug?
Ik ben de site weer kwijt die je me gister stuurde!
Gast- Gast
loontjes-power schreef:VeryCherry schreef:Nou, heb maar vast een briefje geschreven voor de ontzettend slome chauffeur, maar ik heb nog een kwartier de tijd.
Komt goed
Joah, denk ik ook wel
Alex schreef:Hahaha waarom dat, June?
Jij denkt duidelijk de verkeerde kant op. Waarom niet? Je bent leuk, gezellig, grappig en daarnaast ben je natuurlijk heel mooi, al kies ik mijn idolen daar niet op uit. Oké, en ik wil stiekem je dochter gewoon hebben.
Gast- Gast
Al bij de HEMA geweest voor jip en janneke-radijsjes?Reva schreef:Ik sta bij de kassa van etos!
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Ik vind je eerder respectloos..
Hoezo vind je mij respectloos .
Ik vind jou en Merai juist zo leuk . Boehoeoeoeoeoe --> emoties .
http://www.studentenov-chipkaart.nl/aanvragen/studenten-ov-chipkaart-kapot
En ik heb inderdaad een mail terug. Best wel een beetje grappig. Ik wist al wel dat ze het allemaal niet zo goed begreep, maar dit is wel weer extreem. Weer enorm goed bedoeld allemaal, maar ze is gewoon gek.
Gast- Gast
Nou, van films moet ik normaal niet huilen en van verliefde mensen eerder kotsen!Merai schreef:Ik heb deze even gemist maar ten eerste: Wat goed dat je straks gaat werken! Dat zal je blij maken denk ik En ten tweede: Je kunt jezelf misschien voor de gek houden maar je maakt mij (en de rest hier) niet wijs dat je geen gevoel kent hoor
Gast- Gast
June schreef:mozzarella schreef:Hiiii...hoe is het hier? Ik ga zo naar de kapper en probeer de hele tijd een potentiele klant te bereiken maar de verbinden valt elke keer na 2 seconden weg dus dat is van hallloooo ja huh? En ik heb al zo de zenuwen voor bellen!
Er waren toch problemen met T-mobile gisteren? Kan het daar iets mee te maken hebben? Hoe dan ook: irritant!
Ja maar ik heb vodafone en bel naar een vast nummer in het buitenland dus dat zal het wel niet zijn...hmz...
Ik ga bij de kapper gewoon weer voor mijn LiKoReLa .
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:
Ik vind je eerder respectloos..
Hoezo vind je mij respectloos .
Ik vind jou en Merai juist zo leuk . Boehoeoeoeoeoe --> emoties .
http://www.studentenov-chipkaart.nl/aanvragen/studenten-ov-chipkaart-kapot
En ik heb inderdaad een mail terug. Best wel een beetje grappig. Ik wist al wel dat ze het allemaal niet zo goed begreep, maar dit is wel weer extreem. Weer enorm goed bedoeld allemaal, maar ze is gewoon gek.
Zeg.. ik zei niks over respect enzo hoor Maar ik ben wel nieuwsgierig dus ik vind het tijd worden dat je even aan ons vertelt over welke mail het gaat
Laatst aangepast door Merai op di 29 maa 2011 - 1:59; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
mozzarella schreef:June schreef:mozzarella schreef:Hiiii...hoe is het hier? Ik ga zo naar de kapper en probeer de hele tijd een potentiele klant te bereiken maar de verbinden valt elke keer na 2 seconden weg dus dat is van hallloooo ja huh? En ik heb al zo de zenuwen voor bellen!
Ja maar ik heb vodafone en bel naar een vast nummer in het buitenland dus dat zal het wel niet zijn...hmz...
Ik ga bij de kapper gewoon weer voor mijn LiKoReLa .
Links kort rechts lang?
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Nou, van films moet ik normaal niet huilen en van verliefde mensen eerder kotsen!Merai schreef:Ik heb deze even gemist maar ten eerste: Wat goed dat je straks gaat werken! Dat zal je blij maken denk ik En ten tweede: Je kunt jezelf misschien voor de gek houden maar je maakt mij (en de rest hier) niet wijs dat je geen gevoel kent hoor
Dat is dan toch ook uit emotie...
Gast- Gast
Maar ze respecteert je keus? Snapt ze ook de gedachte er achter?June schreef:
Laatst aangepast door Smikkell op di 29 maa 2011 - 2:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Nou, van films moet ik normaal niet huilen en van verliefde mensen eerder kotsen!Merai schreef:Ik heb deze even gemist maar ten eerste: Wat goed dat je straks gaat werken! Dat zal je blij maken denk ik En ten tweede: Je kunt jezelf misschien voor de gek houden maar je maakt mij (en de rest hier) niet wijs dat je geen gevoel kent hoor
Maar niet van mij
Merai- Ratel
mozzarella schreef:Goedzo .
Woei Ik vind jou echt een klassieke schoonheid, staat je vast super!
Merai- Ratel
oeh mozz, ben benieuwd hoe je kapsel eruit gaat zien. Dat vraagt om een foto als je terug bent
Gast- Gast
"Beste pakketbezorger, ik ben met 10 minuutjes terug. Wilt u even wachten of anders het pakketje bij mijn voordeur zetten? Liever niet bij de centrale voordeur. Bij voorbaat dank! 15.10"
Best een net briefje toch?
Best een net briefje toch?
Ja, dat soort emoties in overvloed hier.. En haat en boosheid en angst en..June schreef:Smikkell schreef:Nou, van films moet ik normaal niet huilen en van verliefde mensen eerder kotsen!Merai schreef:Ik heb deze even gemist maar ten eerste: Wat goed dat je straks gaat werken! Dat zal je blij maken denk ik En ten tweede: Je kunt jezelf misschien voor de gek houden maar je maakt mij (en de rest hier) niet wijs dat je geen gevoel kent hoor
Gast- Gast
Ja, dat soort emoties in overvloed hier.. En haat en boosheid en angst en..[/quote]Smikkell schreef:Dat is dan toch ook uit emotie...
Dat zijn gewoon emoties hoor, ik zeg niet dat je er per se gelukkig van wordt, maar het is wel emotie.
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: