Shoppen met vriend
+21
Pien
loura
Dennenappel
luisa
minoessepoes
Blond
Niekske
Sarah1985
Mizz_S
Arwyn
VeryCherry
Kqip
Caramba
Makamba
Pussycat
Benthe
Lynn_
Elsje
Mamsie
Caroow
Shisha
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Shoppen met vriend
Mijn vriend vind het ook wel leuk, maar dan wel afgewisseld met even een broodje eten en een biertje drinken op het eind van de dag.
Hij weet zelf heel goed wat hij leuk vind en in welke winkels hij wil kijken dus hij winkelt wel gericht maar hij vind het niet erg om meerdere winkels in en uit te gaan. Hij vind het ook niet erg als ik meerdere dingen ga passen, maar bij broek nummer 5 heeft hij het wel gehad! Ook wil hij altijd even naar de boekenwinkel en de free record shop enz, daar vind ik niks aan maar anders om vind hij er niks aan als ik weer naar de pieces wil bijvoorbeeld. Dan wachten we gewoon rustig even op elkaar.
Het beste kan ik shoppen met mijn ouders, ze weten precies wat ik leuk vind, bij mijn figuur past en zijn ook eerlijk, mijn vader is ook echt heel goed in shoppen. Of ik ga met mijn gay vriendje, met hem kan ik ook heel goed shoppen. Soms ga ik ook weleens alleen, maar dat alleen als ik een missie heb en bewust naar iets opzoek moet.
Hij weet zelf heel goed wat hij leuk vind en in welke winkels hij wil kijken dus hij winkelt wel gericht maar hij vind het niet erg om meerdere winkels in en uit te gaan. Hij vind het ook niet erg als ik meerdere dingen ga passen, maar bij broek nummer 5 heeft hij het wel gehad! Ook wil hij altijd even naar de boekenwinkel en de free record shop enz, daar vind ik niks aan maar anders om vind hij er niks aan als ik weer naar de pieces wil bijvoorbeeld. Dan wachten we gewoon rustig even op elkaar.
Het beste kan ik shoppen met mijn ouders, ze weten precies wat ik leuk vind, bij mijn figuur past en zijn ook eerlijk, mijn vader is ook echt heel goed in shoppen. Of ik ga met mijn gay vriendje, met hem kan ik ook heel goed shoppen. Soms ga ik ook weleens alleen, maar dat alleen als ik een missie heb en bewust naar iets opzoek moet.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend vindt shoppen wel leuk. Ik ga dan ook vaak met hem. Alleen komt het er meestal op neer dat ik telkens op hem moet wachten en dat ik vermoeid raak en geen zin meer heb hahaha.
Ik ga ook vaak in m'n eentje de stad in, na het werk ofzo. Heerlijk vind ik dat, weet toch zelf het beste wat ik wil.
Ik ga ook vaak in m'n eentje de stad in, na het werk ofzo. Heerlijk vind ik dat, weet toch zelf het beste wat ik wil.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik shop alleen, met mijn ouders of met vriendinnen. Maar met mijn vriend vind ik het ook wel leuk, maar dat is meestal niet zo lang, want dan is hij de interesse alweer kwijt haha! Dus tussendoor ergens lekker wat eten & drinken, en dan weer verder winkelen
Gast- Gast
Niekske schreef:
Mijn ex was trouwens een drama met shoppen, hij had vaak nieuwe kleren nodig. Hij had weinig en droeg dan die paar dingen helemaal af en kocht dan weer wat nieuwe dingen. Hij wilde in een kledingzaak alleen dingen passen die echt met de voorkant naar voren zeg maar opgehangen waren (dus niet dingen die hangen zoals ze in een kledingkast hangen) ik trok wel eens iets uit een rek voor hem, maar dat vond ie dan niks. 'Als het echt leuk was geweest, hadden ze het daar niet opgehangen' :S doodvermoeiend....
Wat vervelend! Ik had vast gezegd dat ze geen plaats hebben om alles met de voorkant naar voren te hangen :-)
Gast- Gast
Al mijn exen vinden shoppen wel leuk tot op zekere hoogte. Het moet dus geen uren duren en ze moeten zelf ook iets nodig hebben, haha..
Maar ik winkel het liefst met vriendinnen..
Maar ik winkel het liefst met vriendinnen..
Gast- Gast
Mijn vriend vindt winkelen leuk!
Ik vind het ook leuk om samen met hem te winkelen voor hem. Voor mijzelf wat minder, dit omdat hij weinig geduld dan heeft en ik te pietluttig ben. Voor mijzelf winkel ik het liefst alleen, dan slaag ik veel beter!
Ik vind het ook leuk om samen met hem te winkelen voor hem. Voor mijzelf wat minder, dit omdat hij weinig geduld dan heeft en ik te pietluttig ben. Voor mijzelf winkel ik het liefst alleen, dan slaag ik veel beter!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ja hij houdt ervan Hij houdt ook echt wel van mode dus ik kan goed met hem shoppen! Gelukkig wel want ik hou er ook erg van
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga vaak alleen of samen met mn beste vriend, die homo is. Dat is echt geweldig leuk altijd haha!
Gast- Gast
Niekske schreef:Ik geloof dat mijn vriend shoppen wel leuk vind, we zijn nog niet zo vaak geweest ik ga zelf ook niet vaak, ik heb er weinig tijd voor en meestal ga ik alleen als ik echt wat dingen nodig heb (cadeautjes ofzo) voor kleding heb ik soms wel graag advies, maar dat kan mijn moeder, mijn vriend of een vriendin zijn. We gaan vrijdag shoppen in U.trecht, daarna zal ik een beter oordeel kunnen geven
Mijn ex was trouwens een drama met shoppen, hij had vaak nieuwe kleren nodig. Hij had weinig en droeg dan die paar dingen helemaal af en kocht dan weer wat nieuwe dingen. Hij wilde in een kledingzaak alleen dingen passen die echt met de voorkant naar voren zeg maar opgehangen waren (dus niet dingen die hangen zoals ze in een kledingkast hangen) ik trok wel eens iets uit een rek voor hem, maar dat vond ie dan niks. 'Als het echt leuk was geweest, hadden ze het daar niet opgehangen' :S doodvermoeiend....
Oh wat erg Nienske, dat zou echt het bloed onder mijn nagels halen! Ik zou ook echt niet meer met hem gaan winkelen.
Gast- Gast
Mijn man komt wel mee maar loopt dan echt de hele tijd 1 meter achter me aan alsof ik hem op sleeptouw heb letterlijk. Dan voel ik me dus al helemaal niet prettig meer ook al moppert hij niet of is hij niet chagrijnig.
En als hij kleren shopt....dan lopen we een uur door de winkel, heeft gepast en zijn hele arm vol spullen om af te rekenen...ziet dan de rij bij de kassa...zegt...ik heb geen zin meer, smijt alles op een rek en loopt gewoon naar buiten .
En als hij kleren shopt....dan lopen we een uur door de winkel, heeft gepast en zijn hele arm vol spullen om af te rekenen...ziet dan de rij bij de kassa...zegt...ik heb geen zin meer, smijt alles op een rek en loopt gewoon naar buiten .
Gast- Gast
mijn man houdt ook niet zo van winkelen. we gaan wel eens maar dan spreken we van te voren af waar we heen gaan, dus naar welke winkels en wat we nodig hebben. als ik dan op het laatste moment besluit dat ik ook nog voor een vest wil kijken, kan dat dus echt niet... want daar heeft heeft hij zich dus niet op ingesteld!
afgelopen zaterdag waren we even in Meppel, we zijn bij 5 winkels geweest en toen vond hij het al weer genoeg! gelukkig was het voor mij ook lang genoeg vanwege bekkeninstabiliteit maar anders was het een behoorlijke discussie geweest, we wilde babykleding gaan kopen en toen ik 1 setje gekocht heb was het al klaar, we hebben toch babykleding gekocht, zei hij!
afgelopen zaterdag waren we even in Meppel, we zijn bij 5 winkels geweest en toen vond hij het al weer genoeg! gelukkig was het voor mij ook lang genoeg vanwege bekkeninstabiliteit maar anders was het een behoorlijke discussie geweest, we wilde babykleding gaan kopen en toen ik 1 setje gekocht heb was het al klaar, we hebben toch babykleding gekocht, zei hij!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Mijn vriend gaat soms mee, maar het liefst shop ik met mijn moeder, we hebben dezelfde smaak en kunnen altijd iets leuks voor onszelf of de ander vinden. Met vriendinnen shopen voor kleren vind ik maar niks.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Mijn man vindt het wel leuk om te shoppen! Maar ik moet hem er wel even op voorbereiden! Dus stel je zou de stad in voor kadootjes en praktische dingetjes dan wil hij niet ook nog naar de H&M e.d.
Maar als we gewoon echt gaan om te shoppen dan heb ik hem er het liefst altijd bij! Hij is dan lekker actief en haalt weer eens wat anders uit de rekken dan ik zelf zou doen! Zelf shoppen vind ik niet relaxed, wil graag weten of iemand het mooi vindt.
Maar als we gewoon echt gaan om te shoppen dan heb ik hem er het liefst altijd bij! Hij is dan lekker actief en haalt weer eens wat anders uit de rekken dan ik zelf zou doen! Zelf shoppen vind ik niet relaxed, wil graag weten of iemand het mooi vindt.
welm_87- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 29-03-11
mozzarella schreef:
Haha dat deed mijn vriend ook een keer, na veel moeite dingen gevonden & toen legde die het terug. Ik was het zo zat, dat ik maar in de rij ben gaan staan om alles af te rekenen, ik ging die situatie niet nog een keer naspelen een winkel later haha!
Gast- Gast
Mijn ex vond het vreselijk, die kocht altijd alles via internet.
Nu shop ik vaak alleen, of met vriendinnen.. Mijn moeder vind ik vaak ook wel leuk!
En in de toekomst een vriendje die wel van winkelen houdt zou leuk zijn
Nu shop ik vaak alleen, of met vriendinnen.. Mijn moeder vind ik vaak ook wel leuk!
En in de toekomst een vriendje die wel van winkelen houdt zou leuk zijn
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Nee mijn vriend houd er niet van, hij snapt niet dat ik het leuk vind om allerlei verschillende winkels af te gaan. Waarom ik niet alles in een winkel koop vraagt hij dan. Dat doet hij wel, hij gaat de score of chasin of de sting in en koopt daar wat hij nodig heeft.
Dus ik ga lekker vaak alleen, kan ik kijken op mijn tempo en doen wat ik wil, shoppen met mijn moeder vind ik ook wel fijn die is ook geduldig en geeft gewoon eerlijk aan wat ze er van vind.
Dus ik ga lekker vaak alleen, kan ik kijken op mijn tempo en doen wat ik wil, shoppen met mijn moeder vind ik ook wel fijn die is ook geduldig en geeft gewoon eerlijk aan wat ze er van vind.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
.
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn vriend gaat mee als het echt moet, dus als hij zelf iets nodig heeft. Ik ga meestal met mijn moeder of vriendinnen winkelen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Ik wil shoppen!!!
» Ik heb zin om te shoppen
» Shoppen in USA
» Zo'n zin om te shoppen
» Ik wil shoppen!!!
» Ik heb zin om te shoppen
» Shoppen in USA
» Zo'n zin om te shoppen
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: