Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vervelende collega's

+3
Jeanette
Zora
_Lacey_
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vervelende collega's - Pagina 2 Empty Re: Vervelende collega's

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:08

Haha ja ik betwijfelde het ook altijd wat ze na zes uur nog aan het doen was en dan die grote mond over het feit dat ze op onwerkelijke tijden als enige nog op kantoor was, alsof ze daarmee bewees hart voor de zaak te hebben. Nee muts, je werkt gewoon de uren waar je voor betaald hebt maar aangezien je te laat binnen komt, hoor je ook tot later te zitten... Ze begreep het gewoon echt niet. Ik heb nog nooit iemand ontmoet zoals zij... Ja op het forum...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende collega's - Pagina 2 Empty Re: Vervelende collega's

Bericht  Zora ma 6 dec 2010 - 9:37

@ Zwoesj en Angela: Pfff lekker dan. Ik ben daar ook altijd 'bang' voor en probeer er zoveel mogelijk op te letten. Ik rook als één van de weinigen, maar toevallig is mijn baas ook een roker. Nu vraagt hij me heel vaak mee, maar probeer ik dat dus niet te vaak te doen. Zou het heel vervelend vinden als mensen daar wat dan ook van denken. Ik rook 's ochtends meestal 1x, in de pauze nog eens, en als het kan 's middags nog een. Tussen de middag heeft iedereen een half uur pauze. Die neem ik meestal niet omdat het erg druk is rond die tijd, en dan ga ik na de pauze naar buiten.

Ik probeer er dus heel erg op te letten dat ik met mijn roken niet méér pauze neem dan mijn collega's. Volgens mij lukt dat aardig, en heb ik in totaal nog minder pauzemomentjes dan zij. Maar er is inderdaad één collega die echt koste wat het kost naar buiten gaat. Of het nou druk is of niet, zij gaat gewoon op vaste tijdstippen naar buiten... Ik snap dat niet. Zou het echt vervelend vinden als andere mensen zouden denken dat ik de kantjes er vanaf liep.

Zouden jullie er oog voor hebben als iemand het doet zoals ik? Of valt iemand toch wel een beetje op bij jullie om het roken an sich?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende collega's - Pagina 2 Empty Re: Vervelende collega's

Bericht  Angela_1986 ma 6 dec 2010 - 9:49

@ Zora; nee hoor het gaat me niet om het roken op zich! Het gaat me er meer om dat het kosten wat kost lijkt te moeten en dat ze het altijd zo draaien dat ze er wel tijd voor hebben (want als 't druk is dan nemen ze gewoon 'n client mee en dan is 't ineens een 'activiteit' voor de client).
En misschien zit er ook nog wel iets meer achter hoor, zit ik me nu te realiseren. Er wordt namelijk zó veel gekletst als zij aan het roken zijn en dat irriteert me ook.

Ik heb ook een collega die amper rookt tijdens het werk. Als zij op 'n dag toevallig de enige roker is dan kan het goed zijn dat ze alleen in de lunchpauze gaat (wij hebben maar 1x pauze per dag) en dan rookt ze ook altijd heel snel haha wij moeten daar altijd wel om lachen want ze gaat roken om even 'te relaxen' zegt ze dan en dan staat ze vervolgens heel gestresst aan d'r sigaret te hijsen. En zij zal ook nooit gaan roken als 't druk is. Dus dan heb ik er helemaal geen moeite mee dat iemand rookt en dat af en toe doet!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende collega's - Pagina 2 Empty Re: Vervelende collega's

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:52

Maar dat iemand naar buiten gaat wil toch niet zeggen dat ze de kantjes er vanaf loopt? Wellicht heeft ze dat gewoon nodig om goed te blijven functioneren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende collega's - Pagina 2 Empty Re: Vervelende collega's

Bericht  Zora ma 6 dec 2010 - 10:17

Is ook zo hoor Lagom. Gelukkig denken de meesten dat op mijn werk ook niet, maar ik ben wel eens bang dat mensen zo denken. Dat zou ik heel vervelend vinden. Anderen hebben het bijvoorbeeld zo druk dat ze helemaal geen pauze nemen. Als ik geen werk van hen kan overnemen, ga ik dan dus wel naar buiten...

Kan me wel voorstellen dat het vervelend is als anderen veel buiten staan, en het dan ook echt over werk hebben etc. Bedoel je dat Angela? Daarom ga ik ook niet te vaak met mijn baas mee naar buiten. Haha, nu ik dit zo allemaal typ merk ik dat ik er toch wel heel erg op let!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende collega's - Pagina 2 Empty Re: Vervelende collega's

Bericht  Zwoesj ma 6 dec 2010 - 10:57

Wij hebben ook collega's die even snel gaan roken (en niet zoals de managers 15 minuten per keer) waardoor je dus nauwelijks merkt dat ze weg zijn geweest. Dat moet kunnen, maar niet meer dan een uur per dag en dan je personeel om 5 uur laten stikken.

En om nu met dit weer met dat kopje thee erbij te gaan zitten zie ik ook niet zo zitten :P

Als we het ook nog over te laten komen hebben, toevallig zijn een bups van de mensen bij ons vanochtend bij de bazen geroepen dat ze op tijd moeten komen (waaronder ook 2 van de managers die roken). Yeah eindelijk gerechtigheid! Zorg maar gewoon dat je lekker op tijd komt, om half 9 moet je klaar zitten en aan de slag gaan, en niet dan pas je koffie pakken, computertje aan, even kletsen en dan om 10 over 9 denken Goh is het al zo laat? Ik moet roken!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende collega's - Pagina 2 Empty Re: Vervelende collega's

Bericht  Angela_1986 di 7 dec 2010 - 6:17

Lagom schreef:Maar dat iemand naar buiten gaat wil toch niet zeggen dat ze de kantjes er vanaf loopt? Wellicht heeft ze dat gewoon nodig om goed te blijven functioneren.

Nee zeker niet maar het gaat meer om de manier waarop en op welke momenten. Zij vinden dat ze altijd naar buiten moeten kunnen om te roken, als 't niet kan dan draaien ze net zo lang totdat het wel kan. Ze pakken gewoon d'r sigaretten, roepen tegen de clienten dat ze even naar de wc zijn en lopen aan. En daar sta je dan met je clienten... Vervolgens blijven ze dus gerust 10 minuten tot 'n kwartier weg en wordt er dus inderdaad van alles besproken over collega's.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende collega's - Pagina 2 Empty Re: Vervelende collega's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum