Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Wie heeft hier een Epilady achtig iets? Ik wil 1 die niet zoveel herrie heeft, hihi!
Gast- Gast
Ah ja dat water is altijd vervelend! Hopelijk was het mooi weer die dag dat je er was? Ik kwam eens kletsnat uit de Piraña maar het was bloedjeheet dus ik was zo opgedroogd. Behalve dan mijn kont, want daar zat ik natuurlijk op in mijn rolstoel.... balen!
Maar ik had de vliegende hollander veel spectaculairder verwacht na alle lofuitingen...
Maar ik had de vliegende hollander veel spectaculairder verwacht na alle lofuitingen...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Er komt snel een beslissing alleen moet ik hem dat nog duidelijk zien te maken.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:Er komt snel een beslissing alleen moet ik hem dat nog duidelijk zien te maken.
Weet je al wanneer je dat gaat doen?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Wie heeft hier een Epilady achtig iets? Ik wil 1 die niet zoveel herrie heeft, hihi!
Ik heb wel een epileerapp. Van Braun. Maar ik vind hem toch wel "herrie" maken.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Jordana schreef:Er komt snel een beslissing alleen moet ik hem dat nog duidelijk zien te maken.
Hoe duidelijk wil je het maken voor hem Jordana, je hebt het al zo vaak verteld, daar zit een grens aan, en je spullen pakken en sowieso ergens anders gaan slapen lijkt me zeer duidelijk, toch? Klinkt onaardig, maar ik bedoel het goed.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jordana schreef:Er komt snel een beslissing alleen moet ik hem dat nog duidelijk zien te maken.
Weet je al wanneer je dat gaat doen?
Van het weekend.
Jordana- Ratel
Ooit heb ik een ladyshave gehad, gewoon voor scheren dus maar dat kon niet eens met het raam open want dan hoorde de halve buurt het..Chocolate Cookie schreef:_Donnaa schreef:Wie heeft hier een Epilady achtig iets? Ik wil 1 die niet zoveel herrie heeft, hihi!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Jordana schreef:Bob is toch niet zo heel eng Ik vind de vliegende hollander veel enger
Meen je dat? Die vond ik juist enorm tegenvallen!
Ik ook!
En ik ben echt geen held hahaha, maar dat vond ik toch wel leuk!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ooit heb ik een ladyshave gehad, gewoon voor scheren dus maar dat kon niet eens met het raam open want dan hoorde de halve buurt het..Chocolate Cookie schreef:_Donnaa schreef:Wie heeft hier een Epilady achtig iets? Ik wil 1 die niet zoveel herrie heeft, hihi!
Nou zo'n herrie maaktie niet hoor, hahaha! Ja hij is gewoon niet stil. Maar het is wel mijn eerste epileerapp. dus kan niet goed oordelen over andere. En heb ook een ladyshave, die maakt ongeveer even veel geluid.
Chocolate Cookie- Ratel
Isabella schreef:Jordana schreef:Er komt snel een beslissing alleen moet ik hem dat nog duidelijk zien te maken.
Hoe duidelijk wil je het maken voor hem Jordana, je hebt het al zo vaak verteld, daar zit een grens aan, en je spullen pakken en sowieso ergens anders gaan slapen lijkt me zeer duidelijk, toch? Klinkt onaardig, maar ik bedoel het goed.
Ik weet het Isa, Ik ga ook donderdag vragen aan mijn ouders vragen of ik terug kan komen.
Jordana- Ratel
Anousch schreef:Sjaantje schreef:Jordana schreef:Bob is toch niet zo heel eng Ik vind de vliegende hollander veel enger
Ik ook!
Volgende keer ga ik écht écht in de Bob.... (denk ik)
Chocolate Cookie- Ratel
Sterkte ermee meid, het is een moeilijke, maar dappere beslissing. En ik weet zeker dat je ouders je met beide armen ontvangen en er voor je zullen zijn! Ik ga nu eten; mocht je je hart willen luchten, stuur gerust een PM.
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Anousch schreef:Sjaantje schreef:Jordana schreef:Bob is toch niet zo heel eng Ik vind de vliegende hollander veel enger
Ik ook!
We willen wel een foto als bewijs he
Ik voel me nou ook best leeg, Maar er komt een einde aan.
Thnx voor je aanbod heel erg lief van je En eet ze!
Thnx voor je aanbod heel erg lief van je En eet ze!
Jordana- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Anousch schreef:Sjaantje schreef:Jordana schreef:Bob is toch niet zo heel eng Ik vind de vliegende hollander veel enger
Ik ook!
Ik had t over de vliegende hollander
Gast- Gast
Jordana ik hoop dat je gewoon weer bij je ouders kan. Dan kan je het afsluiten Succes met de moeilijke beslissing.
Gast- Gast
Ehm.... probeerd snel terug te krabbelenSjaantje schreef:Chocolate Cookie schreef:Anousch schreef:Sjaantje schreef:Jordana schreef:Bob is toch niet zo heel eng Ik vind de vliegende hollander veel enger
Ik ook!
We willen wel een foto als bewijs he
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Ehm.... probeerd snel terug te krabbelenSjaantje schreef:We willen wel een foto als bewijs he
Mislukt!
Mijn ex was zó trots dat hij voor de eerste keer in de Python had gedurfd dat hij een foto als bewijs mee wilde nemen. Wat bleek: foto-computers stuk... Moest ie nóg een keer...
Ohhh, dan had ik misschien gewoon een ding uit het jaar 0 haha..Chocolate Cookie schreef:_Donnaa schreef:Ooit heb ik een ladyshave gehad, gewoon voor scheren dus maar dat kon niet eens met het raam open want dan hoorde de halve buurt het..Chocolate Cookie schreef:_Donnaa schreef:Wie heeft hier een Epilady achtig iets? Ik wil 1 die niet zoveel herrie heeft, hihi!
Nou zo'n herrie maaktie niet hoor, hahaha! Ja hij is gewoon niet stil. Maar het is wel mijn eerste epileerapp. dus kan niet goed oordelen over andere. En heb ook een ladyshave, die maakt ongeveer even veel geluid.
Ik ga een remington bestellen denk ik.. Is best een goed merk toch..
Gast- Gast
Hahaha aahhh wat erg!Sjaantje schreef:Chocolate Cookie schreef:Ehm.... probeerd snel terug te krabbelenSjaantje schreef:We willen wel een foto als bewijs he
Mislukt!
Mijn ex was zó trots dat hij voor de eerste keer in de Python had gedurfd dat hij een foto als bewijs mee wilde nemen. Wat bleek: foto-computers stuk... Moest ie nóg een keer...
Chocolate Cookie- Ratel
_Donnaa schreef:Ohhh, dan had ik misschien gewoon een ding uit het jaar 0 haha..Chocolate Cookie schreef:_Donnaa schreef:Ooit heb ik een ladyshave gehad, gewoon voor scheren dus maar dat kon niet eens met het raam open want dan hoorde de halve buurt het..Chocolate Cookie schreef:_Donnaa schreef:Wie heeft hier een Epilady achtig iets? Ik wil 1 die niet zoveel herrie heeft, hihi!
Ik ga een remington bestellen denk ik.. Is best een goed merk toch..
Dat is zeker een goed merk! Ben benieuwd of hij uiteindelijk voor je stil genoeg is
Chocolate Cookie- Ratel
Mijn Epilady ligt al jaren voor straf in de kast... hij deed me veel te veel pijn Geen idee dus of ie veel herrie maakt, viel wel mee geloof ik. Denk dat IK meer herrie maakte tijdens het epileren
Wat kunnen moeders toch vervelend zijn.. Zie je een leuk model voor je haar..
Jaa, zou je dat nu wel doen? Ik ga nog wel even op internet voor je zoeken..
Jaa, zou je dat nu wel doen? Ik ga nog wel even op internet voor je zoeken..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: