Dagcafé
+25
Laquisia
Serena
Zwoesj
Jordana
Chocolate Cookie
klavertje
Kqip
Lotus
Merai
Tullow
SleepingBeauty
Minx
May
Try
Rovine
Burn
Sweety
VeryCherry
Jelin
Moezie
Zwerver
Mida4you
Cheesegirl
Suus
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
wij hebben in het dorp ook geen buurtsuper maar op woensdag hebben we wel zo`n rijdende boodschappenwagen
Gast- Gast
Lily schreef:aaah VC doe jou heb ik nu echt heeeel veel zin in die kinderchoco eitjes
Oeps, sorry!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Lily schreef:wij hebben in het dorp ook geen buurtsuper maar op woensdag hebben we wel zo`n rijdende boodschappenwagen
Coooool, whahaha:D
Gast- Gast
Blegh, wie is er goed in stellingen bedenken?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
wat voor stellingen burn?
en ja wij wonen in zo`n boerendorpje met veel ouderen en tja daar komt die rijdende boodschappenkar voor
en ja wij wonen in zo`n boerendorpje met veel ouderen en tja daar komt die rijdende boodschappenkar voor
Gast- Gast
Ik zit tegen die vriend te preken die 2 dames tegelijk heeft haha.. Hij begrijpt het ook nog, oh wonder!
Gast- Gast
Staat er bij jullie dan ook eens per week een rijdende frietkraam?
Goedemiddag!
lekker weertje he
heb vanmorgen gewerkt en ga zo ff wat in huis doen. TE veel gewerkt laatste tijd haha, kom ik niet meer aan het huishouden toe
lekker weertje he
heb vanmorgen gewerkt en ga zo ff wat in huis doen. TE veel gewerkt laatste tijd haha, kom ik niet meer aan het huishouden toe
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Het moet gaan over een krantenartikel.. Het artikel heb ik al, nu nog 3 stellingen, en bij alle 3 een voor en tegen argument..
Burn- Lady Post-a-lot
Haha Burn, dat klinkt echt als zo'n opdracht voor maatschappijleer die ik 10 jaar geleden moest doen
Gast- Gast
Bij ons wel!VeryCherry schreef:Staat er bij jullie dan ook eens per week een rijdende frietkraam?
Gast- Gast
Het is voor een NL leesdossier..
Burn- Lady Post-a-lot
VeryCherry schreef:Staat er bij jullie dan ook eens per week een rijdende frietkraam?
die stond er vroeger wel altijd tot er iets vrij kwam en nu heeftie wel een echt frietzaak (of hoe noem je zoiets) ik kan me herinneren dat ik als klein meisje mee daarheen ging en dan kregen we altijd een puntzakje (waar de snacks inzitten) met frietjes. Dat krijgen de kindjes trouwens nog steeds.
Gast- Gast
Wij hebben hier wel een dorpswinkeltje (ben er nog nooit geweest )
En op zaterdagochtend (10u) komt er een viskraam voorbij rijden.
Maar om die tijd hoef ik nog geen vis!
En op zaterdagochtend (10u) komt er een viskraam voorbij rijden.
Maar om die tijd hoef ik nog geen vis!
Gast- Gast
Wat heerlijk old skool! De oma van mijn ex woont ook in zo'n dorp van 3 huizen en niet eens een kerk en daar stond ook eens per week een frietkraam. Daar wilde ik altijd heen
Hahaha, ik heb aangegeven fysio's te regelen voor de roparun. Nu ben ik zelf 4e jaars maar de oproep staat op mijn naam nu krijg ik heel veel mails maar echt supernette mails waarin ik aangesproken word met mevrouw en alles. Haha ben gewoon een medestudent van hun voel me oud nu
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Vroeger hadden we bij mij ouders ook een rijdende frietkraam...
Die mis ik hier helaas nog wel!!
Die mis ik hier helaas nog wel!!
Gast- Gast
de oma van een vriendin van mij had ook zo'n viskraam die langs kwam/. Echt zo grappig.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Hahaha, ik heb aangegeven fysio's te regelen voor de roparun. Nu ben ik zelf 4e jaars maar de oproep staat op mijn naam nu krijg ik heel veel mails maar echt supernette mails waarin ik aangesproken word met mevrouw en alles. Haha ben gewoon een medestudent van hun voel me oud nu
Ga je mee met de Roparun? Mijn vriend heeft hem ook 2 jaar gelopen!
Burn- Lady Post-a-lot
haha, ja we hebben nog ook op vrijdag tussen 11 en 14u (weet de tijden niet precies) ook zo`n kippenboer staan, sparerips, kippenvleugels, kippebouten enzo heeftie, erg lekker.
En wij hebben wel een kerk, en een basisschool, 1 restaurant, 1 eetcafe, 1 pannenkoekenhuis en een camping/feesterij. Nja campings wel meer. Owja en wat sportclubs enzo. Supergezellig dorpje hoor
En wij hebben wel een kerk, en een basisschool, 1 restaurant, 1 eetcafe, 1 pannenkoekenhuis en een camping/feesterij. Nja campings wel meer. Owja en wat sportclubs enzo. Supergezellig dorpje hoor
Gast- Gast
Weet iemand hier stellingen bij?
Air France-KLM gaat samenwerken met Alitalia
ROME - De samenwerking tussen Air France-KLM en Delta Airlines op transatlantische routes wordt uitgebreid met Alitalia. Dat hebben de luchtvaartmaatschappijen maandag in Rome bekendgemaakt.
De ondernemingen gaan alle kosten en baten van de vluchten tussen Europa en Noord-Amerika delen. Samen vertegenwoordigen de luchtvaartmaatschappijen circa 26 procent van de capaciteit op de transatlantische routes met een omzet van circa 10 miljard dollar (bijna 8 miljard euro).
Air France-KLM heeft een belang van 25 procent in Alitalia, dat in 2008 failliet ging en een doorstart maakte met de inbreng van vooral Italiaanse investeerders.
Topman Pierre Henri Gourgeon van Air France-KLM maakte op de bijeenkomst ook bekend dat de luchtvaartmaatschappij binnenkort een grote order zal plaatsen bij het Amerikaanse Boeing of het Europese Airbus. Bij welke vliegtuigfabrikant de Frans-Nederlandse maatschappij zal gaan inkopen is afhankelijk van wat de producenten te bieden hebben.
''Wij zeggen tegen de fabrikanten: doe een bod en doe je best om voor de komende jaren in onze behoeften te voorzien'', aldus Gourgeon. Air France-KLM zou circa honderd middelgrote toestellen willen kopen. Dat is een segment waarin de Airbus A350 concurreert met de Boeing 787. (ANP)
Air France-KLM gaat samenwerken met Alitalia
ROME - De samenwerking tussen Air France-KLM en Delta Airlines op transatlantische routes wordt uitgebreid met Alitalia. Dat hebben de luchtvaartmaatschappijen maandag in Rome bekendgemaakt.
De ondernemingen gaan alle kosten en baten van de vluchten tussen Europa en Noord-Amerika delen. Samen vertegenwoordigen de luchtvaartmaatschappijen circa 26 procent van de capaciteit op de transatlantische routes met een omzet van circa 10 miljard dollar (bijna 8 miljard euro).
Air France-KLM heeft een belang van 25 procent in Alitalia, dat in 2008 failliet ging en een doorstart maakte met de inbreng van vooral Italiaanse investeerders.
Topman Pierre Henri Gourgeon van Air France-KLM maakte op de bijeenkomst ook bekend dat de luchtvaartmaatschappij binnenkort een grote order zal plaatsen bij het Amerikaanse Boeing of het Europese Airbus. Bij welke vliegtuigfabrikant de Frans-Nederlandse maatschappij zal gaan inkopen is afhankelijk van wat de producenten te bieden hebben.
''Wij zeggen tegen de fabrikanten: doe een bod en doe je best om voor de komende jaren in onze behoeften te voorzien'', aldus Gourgeon. Air France-KLM zou circa honderd middelgrote toestellen willen kopen. Dat is een segment waarin de Airbus A350 concurreert met de Boeing 787. (ANP)
Burn- Lady Post-a-lot
Wij hebben:
camping
haventje
kerk
dorpswinkel
basisschool
restaurant
de viskar op zaterdags
Nou dat was het wel haha
camping
haventje
kerk
dorpswinkel
basisschool
restaurant
de viskar op zaterdags
Nou dat was het wel haha
Gast- Gast
Burn schreef:Fairytale schreef:Hahaha, ik heb aangegeven fysio's te regelen voor de roparun. Nu ben ik zelf 4e jaars maar de oproep staat op mijn naam nu krijg ik heel veel mails maar echt supernette mails waarin ik aangesproken word met mevrouw en alles. Haha ben gewoon een medestudent van hun voel me oud nu
Ga je mee met de Roparun? Mijn vriend heeft hem ook 2 jaar gelopen!
ja ik ga voor het tweede jaar mee met de run als fysio. Dit jaar is het wat later als vorig jaar dus waarschijnlijk ook een stuk warmer en dat terwijl het vorig jaar al behoorlijk warm was. Maar echt zo'n super ervaring. Heb ook diep respect voor de lopers
Minx- Lady Post-a-lot
Wij hebben een frietkraam en een viskraam, maar geen klein dorpVeryCherry schreef:Wat heerlijk old skool! De oma van mijn ex woont ook in zo'n dorp van 3 huizen en niet eens een kerk en daar stond ook eens per week een frietkraam. Daar wilde ik altijd heen
Gast- Gast
Hier hebben we btw ook een viskraam die staat er altijd op vrijdagmiddag haha. Alleen is er iedere dag in de stad wel vis ergens in een winkel te vinden
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: