Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
June schreef:VeryCherry schreef:Ik ben alleen bang dat hij anders staat dan bij die griet op de foto, want die heeft een boezem waar je u tegen zegt...
Wat niet is, kun je kopen!
True, maak ik alleen mezelf en mijn vriend niet zo blij mee
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:June schreef:VeryCherry schreef:Ik ben alleen bang dat hij anders staat dan bij die griet op de foto, want die heeft een boezem waar je u tegen zegt...
Hé, niet zo moeilijk doen over de details hoor!
Gast- Gast
June schreef:VeryCherry schreef:Ik ben alleen bang dat hij anders staat dan bij die griet op de foto, want die heeft een boezem waar je u tegen zegt...
Haha jij doet wel heel erg je best om van je schattige meisjes image af te komen he? Maareh VC, ik weet zeker dat hij je fantastisch staat! En ik wil een foto zien En ik wil dat jurkje ook.. afijn
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:
Haha jij doet wel heel erg je best om van je schattige meisjes image af te komen he?
Haha, valt toch best mee? Bovendien weet ik dat de mensen die me ontmoet hebben inmiddels een illusie armer zijn . Ik blijf het echt grappig vinden dat ik indruk wek/heb gewekt, omdat ik dat in het echt dus echt NOOIT hoor. NOOIT. Je begrijpt inmiddels vast waarom .
Gast- Gast
Mijn benen slapen nog, dus kan nog niet opstaan.Merai schreef:Smikkell schreef:Een hele goede middag, live vanuit bed
Ach, dat scheelt feitelijk maar een paar meter How are you?
En ik sliep pas in de ochtend. Ik was vannacht maar wat uitzendingggemist aan het kijken.. Kreeg zomaar eens tranen in mijn ogen van een programma en keek zelfs blij bij een verliefd stelletje. Ik ben denk ziek, ga ik nu dood? Smikkell en gevoel?
Ik ga straks het eerste uurtje werken
Gast- Gast
June schreef:VeryCherry schreef:June schreef:VeryCherry schreef:Ik ben alleen bang dat hij anders staat dan bij die griet op de foto, want die heeft een boezem waar je u tegen zegt...
Hé, niet zo moeilijk doen over de details hoor!
En dan heb ik een grote cupmaat, past mijn jurkje niet meer
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ben je dan niet heel lief June?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Reva schreef:Alex schreef:Ik hoor altijd dat ik zulke mooie wimpers heb maar bijna niemand gelooft dat ik er geen valse wimpers tussen heb geplakt. Zeikerds.
PM zei gisteravond dan ook dat de neppe er met bosjes tussenuit vielen soms.. Schaamteloos.
Jaja, dat zei ze zeker stiekem toen ik er even niet was. Wat een gluiperd.
Gast- Gast
June schreef:Merai schreef:
Haha jij doet wel heel erg je best om van je schattige meisjes image af te komen he?
Haha, valt toch best mee? Bovendien weet ik dat de mensen die me ontmoet hebben inmiddels een illusie armer zijn . Ik blijf het echt grappig vinden dat ik indruk wek/heb gewekt, omdat ik dat in het echt dus echt NOOIT hoor. NOOIT. Je begrijpt inmiddels vast waarom .
Ja dat begrijp ik maar nu vind ik je een tof wijf in plaats van een schattig meisje dus dat is vooruitgang haha
Merai- Ratel
Tullow schreef:Ben je dan niet heel lief June?
Ik ben best lief, maar ik heb ook wel eh.. persoonlijkheid of zo. Vraag maar aan Merai en Smikkell of zo .
VeryCherry: ik help je wel gewoon hopen dat het jurkje goed zit, dat is ook een stuk praktischer, goedkoper en mooier .
Gast- Gast
Merai schreef:
Ja dat begrijp ik maar nu vind ik je een tof wijf in plaats van een schattig meisje dus dat is vooruitgang haha
Gast- Gast
Dames ik ga jullie toch even verlaten.
M´n vriend smste al of het verven wat wou en of de kleur mooi was..
Heb maar gezegd dat het wel even moet wennen
Dus ik ge snel aan de slag!!
Gast- Gast
+1Merai schreef:June schreef:Merai schreef:
Gast- Gast
Patriesje schreef:Dames ik ga jullie toch even verlaten.
Succes!
Gast- Gast
Of ik word mens .. Smikkell evalueert!Smikkell schreef:Mijn benen slapen nog, dus kan nog niet opstaan.Merai schreef:Smikkell schreef:Een hele goede middag, live vanuit bed
En ik sliep pas in de ochtend. Ik was vannacht maar wat uitzendingggemist aan het kijken.. Kreeg zomaar eens tranen in mijn ogen van een programma en keek zelfs blij bij een verliefd stelletje. Ik ben denk ziek, ga ik nu dood? Smikkell en gevoel?
Gast- Gast
Goed zo Smikkel
Was even buiten frissen neus halen.. Wat een heerlijk weer
Was even buiten frissen neus halen.. Wat een heerlijk weer
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
June schreef:Merai schreef:
Haha toch weer dat lieve meisje
Merai- Ratel
Je gaat dus werken vanmiddag? Goed van je, Smik!
Je bent al een mens hoor, maar nu word je mens + emoties = SuperSmikkell?
Je bent al een mens hoor, maar nu word je mens + emoties = SuperSmikkell?
Gast- Gast
Merai schreef:June schreef:Merai schreef:
Dat heet bescheidenheid . Dat siert de mensen heb ik geleerd!
Gast- Gast
Hiiii...hoe is het hier? Ik ga zo naar de kapper en probeer de hele tijd een potentiele klant te bereiken maar de verbinden valt elke keer na 2 seconden weg dus dat is van hallloooo ja huh? En ik heb al zo de zenuwen voor bellen!
Gast- Gast
Alex schreef:Ik vind June ook een tof wijf
En ik ben jouw grootste fan, dus dat komt goed uit
Gast- Gast
Smikkell schreef:Of ik word mens .. Smikkell evalueert!Smikkell schreef:Mijn benen slapen nog, dus kan nog niet opstaan.Merai schreef:Smikkell schreef:Een hele goede middag, live vanuit bed
Ik heb deze even gemist maar ten eerste: Wat goed dat je straks gaat werken! Dat zal je blij maken denk ik En ten tweede: Je kunt jezelf misschien voor de gek houden maar je maakt mij (en de rest hier) niet wijs dat je geen gevoel kent hoor
Merai- Ratel
Merai schreef:June schreef:Merai schreef:
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: