Zo'n zin om te shoppen
+10
SoCali
Mermaid
Error
Guus
Jeanette
Paper Crown
Blond
luenca
Aziraphale
Nathalie
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zo'n zin om te shoppen
Ik heb echt ontzettende koopzin!
Een paar dagen geleden had ik online laarzen gekocht in de sale, maar kreeg vandaag een mailtje dat ze toch niet meer op voorraad zijn. (balen!) maar nu wil ik dus perse toch nieuwe schoenen en eigenlijk zoals die. Maar kan het nergens vinden. Verder wil ik gewoon leuke dingen zoeken maar ik heb alle webshops al gehad en niets gevonden.
Ik wil gewoon shoppen
Een paar dagen geleden had ik online laarzen gekocht in de sale, maar kreeg vandaag een mailtje dat ze toch niet meer op voorraad zijn. (balen!) maar nu wil ik dus perse toch nieuwe schoenen en eigenlijk zoals die. Maar kan het nergens vinden. Verder wil ik gewoon leuke dingen zoeken maar ik heb alle webshops al gehad en niets gevonden.
Ik wil gewoon shoppen
Gast- Gast
Re: Zo'n zin om te shoppen
Balen dat je bestelling geannuleerd is.
Ik wil ook shoppen maar mag niet van mezelf. Ik spaar en voor mijn rijbewijs en ben aan het afvallen dus beetje zonde.
Ik wil ook shoppen maar mag niet van mezelf. Ik spaar en voor mijn rijbewijs en ben aan het afvallen dus beetje zonde.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil ook shoppen!
En dan alvast voor de zomer, heb zin om jurkjes, shortjes en sandaaltjes te kopen!
En dan alvast voor de zomer, heb zin om jurkjes, shortjes en sandaaltjes te kopen!
Gast- Gast
Princess schreef:Ik wil ook shoppen!
Ik ook! Maar ik heb even geen geld. We gaan van de week naar Rome en ik ben hard aan het sparen voor m'n tattoo
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Princess schreef:Ik wil ook shoppen!
Ja ik ook!! Alleen ook ik mag niet shoppen van mezelf, heb mijn geld nu voor andere dingen nodig. Maar zie zoveel leuke dingen als ik rondkijk in de stad en in de webshops dat ik beter niet meer kan kijken.
Gast- Gast
ik word elke dag wakker met die gedachte HAHA
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik wil ook shoppen! Ik wil gekleurde skinny's (groen, roze, rood en kobaltblauw), ik wil felgekleurde suède pumps (groen, roze of kobaltblauw), ik wil een beige trenchcoat en ik wil een Tod's zonnebril.
Maar ik ben een beetje aangekomen, dus dat moet er eerst af voordat ik broeken ga kopen. De pumps kan natuurlijk wel
Maar ik ben een beetje aangekomen, dus dat moet er eerst af voordat ik broeken ga kopen. De pumps kan natuurlijk wel
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hoopte dat het gevoel nu wel weg zou zijn maar wil nog steeds haha.
Het is ook zo stomm want ik ben nog op 2 andere pakjes aan het wachten en die komen maar niet
Het is ook zo stomm want ik ben nog op 2 andere pakjes aan het wachten en die komen maar niet
Gast- Gast
Ik ben gisteren 6uur bezig geweest om
orde te scheppen in mijn kledingkast. Had gewoon zin om alles in zakken te doen en gewoon bij 't vuil zetten. Ik koop voorlopig niéts meer. Ik heb allemaal
kleding met kaartjes er nog aan en dingen
die ik vergeten was. Echt koopziek! Gisteren had mijn vriendin zúlke mooie laarzen aan en ik had niet eens zin om ze te kopen. Nee ben echt klaar:
orde te scheppen in mijn kledingkast. Had gewoon zin om alles in zakken te doen en gewoon bij 't vuil zetten. Ik koop voorlopig niéts meer. Ik heb allemaal
die ik vergeten was. Echt koopziek! Gisteren had mijn vriendin zúlke mooie laarzen aan en ik had niet eens zin om ze te kopen. Nee ben echt klaar:
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Oeh herkenbaar! Ik wil ook shoppen, zie veels te veel leuks! Maar ik probeer netjes te wachten totdat er iets meer zomer kleding in de winkels komt.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil ook shoppen!
Komt door het weer, zodra dat weer mooier wordt wil ik er weer mooi uitzien
Ik wil anders wel even in jouw kast komen shoppen CKC, ik neem die kleren zo mee... Geen probleem! Alles om jou weer een wat vrijer gevoel te geven
Ik wil anders wel even in jouw kast komen shoppen CKC, ik neem die kleren zo mee... Geen probleem! Alles om jou weer een wat vrijer gevoel te geven
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
2CKC2 schreef:Ik ben gisteren 6uur bezig geweest om
hahaha dit heb ik een paar weken geleden ook gedaan maar nu val ik echt in zo'n dal dat mijn kast ZOOO leeg is Ik moet echt wat nieuwe masterpieces hebben
Gast- Gast
Goochempie schreef:Ik wil ook shoppen!
haha+1
Je Chanels of Acne's heb je toch niet aan de straatkant gezet he
Gast- Gast
Punk'd schreef:Goochempie schreef:Ik wil ook shoppen!
haha+1
Je Chanels of Acne's heb je toch niet aan de straatkant gezet he
Nee! En ook mijn van Haren's en H&M'tjes ook niet. Ik hou van mijn kleertjes!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
haha goed zo
Ik ben aan het azen op een oud vintage levi's shortje. Nu zitten die dingen hoog in de taille en hebben ze echt hele korte pijpjes (billen werk haha). Ik ga zo maar eens sporten om mij daar in de zomer in te kunnen vertonen
Misschien helpt het ook om mijn gedachte van het winkelen af te zetten (hoezo verslaafd)
Ik ben aan het azen op een oud vintage levi's shortje. Nu zitten die dingen hoog in de taille en hebben ze echt hele korte pijpjes (billen werk haha). Ik ga zo maar eens sporten om mij daar in de zomer in te kunnen vertonen
Misschien helpt het ook om mijn gedachte van het winkelen af te zetten (hoezo verslaafd)
Gast- Gast
Ik had van de week ook een enorme koopdrang (zeker nadat ik net mijn loon gehad had) Maar ik liep even door Nijmegen en kon gewoon niets leuks vinden, en nu is de drang om weer naar de stad te gaan ook wel weg
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Heb het ook al de hele week! en gisteren geshopt en het is nog niet weg Ook omdat ik vind dat ik nog wat dingen nodig heb voor mijn vakantie.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik heb er ook last van.
Ga vrijdag in Antwerpen winkelen maar juist omdat ik zo'n zin heb zul je zien dat ik niks kan vinden...
Ga vrijdag in Antwerpen winkelen maar juist omdat ik zo'n zin heb zul je zien dat ik niks kan vinden...
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Ik wil ook! Heb 2 weken geleden mijn kast uitgezocht en allemaal spullen gevonden die naar achteren verhuisd waren omdat ze niet mooi meer stonden. Mijn smaak is niet zo veranderd afgelopen 10 jaar, maar zou sommige dingen nu anders combineren. Combineren met spullen die ik dus niet heb. Nu wil ik dus ook heel hard shoppen, al mag ik geen dure spullen kopen tot ik klaar ben met afvallen. Dus ik zit nu ook webshops af te struinen, schoenen mogen natuurlijk wel!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hier nog eentje! Alleen duurt het eventjes voordat ik weer kan gaan, zo ontzettend druk!
Maar ik 'moet' ook, want ik pas bijna in geen enkel kledingstuk meer van vorig jaar.
Maar ik 'moet' ook, want ik pas bijna in geen enkel kledingstuk meer van vorig jaar.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Haha punkd en 2ckc ik vis dat jullie mee moeten doen met de free fashion challenge! Een jaar lang geen nieuwe kleding kopen! Ik heb mezelf vanaf één febeuari tm een april een shopverbod gegeven.Heb me er toch al bijna vier weken aan gehouden! moet echt ff sparen en heb zoveel kleding!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb ook zo'n enorme shopzin! Maar ik ga dit weekend naar kopenhagen dus ik mag niet van mezelf, want dan kan ik daar lekker shoppen haha!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik heb ook zo'n enorme shopzin! Maar ik ga dit weekend naar kopenhagen dus ik mag niet van mezelf, want dan kan ik daar lekker shoppen haha!
Leukk!
Gast- Gast
Heb gister geshopt! Maar niet heftig hoor, niet zoals ik zou willen iig. Heb er gewoon even geen geld nog voor. Wel heb ik 2 hele mooie nagel lakjes gekocht van Koh en een truitje dus ik heb me heel erg in gehouden.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb zin om te shoppen
» Shoppen in USA
» Ik wil shoppen!!!
» Stoppen met shoppen
» Shoppen in Eindhoven
» Shoppen in USA
» Ik wil shoppen!!!