Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe gaan jullie om met vervelende collega's?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe gaan jullie om met vervelende collega's? Empty Hoe gaan jullie om met vervelende collega's?

Bericht  Blond di 3 apr 2012 - 6:43

Nou? Ik heb tips nodig, ik heb een verschrikkelijke collega tegenover me zitten. Als ze tegen me praat gaan mijn nekharen al overeind staan..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaan jullie om met vervelende collega's? Empty Re: Hoe gaan jullie om met vervelende collega's?

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 7:04

Negeren. En dat is moeilijk. Ik zeg wat ik moet zeggen en voor de rest ga ik hem/haar uit de weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaan jullie om met vervelende collega's? Empty Re: Hoe gaan jullie om met vervelende collega's?

Bericht  Shisha di 3 apr 2012 - 7:08

Er niet op ingaan er alleen het hoognodige zeggen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaan jullie om met vervelende collega's? Empty Re: Hoe gaan jullie om met vervelende collega's?

Bericht  Tinus di 3 apr 2012 - 7:25

Pfff, zo herkenbaar! Helaas kan ik haar niet negeren, moet veel samenwerken maar ik vind haar echt irritant. Ik probeer zoveel mogelijk dingen naast me neer te leggen en niet overal op in te gaan. Als ik er wel op in ga, dan word het oorlog, haha!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaan jullie om met vervelende collega's? Empty Re: Hoe gaan jullie om met vervelende collega's?

Bericht  Blond di 3 apr 2012 - 7:27

Ja ik probeer haar ook echt te negeren. Maar soms, dan kan het bijna niet. Ze is echt zo'n vreselijke HillBilly, zo 'boers' in communiceren.

En ze neuriet vals mee met de radio, dat kan ik van ieder ander hebben, maar bij haar ergert het me gewoon gigantisch.


Laatst aangepast door _Chance op di 3 apr 2012 - 9:01; in totaal 1 keer bewerkt
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaan jullie om met vervelende collega's? Empty Re: Hoe gaan jullie om met vervelende collega's?

Bericht  Dennenappel di 3 apr 2012 - 7:28

Pff en diegene zit elke dag tegenover je? Moet je ook met haar samenwerken aan bepaalde dingen, overleggen e.d.?

Weet je ook waar het aan ligt? Waardoor gaan je nekharen overeind staan? Bij alles of bij bepaalde dingen etc.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaan jullie om met vervelende collega's? Empty Re: Hoe gaan jullie om met vervelende collega's?

Bericht  Blond di 3 apr 2012 - 8:50

Jup, 40 uur per week zit ze tegenover me. We werken in hetzelfde proces, zij controleert oa het werk wat ik doe. Wat mij gewoon irriteert is dat ze zo niet sociaal vaardig is. Alles wat ze zegt komt er op zo'n klote manier uit (dat is wel bekend binnen het bedrijf). Met als gevolg dat ik ook minder van haar kan hebben..

Pff het liefste zou ik morgen mijn bureau opruimen en een andere plek zoeken, maar daarmee los ik het probleem natuurlijk niet op.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaan jullie om met vervelende collega's? Empty Re: Hoe gaan jullie om met vervelende collega's?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum