Shoppen met vriend
+21
Pien
loura
Dennenappel
luisa
minoessepoes
Blond
Niekske
Sarah1985
Mizz_S
Arwyn
VeryCherry
Kqip
Caramba
Makamba
Pussycat
Benthe
Lynn_
Elsje
Mamsie
Caroow
Shisha
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Shoppen met vriend
Shopt jullie vriend graag?
Die van mij absoluut niet.
Vandaag zijn de winkels in Breda open en het leek mij wel leuk om even te gaan shoppen (Prijzencircus bij V&D bijvoorbeeld), maar hij heeft geen zin.
Ik heb hem net wel zover kunnen krijgen dat hij even mee naar de Media Markt gaat, maar dat vind hij dan zelf ook wel leuk.
Met wie shop jij altijd? Ik meestal met mijn moeder of een vriendin.
Die van mij absoluut niet.
Vandaag zijn de winkels in Breda open en het leek mij wel leuk om even te gaan shoppen (Prijzencircus bij V&D bijvoorbeeld), maar hij heeft geen zin.
Ik heb hem net wel zover kunnen krijgen dat hij even mee naar de Media Markt gaat, maar dat vind hij dan zelf ook wel leuk.
Met wie shop jij altijd? Ik meestal met mijn moeder of een vriendin.
Gast- Gast
Re: Shoppen met vriend
Mijn vriend houd absoluut niet van shoppen! Dus ik ga meestal alleen of met een vriendin.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Mijn vriend houdt van shoppen. Ook als hij zelf niks wil hebben vind hij het hartstikke leuk om met mij mee te gaan. Ik ga dus vrijwel altijd met hem shoppen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik winkel altijd alleen, vind het heel vervelend om te winkelen met iemand erbij. Heb dan niet het gevoel op m;n gemak te kunnen kijken en passen.
Mijn man heeft een gloeiende hekel aan winkelen, als we kleding voor hem gaan kopen is hij al aan het chagrijnen als we niet in de eerste de beste winkel binnen vijf minuten vinden wat hij zoekt. 't Is zelfs zo erg dat ik geregeld maar zijn kleding koop, haha Nou scheelt het dat hij vrij standvastig is wat hij wil qua kleding, zwarte bovenkleding en gewone simpele jeans.
Mijn man heeft een gloeiende hekel aan winkelen, als we kleding voor hem gaan kopen is hij al aan het chagrijnen als we niet in de eerste de beste winkel binnen vijf minuten vinden wat hij zoekt. 't Is zelfs zo erg dat ik geregeld maar zijn kleding koop, haha Nou scheelt het dat hij vrij standvastig is wat hij wil qua kleding, zwarte bovenkleding en gewone simpele jeans.
Gast- Gast
Mijn vriend vind het wel leuk, maar dan wel zonder de kids!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend vind het wel erg leuk om te shoppen gelukkig:)
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Mijn vriend vindt het op zich wel leuk maar dan wel alleen voor hem. Ik vind het prima want ik kan niet op mijn gemak winkelen als hij er bij is! Ik winkel zelf het liefst met mijn moeder. Dan kan ik overal de tijd voor nemen én ik krijg een eerlijke reactie.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Mijn vriend vindt het niet heel erg om te shoppen, als ik dat vraag gaat ie gewoon mee en dan is hij gelukkig gewoon gezellig en geduldig. Het lijkt me erg vervelend als je vriend er bij loopt als een stuk chagrijn. Toch winkelen we niet heel vaak samen, omdat ik voor mezelf liever met mijn moeder ga (die geeft tenminste duidelijk haar mening, mijn vriend vindt alles best).
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Mijn vriend heeft er ook een hekel aan en zeker met een prijzencircus van de v en d. Maar dat vind ik zelf ook niks. Wat een drukte dan altijd zeg bah.
Gast- Gast
Ik ga wekelijks shoppen met mijn moeder en wekelijks met mijn man. Zaterdag is onze vaste shopdag (met man). Wel niet zo lang ivm de kids, dus een uurtje of 2,5 max. Met mijn moeder vaak wel een uurtje of 4 en zitten we tussendoor gewoon een uurtje bij La Place of iets met de kinderen.
Toch shop ik het liefst alleen. Al vind ik de dagen waarop wij echt met zijn tweetjes gaan shoppen, terrasje erbij, ergens lunchen en na afloop uit eten gaan ook voortreffelijk. Dat moet er binnenkort maar weer eens van komen.
Toch shop ik het liefst alleen. Al vind ik de dagen waarop wij echt met zijn tweetjes gaan shoppen, terrasje erbij, ergens lunchen en na afloop uit eten gaan ook voortreffelijk. Dat moet er binnenkort maar weer eens van komen.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Mijn vriend heeft er ook een hekel aan en zeker met een prijzencircus van de v en d. Maar dat vind ik zelf ook niks. Wat een drukte dan altijd zeg bah.
Oow en ik shop het liefst alleen of met een vriendin of met mijn moeder
Gast- Gast
Ik winkel het allerliefst gewoon in mijn eentje. En dat doe ik ook altijd. Ik heb geen mening nodig van een ander, weet zelf heel goed wat me wel en niet staat, en wat wel of niet leuk is.
Mijn vriend houdt er echt niet van. Ik hoef geen winkel in te lopen als we toevallig op het winkelcentrum zijn. Maar als we samen gaan winkelen voor bijvoorbeeld mijn verjaardag, dan heeft hij alle geduld van de wereld, dan stelt hij zich er op in.
Mijn vriend houdt er echt niet van. Ik hoef geen winkel in te lopen als we toevallig op het winkelcentrum zijn. Maar als we samen gaan winkelen voor bijvoorbeeld mijn verjaardag, dan heeft hij alle geduld van de wereld, dan stelt hij zich er op in.
Gast- Gast
Ik heb geen vriend
Mijn ex vond winkelen wel leuk zei hij maar ik vond hem toch vaak een beetje ongeduldig en hij kwm dan wel eens met kledingstukken aanlopen die hij leuk vond voor mij waarvan ik dacht: "Nee. Nee. Nee." Soms paste ik dingen nog wel eens (want soms lijkt het stom, maar staat het heel leuk), maar het was eigenlijk nooit wat.
Ik winkel vaak alleen, ik vind dat heerlijk. Ik weet zelf wat ik leuk vind en ik voel me niet opgejaagd door anderen.
Mijn ex vond winkelen wel leuk zei hij maar ik vond hem toch vaak een beetje ongeduldig en hij kwm dan wel eens met kledingstukken aanlopen die hij leuk vond voor mij waarvan ik dacht: "Nee. Nee. Nee." Soms paste ik dingen nog wel eens (want soms lijkt het stom, maar staat het heel leuk), maar het was eigenlijk nooit wat.
Ik winkel vaak alleen, ik vind dat heerlijk. Ik weet zelf wat ik leuk vind en ik voel me niet opgejaagd door anderen.
Gast- Gast
Mijn vriend vind winkelen ook altijd wel gezellig om te doen.
Maar het moet niet de hele dag duren.
Vaak is hij het na een paar uurtjes wel zat, terwijl ik makkelijk een hele dag kan winkelen.
Ik vind het dan juist wel weer prettig als hij meegaat met kleding uitzoeken, want hij heeft een zeer goede smaak en als hij zegt dat iets staat dan is dat zo.
Zelf ben ik daar helemaal niet zo goed in
Maar het moet niet de hele dag duren.
Vaak is hij het na een paar uurtjes wel zat, terwijl ik makkelijk een hele dag kan winkelen.
Ik vind het dan juist wel weer prettig als hij meegaat met kleding uitzoeken, want hij heeft een zeer goede smaak en als hij zegt dat iets staat dan is dat zo.
Zelf ben ik daar helemaal niet zo goed in
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Mijn vriend houdt absoluut niet van shoppen. In het verleden ging ik wel es met een vriendin shoppen. Tegenwoordig ga ik alleen.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend vind het wel leuk als hij iets nieuws nodig heeft, maar heb ik iets nieuws nodig vind hij er niets aan. Ik ben altijd langer bezig met zoeken etc. Hij pakt iets, kijkt ernaar, past het en zegt koop ik.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik shop altijd alleen of met een vriendin, ik kan echt niet met mijn vriend de stad in want dan krijgen we binnen no-time onenigheid. Hij wil áltijd de Mediamarkt of de Dixons in, en dat vind ik wel zo'n klotewinkels...hij op zijn beurt heeft een gruwelijke hekel aan de H&M, Vero Moda en dat botst gewoon heel erg.
Gast- Gast
Ik shop meestal met mijn moeder of een vriendin, maar shop ook regelmatig met mijn vriend. Hij heeft dan zijn winkels waar hij in wil en ik ook. Gaat allemaal prima, maar merk wel dat als hij voor hemzelf uitgeshopt is hij het wel welletjes vindt.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Wij zijn zaterdag naar Amsterdam geweest, mijn vriend is niet zo van het winkelen. Ja, als je weet wat je hebben moet. Winkel in, winkel uit is niks voor hem. Hij had het na drie winkels wel gehad, maar omdat ik het zo leuk vond zijn we nog in veel meer winkels geweest
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik ga eigenlijk alleen op vakantie winkelen met m'n vriend, omdat ik nou eenmaal geen zin heb om op vakantie alleen naar een stad te moeten gaan. Hier ga ik vaak alleen de stad in en als ik naar een andere stad ga doe ik dat met een vriendin of mijn moeder.
Zo heel af en toe ga ik met mijn vriend de stad in, maar dan eigenlijk alleen als we iets nodig hebben voor ons samen of als hij iets nodig heeft, eigenlijk nooit voor mij.
Zo heel af en toe ga ik met mijn vriend de stad in, maar dan eigenlijk alleen als we iets nodig hebben voor ons samen of als hij iets nodig heeft, eigenlijk nooit voor mij.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik ga meestal wel met mijn vriend. Hij vindt het niet erg (echt leuk is een te groot woord). maar het moet niet te lang duren. Maar ja, dat hoeft voor mij ook niet. Vaak gaan we dan na afloop lekker uit eten, of bijvoorbeeld lekker lunchen.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
mijn man vind shoppen leuk hij steld het ook vaak voor. Maar hij moet wel een doel hebben
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik geloof dat mijn vriend shoppen wel leuk vind, we zijn nog niet zo vaak geweest ik ga zelf ook niet vaak, ik heb er weinig tijd voor en meestal ga ik alleen als ik echt wat dingen nodig heb (cadeautjes ofzo) voor kleding heb ik soms wel graag advies, maar dat kan mijn moeder, mijn vriend of een vriendin zijn. We gaan vrijdag shoppen in U.trecht, daarna zal ik een beter oordeel kunnen geven
Mijn ex was trouwens een drama met shoppen, hij had vaak nieuwe kleren nodig. Hij had weinig en droeg dan die paar dingen helemaal af en kocht dan weer wat nieuwe dingen. Hij wilde in een kledingzaak alleen dingen passen die echt met de voorkant naar voren zeg maar opgehangen waren (dus niet dingen die hangen zoals ze in een kledingkast hangen) ik trok wel eens iets uit een rek voor hem, maar dat vond ie dan niks. 'Als het echt leuk was geweest, hadden ze het daar niet opgehangen' :S doodvermoeiend....
Mijn ex was trouwens een drama met shoppen, hij had vaak nieuwe kleren nodig. Hij had weinig en droeg dan die paar dingen helemaal af en kocht dan weer wat nieuwe dingen. Hij wilde in een kledingzaak alleen dingen passen die echt met de voorkant naar voren zeg maar opgehangen waren (dus niet dingen die hangen zoals ze in een kledingkast hangen) ik trok wel eens iets uit een rek voor hem, maar dat vond ie dan niks. 'Als het echt leuk was geweest, hadden ze het daar niet opgehangen' :S doodvermoeiend....
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook geen vriend.
Ik shop het liefste met mijn moeder, die is echt eerlijk en vindt dezelfde winkels als ik leuk. Eén keer in de zoveel tijd vind ik het ook wel leuk met vriendinnen.
Ik shop het liefste met mijn moeder, die is echt eerlijk en vindt dezelfde winkels als ik leuk. Eén keer in de zoveel tijd vind ik het ook wel leuk met vriendinnen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Stoppen met shoppen!
» Zo'n zin om te shoppen
» Ik wil shoppen!!!
» Ik heb zin om te shoppen
» Shoppen in USA
» Zo'n zin om te shoppen