Vervelende positie
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vervelende positie
Weg ivm privé
Laatst aangepast door nina op zo 23 jun 2013 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vervelende positie
Stom zeg! Waarom zegt ze het eigenlijk nog als het vorige keer dus al verklapt was, zou je denken...
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Waarom zou je over acht weken moeten doen alsof je het voor het eerst hoort? Je hoeft niet per se te zeggen dat je het allang wist, maar je hoeft ook niet toneel te spelen en heel verrast te doen. Je kunt haar gewoon feliciteren en verder neutraal doen.
Verder vraag ik me wel af waarom ze het eerder aan jou vertelt dan aan haar eigen broer, zeker als jij het helemaal niet prettig vindt om het eerder te weten.
Over dat eerlijk zijn tegen elkaar zou ik trouwens niet zo inzitten, blijkbaar vindt hij het niet erg als je hierover zwijgt, hij wil dat zelfs graag. Ik vind het eigenlijk wel een beetje raar dat hij er de vorige keer zo'n gedoe van heeft gemaakt, hij had toch ook gewoon op een normale manier kunnen zeggen dat hij liever had gehad dat je niks had gezegd en of je de volgende keer je mond wilde houden? Om nou van zoiets een enorme toestand te maken...
Verder vraag ik me wel af waarom ze het eerder aan jou vertelt dan aan haar eigen broer, zeker als jij het helemaal niet prettig vindt om het eerder te weten.
Over dat eerlijk zijn tegen elkaar zou ik trouwens niet zo inzitten, blijkbaar vindt hij het niet erg als je hierover zwijgt, hij wil dat zelfs graag. Ik vind het eigenlijk wel een beetje raar dat hij er de vorige keer zo'n gedoe van heeft gemaakt, hij had toch ook gewoon op een normale manier kunnen zeggen dat hij liever had gehad dat je niks had gezegd en of je de volgende keer je mond wilde houden? Om nou van zoiets een enorme toestand te maken...
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Begrijp ik uit je post nou goed dat haar vriend het dus ook nog niet weet?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Begrijp ik uit je post nou goed dat haar vriend het dus ook nog niet weet?
Nee, haar eigen vriend weet het niet (van nina dus) en hij is de broer van de partner van de zwangere.
Susan- Lady Post-a-lot
Ze schrijft toch "Dus ik moet t nog geheimhouden tegenover mijn vriend en haar vriend"?Susan schreef:Carola589 schreef:Begrijp ik uit je post nou goed dat haar vriend het dus ook nog niet weet?
Nee, haar eigen vriend weet het niet (van nina dus) en hij is de broer van de partner van de zwangere.
Cheesegirl- Ratel
Ja dat ik niet aan haar vriend, mijn zwager, mag laten blijken dat ik van iets weet.Carola589 schreef:Ze schrijft toch "Dus ik moet t nog geheimhouden tegenover mijn vriend en haar vriend"?Susan schreef:Carola589 schreef:Begrijp ik uit je post nou goed dat haar vriend het dus ook nog niet weet?
En Susan, hij was boos en teleurgesteld omdat hij, mijn vriend, zoiets moois liever van zijn broertje zelf had willen horen. Ipv via mij.
En het is inderdaad een ultieme test. Het gaat me dit keer ook wel lukken hoor, maar ik vind het eigenlijk een beetje egoïstisch van haar omdat ze weet dat ik dit niet leuk vind en dat t me heel veel moeite kost.
Ik zou nooit neutraal reageren als iemand me zoiets mooi verteld dus moet dan toch een beetje toneelspelen voor mijn gevoel.
nina- Kletskop
Ohh nu valt het kwartje. A.s. papa mag niet weten dat jij het al weet, maar a.s. papa weet het wel.
Wat een lastige situatie! Ik vind het ook eigenlijk niet zo leuk voor jouw vriend, hij heeft toch evenveel recht om het ook te weten?
Wat een lastige situatie! Ik vind het ook eigenlijk niet zo leuk voor jouw vriend, hij heeft toch evenveel recht om het ook te weten?
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:
Blijkbaar hoort hij het liever later van zijn broertje dan direct van zijn vriendin.
En tja, dat hij daar de vorige keer wat teleurgesteld over was, oké, maar om dan gelijk boos te worden en een hoop trammelant te maken, dat vind ik wel erg overdreven.
Susan- Lady Post-a-lot
Carola589 schreef:Ohh nu valt het kwartje. A.s. papa mag niet weten dat jij het al weet, maar a.s. papa weet het wel.
nu snap ik het niet meer, eerst wel
Gast- Gast
Laat mijn tekst maar weg als je het leest, dan snap je het weer.Charlie schreef:Carola589 schreef:Ohh nu valt het kwartje. A.s. papa mag niet weten dat jij het al weet, maar a.s. papa weet het wel.
nu snap ik het niet meer, eerst wel
Cheesegirl- Ratel
Boos worden is idd misschien overdreven, maar dan kunnen ze het toch ook samen vertellen an Nina en vriend tegelijk?Susan schreef:Carola589 schreef:
Blijkbaar hoort hij het liever later van zijn broertje dan direct van zijn vriendin.
En tja, dat hij daar de vorige keer wat teleurgesteld over was, oké, maar om dan gelijk boos te worden en een hoop trammelant te maken, dat vind ik wel erg overdreven.
Cheesegirl- Ratel
Trouwens, als je vriend aan je reactie merkt dat jij het al wist dan is dat toch gewoon pech? Ik zou daar ook niet over gaan liegen als hij het achteraf zou vragen.
Susan- Lady Post-a-lot
Nee dat doe ik ook zeker niet. Misschien zeg ik dan wel tegen hem dat ik t al wist als bewijs dat ik mijn belofte en geheimen wel kan bewaren.Susan schreef:Trouwens, als je vriend aan je reactie merkt dat jij het al wist dan is dat toch gewoon pech? Ik zou daar ook niet over gaan liegen als hij het achteraf zou vragen.
En ik weet niet wie t zei maar ik had zooooveel liever gehad dat ze het rond 12 weken gewoon samen aan ons beide hadden verteld.
nina- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» (Positie)Winterjas
» Positie legging kruidvat
» Vervelende gedachten...
» Vervelende gebeurtenissen
» Vervelende terugkerende dromen
» Positie legging kruidvat
» Vervelende gedachten...