Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
_Donnaa schreef:Wij hebben een frietkraam en een viskraam, maar geen klein dorpVeryCherry schreef:Wat heerlijk old skool! De oma van mijn ex woont ook in zo'n dorp van 3 huizen en niet eens een kerk en daar stond ook eens per week een frietkraam. Daar wilde ik altijd heen
Wij alleen 3x per week een viskraam practisch voor de deur en ik ga zowat over mijn nek 's morgens van die lucht.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
haha belt m`n baas net op, of ik er mee kan leven als hij vandaag niet komt hmmmz ik zou ook wel een dagje thuis willen blijven mja.
Gast- Gast
Fairytale schreef:Burn schreef:Fairytale schreef:Hahaha, ik heb aangegeven fysio's te regelen voor de roparun. Nu ben ik zelf 4e jaars maar de oproep staat op mijn naam nu krijg ik heel veel mails maar echt supernette mails waarin ik aangesproken word met mevrouw en alles. Haha ben gewoon een medestudent van hun voel me oud nu
Ga je mee met de Roparun? Mijn vriend heeft hem ook 2 jaar gelopen!
ja ik ga voor het tweede jaar mee met de run als fysio. Dit jaar is het wat later als vorig jaar dus waarschijnlijk ook een stuk warmer en dat terwijl het vorig jaar al behoorlijk warm was. Maar echt zo'n super ervaring. Heb ook diep respect voor de lopers
Vorig jaar was het inderdaad erg warm! Ik stond toen op de Coolsingel te wachten.. Heb er echt diep respect voor inderdaad!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dan heb je mij waarschijnlijk wel gezien haha.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien wel, haha!
Burn- Lady Post-a-lot
Nog even en ik ga van frustratie mijn vingers eraf knagen
Burn schreef:Misschien wel, haha!
ik weet niet hoe lang je er hebt gestaan maar wij zijn rond 2 uur 's middags gefinished hadden ook een redelijk snell tijd.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Burn schreef:Misschien wel, haha!
ik weet niet hoe lang je er hebt gestaan maar wij zijn rond 2 uur 's middags gefinished hadden ook een redelijk snell tijd.
Pfoe,ik heb geen idee hoelaat mijn vriend toen is gefinished.. Heb er wel lang gestaan..
Burn- Lady Post-a-lot
VeryCherry schreef:Nog even en ik ga van frustratie mijn vingers eraf knagen
Je pakketje is nog steeds niet verder?
Burn- Lady Post-a-lot
VeryCherry schreef:Nog even en ik ga van frustratie mijn vingers eraf knagen
geduld is een schone zaak, dadelijk komen ze je pakketje net bezorgen als je je zoontje van school aan het halen bent
Gast- Gast
Mocht iemand ergens mijn energie vinden, ik ben m kwijt, stuur m dan please weer deze kant op?
Gast- Gast
Ja ik vind het ook knap hoe die teams dat in weten te schatten. Bij ons is vorig jaar een gemiddelde snelheid door gegeven van 12,7 km per uur uiteindelijk hebben we gemiddeld 12,76 km per uur gelopen.
Minx- Lady Post-a-lot
Lily schreef:VeryCherry schreef:Nog even en ik ga van frustratie mijn vingers eraf knagen
geduld is een schone zaak, dadelijk komen ze je pakketje net bezorgen als je je zoontje van school aan het halen bent
Dat had je nou niet moeten zeggen
Trouwens ben er weer
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Dolores schreef:Mocht iemand ergens mijn energie vinden, ik ben m kwijt, stuur m dan please weer deze kant op?
aub
Minx- Lady Post-a-lot
Mn vriend was denk ik om 15.15uur binnen, en stond er al vanaf 13.00uur, dus ik heb je vast gezien..
Burn- Lady Post-a-lot
De chauffeur is inderdaad al onderweg, al twee uur En nu ben ik echt bang dat hij net komt als ik mijn zoontje uit school aan het halen ben. Kan ik dan gewoon een briefje op de brievenbus doen met de vraag of hij even wil wachten?
VeryCherry schreef:De chauffeur is inderdaad al onderweg, al twee uur En nu ben ik echt bang dat hij net komt als ik mijn zoontje uit school aan het halen ben. Kan ik dan gewoon een briefje op de brievenbus doen met de vraag of hij even wil wachten?
nja je kan het bij de buren af laten geven of je hangt idd een briefje op dat je eventjes je zoontje uit school bent halen en over een half uurtje terug bent. Ik weet niet in wat voor buurt je woont maar ja kan het ook voor de deur neer laten zetten ofzo.
Gast- Gast
Dolores schreef:Mocht iemand ergens mijn energie vinden, ik ben m kwijt, stuur m dan please weer deze kant op?
Heb 'm hier liggen. PM anders even je adres dan stuur ik het op!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:De chauffeur is inderdaad al onderweg, al twee uur En nu ben ik echt bang dat hij net komt als ik mijn zoontje uit school aan het halen ben. Kan ik dan gewoon een briefje op de brievenbus doen met de vraag of hij even wil wachten?
Wachten willen ze meestal niet,
misschien een briefje ophangen dat hij het ook bij de buren af kan geven?
Of dat hij het ergens neer mag leggen?
Ik weet dat die jongen die het hier brengt altijd tussen 2 en half 3 komt, ideaal!
En hij weet dat hij het bij de buren kan brengen en als het mooi weer dat hij het achter huis mag leggen.
Gast- Gast
Briefje op de deur doen van.. je kunt het ook afgeven bij de buren en dan het nummer etc?
Burn- Lady Post-a-lot
Whahahaha, nee ik vind niet dat je dat kan maken Misschien kan je wel verzoekje opschrijven waar hij het kan afleveren? Buren etc? Of gewoon voor de deur gooien
Mijn chauffeur heeft weleens twee dagen op onderweg gestaan. Mag hopen dat hij de status was vergeten bij te werken...anders was het wel een behoorlijke rit.
Gast- Gast
Denk niet dat hij dat doet, je woont in een appartement toch. Mijn ervaring is meestal dat ze vrij laat zijn. Ik wil ook mijn schoenen binnen hebben ben er nieuwsgierig naar. Vooral omdat mijn vriend ze heeft uitgezocht. Heb ze wel zelf besteld maar hij heeft zitten zoeken .
@ burn dat is dan wel lang wachten. Ik was mee met het het team van l.ogica toen was heel blij dat wij in het wit liepen.
@ burn dat is dan wel lang wachten. Ik was mee met het het team van l.ogica toen was heel blij dat wij in het wit liepen.
Minx- Lady Post-a-lot
Hihi June!
Hoe lang ligt ie daar dan al?
En groeit ie ook? Want hier neemt ie elke dag meer af.....
Hoe lang ligt ie daar dan al?
En groeit ie ook? Want hier neemt ie elke dag meer af.....
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: