Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vervelende positie

4 plaatsers

Ga naar beneden

Vervelende positie Empty Vervelende positie

Bericht  nina ma 7 mei 2012 - 4:19

Weg ivm privé


Laatst aangepast door nina op zo 23 jun 2013 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende positie Empty Re: Vervelende positie

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 4:20

Goed moment om eens te oefenen geheimpjes bewaren, toch? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende positie Empty Re: Vervelende positie

Bericht  Gympie ma 7 mei 2012 - 4:21

Stom zeg! Waarom zegt ze het eigenlijk nog als het vorige keer dus al verklapt was, zou je denken...
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende positie Empty Re: Vervelende positie

Bericht  Susan ma 7 mei 2012 - 4:25

Waarom zou je over acht weken moeten doen alsof je het voor het eerst hoort? Je hoeft niet per se te zeggen dat je het allang wist, maar je hoeft ook niet toneel te spelen en heel verrast te doen. Je kunt haar gewoon feliciteren en verder neutraal doen.

Verder vraag ik me wel af waarom ze het eerder aan jou vertelt dan aan haar eigen broer, zeker als jij het helemaal niet prettig vindt om het eerder te weten.

Over dat eerlijk zijn tegen elkaar zou ik trouwens niet zo inzitten, blijkbaar vindt hij het niet erg als je hierover zwijgt, hij wil dat zelfs graag. Ik vind het eigenlijk wel een beetje raar dat hij er de vorige keer zo'n gedoe van heeft gemaakt, hij had toch ook gewoon op een normale manier kunnen zeggen dat hij liever had gehad dat je niks had gezegd en of je de volgende keer je mond wilde houden? Om nou van zoiets een enorme toestand te maken...
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende positie Empty Re: Vervelende positie

Bericht  Cheesegirl ma 7 mei 2012 - 4:29

Begrijp ik uit je post nou goed dat haar vriend het dus ook nog niet weet?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende positie Empty Re: Vervelende positie

Bericht  Susan ma 7 mei 2012 - 4:32

Carola589 schreef:Begrijp ik uit je post nou goed dat haar vriend het dus ook nog niet weet?

Nee, haar eigen vriend weet het niet (van nina dus) en hij is de broer van de partner van de zwangere.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende positie Empty Re: Vervelende positie

Bericht  Cheesegirl ma 7 mei 2012 - 4:44

Susan schreef:
Carola589 schreef:Begrijp ik uit je post nou goed dat haar vriend het dus ook nog niet weet?

Nee, haar eigen vriend weet het niet (van nina dus) en hij is de broer van de partner van de zwangere.
Ze schrijft toch "Dus ik moet t nog geheimhouden tegenover mijn vriend en haar vriend"?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende positie Empty Re: Vervelende positie

Bericht  nina ma 7 mei 2012 - 4:49

Carola589 schreef:
Susan schreef:
Carola589 schreef:Begrijp ik uit je post nou goed dat haar vriend het dus ook nog niet weet?

Nee, haar eigen vriend weet het niet (van nina dus) en hij is de broer van de partner van de zwangere.
Ze schrijft toch "Dus ik moet t nog geheimhouden tegenover mijn vriend en haar vriend"?
Ja dat ik niet aan haar vriend, mijn zwager, mag laten blijken dat ik van iets weet.

En Susan, hij was boos en teleurgesteld omdat hij, mijn vriend, zoiets moois liever van zijn broertje zelf had willen horen. Ipv via mij.

En het is inderdaad een ultieme test. Het gaat me dit keer ook wel lukken hoor, maar ik vind het eigenlijk een beetje egoïstisch van haar omdat ze weet dat ik dit niet leuk vind en dat t me heel veel moeite kost.
Ik zou nooit neutraal reageren als iemand me zoiets mooi verteld dus moet dan toch een beetje toneelspelen voor mijn gevoel.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende positie Empty Re: Vervelende positie

Bericht  Cheesegirl ma 7 mei 2012 - 4:51

Ohh nu valt het kwartje. Vervelende positie 394967 A.s. papa mag niet weten dat jij het al weet, maar a.s. papa weet het wel.

Wat een lastige situatie! Ik vind het ook eigenlijk niet zo leuk voor jouw vriend, hij heeft toch evenveel recht om het ook te weten?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende positie Empty Re: Vervelende positie

Bericht  Susan ma 7 mei 2012 - 4:54

Carola589 schreef:

Wat een lastige situatie! Ik vind het ook eigenlijk niet zo leuk voor jouw vriend, hij heeft toch evenveel recht om het ook te weten?

Blijkbaar hoort hij het liever later van zijn broertje dan direct van zijn vriendin.

En tja, dat hij daar de vorige keer wat teleurgesteld over was, oké, maar om dan gelijk boos te worden en een hoop trammelant te maken, dat vind ik wel erg overdreven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende positie Empty Re: Vervelende positie

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 4:56

Carola589 schreef:Ohh nu valt het kwartje. Vervelende positie 394967 A.s. papa mag niet weten dat jij het al weet, maar a.s. papa weet het wel.


Question nu snap ik het niet meer, eerst wel Question

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende positie Empty Re: Vervelende positie

Bericht  Cheesegirl ma 7 mei 2012 - 4:57

Charlie schreef:
Carola589 schreef:Ohh nu valt het kwartje. Vervelende positie 394967 A.s. papa mag niet weten dat jij het al weet, maar a.s. papa weet het wel.


Question nu snap ik het niet meer, eerst wel Question
Laat mijn tekst maar weg als je het leest, dan snap je het weer. Laughing
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende positie Empty Re: Vervelende positie

Bericht  Cheesegirl ma 7 mei 2012 - 4:58

Susan schreef:
Carola589 schreef:

Wat een lastige situatie! Ik vind het ook eigenlijk niet zo leuk voor jouw vriend, hij heeft toch evenveel recht om het ook te weten?

Blijkbaar hoort hij het liever later van zijn broertje dan direct van zijn vriendin.

En tja, dat hij daar de vorige keer wat teleurgesteld over was, oké, maar om dan gelijk boos te worden en een hoop trammelant te maken, dat vind ik wel erg overdreven.
Boos worden is idd misschien overdreven, maar dan kunnen ze het toch ook samen vertellen an Nina en vriend tegelijk?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende positie Empty Re: Vervelende positie

Bericht  Susan ma 7 mei 2012 - 4:59

Trouwens, als je vriend aan je reactie merkt dat jij het al wist dan is dat toch gewoon pech? Ik zou daar ook niet over gaan liegen als hij het achteraf zou vragen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende positie Empty Re: Vervelende positie

Bericht  nina ma 7 mei 2012 - 5:04

Susan schreef:Trouwens, als je vriend aan je reactie merkt dat jij het al wist dan is dat toch gewoon pech? Ik zou daar ook niet over gaan liegen als hij het achteraf zou vragen.
Nee dat doe ik ook zeker niet. Misschien zeg ik dan wel tegen hem dat ik t al wist als bewijs dat ik mijn belofte en geheimen wel kan bewaren.

En ik weet niet wie t zei maar ik had zooooveel liever gehad dat ze het rond 12 weken gewoon samen aan ons beide hadden verteld.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende positie Empty Re: Vervelende positie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum