Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen jullie weleens dingen alleen?

+32
bolus26
Laquisia
M-G
Caroow
JD
Janelie
Suus
SleepingBeauty
Monte
M_as
Sarah1985
Arwyn
Roxi3
Melis_je
Rouge
Raindrop
Inge
Rouxxxe
Bliss
Elin
TGR
Lady4
Cheesegirl
_DoI
studiebol
Carra
Cow
May
Blond
Zora
BJA
Sweety
36 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Doen jullie weleens dingen alleen? - Pagina 4 Empty Re: Doen jullie weleens dingen alleen?

Bericht  Baby zo 27 maa 2011 - 21:50

Ik doe vanalles alleen: naar de bios / theater / sporten / winkelen etc. Natuurlijk doe ik ook weleens iets samen met anderen, maar over het algemeen doe ik alles alleen.
Baby
Baby
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen jullie weleens dingen alleen? - Pagina 4 Empty Re: Doen jullie weleens dingen alleen?

Bericht  Melis_je zo 27 maa 2011 - 22:24

Marin schreef:
Denk dat de meesten het wel gewend van me zijn, maar krijg zo via het forum bijvoorbeeld ook wel veel 'oh wat stoer, ik wou dat ik dat durfde' te horen. Volgens mij denken mensen dat toch eerder dan denken 'oh wat een loser, je hebt zeker geen vrienden'. Dat zal echt wel meevallen hoor.
Ja, dat zal ook wel ja. Ik denk dat zelf ook niet over alleenreizers.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  bolus26 zo 27 maa 2011 - 22:37

ik en zelf ook aalleen op reis geweest dat vind ook iedereen heel knap/dapper ipv sneu. Ik zelf vond het vooral fantastisch!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 22:53

Ik vind de meesten hier echt stoer dat zij veel dingen alleen doen! Very Happy

Ik ga in mn uppie shoppen, naar verjaardagen van vrienden, alleen eten als ik onderweg ergens naar toe honger heb en als ik op mijzelf woon zal ik heus nog vaker dingen alleen doen. Ik vind het wel fijn om veel dingen alleen te doen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: