Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
O, het zijn idd mini baby's, helemaal compleet. Dus foetus vind ik niet meer passen hoor!
Gast- Gast
Reva schreef:Nou, 'Baby's in de Dop' dan
Maar officieel zijn het wel foetussen.
Jahaaaa, dat zeg ik toch ook! Jeetje, jij moet ook altijd het laatste woord hebben.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, daar heb je wel gelijk inAlina schreef:
Tja ik vind het echt niet kunnen hoor, als je eerder had gereageerd, waren ze van mij geweest
Het is je vergeven
Gast- Gast
Dat dan weer wel...Alex schreef:ProudMama schreef:Ieuw, ik vind augurken vies!Reva schreef:Nou, ik heb wel een halve pot augurken op
Los vind ik ze ook vies, met een plakje boterhamworst er omheen vind ik ze heerlijk!
Of kaas met augurk... monchou met ham...
Aahhggrrr... krijg gelijk trek!
Gast- Gast
Meiden, ik zit hier te knikkebollen dus ik duik zo mijn bedje in, morgen rond half negen staat godzilla weer op de stoep
Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker allemaal!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:En anders voeren we gewoon oude duiven met rare kapsels op het dak van V&D!
Whahahahaha ik moest er vanmiddag ineens weer aan denken en schoot meteen weer in de lach.
Gast- Gast
Hebben jullie mensen zitten uitlachen. Gluiperds. Konden jullie wel?! Met z'n 5en?!?!
Gast- Gast
Reva schreef:Hebben jullie mensen zitten uitlachen. Gluiperds. Konden jullie wel?! Met z'n 5en?!?!
Reken maar! En niet zo schijnheilig jij, je zou precies hetzelfde doen.
Gast- Gast
Ik hoopte zooooo dat A nog een stukje brood zou gooien...Alex schreef:ProudMama schreef:En anders voeren we gewoon oude duiven met rare kapsels op het dak van V&D!
Whahahahaha ik moest er vanmiddag ineens weer aan denken en schoot meteen weer in de lach.
Gast- Gast
En met dat kapsel vraag je er om...Alex schreef:Reva schreef:Hebben jullie mensen zitten uitlachen. Gluiperds. Konden jullie wel?! Met z'n 5en?!?!
Reken maar! En niet zo schijnheilig jij, je zou precies hetzelfde doen.
Gast- Gast
Tuurlijk! Ze is cute!!Smikkell schreef:Wil je nog wel bevallen na een dagje met A.?
Gast- Gast
Ik ging met ingetjuh van hier altijd de hele dag door lelijke mensen naar elkaar mmsen Wie de lelijkste kon vinden
Gast- Gast
Of bedoel je qua formaat? Die van mij zijn echt een heel stuk kleiner als A nu is hoorSmikkell schreef:Wil je nog wel bevallen na een dagje met A.?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Of bedoel je qua formaat? Die van mij zijn echt een heel stuk kleiner als A nu is hoorSmikkell schreef:Wil je nog wel bevallen na een dagje met A.?
Dat mag ik toch wel hopen voor je
Gast- Gast
Ja, als er 2 van die grote in mijn buik moeten passen... wow...Alex schreef:ProudMama schreef:Of bedoel je qua formaat? Die van mij zijn echt een heel stuk kleiner als A nu is hoorSmikkell schreef:Wil je nog wel bevallen na een dagje met A.?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, als er 2 van die grote in mijn buik moeten passen... wow...Alex schreef:ProudMama schreef:Of bedoel je qua formaat? Die van mij zijn echt een heel stuk kleiner als A nu is hoorSmikkell schreef:Wil je nog wel bevallen na een dagje met A.?
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: