Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen jullie weleens dingen alleen?

+32
bolus26
Laquisia
M-G
Caroow
JD
Janelie
Suus
SleepingBeauty
Monte
M_as
Sarah1985
Arwyn
Roxi3
Melis_je
Rouge
Raindrop
Inge
Rouxxxe
Bliss
Elin
TGR
Lady4
Cheesegirl
_DoI
studiebol
Carra
Cow
May
Blond
Zora
BJA
Sweety
36 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Doen jullie weleens dingen alleen? - Pagina 3 Empty Re: Doen jullie weleens dingen alleen?

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 6:10

Ik ben ook wel regelmatig alleen naar het theater geweest. Alleen in de pauze is het een beetje saai, maar verder best fijn.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen jullie weleens dingen alleen? - Pagina 3 Empty Re: Doen jullie weleens dingen alleen?

Bericht  Suus za 26 maa 2011 - 6:33

Alleen shoppen vind ik heerlijk en ook sporten doe ik graag alleen. Alleen op een terrasje zitten heb ik nog nooit gedaan, maar het klinkt eigenlijk wel heerlijk met een boekje erbij, dus ik denk dat ik dat komende zomer ook wel een paar keer ga doen smile Naar de bios ben ik nog nooit alleen geweest, ik heb een pathe unlimited card, maar mijn vriend wil altijd wel mee eigenlijk smile Maar straks is hij een tijdje in het buitenland, dus ik denk dat ik het dan maar eens voor het eerst alleen ga doen smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 6:42

Ik vind het wel leuk soms om dingen alleen te doen! Ik ga rustig alleen winkelen en naar de stad, of een stuk fietsen. Maar alleen naar een musical, theater of bv. bioscoop heb ik nog nooit alleen gedaan, denk dat ik dat ook niet zo snel zou doen eigenlijk, vind het gewoon leuk op zo'n moment om dat met iemand te doen, en heb tot nu toe altijd iemand gevonden Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Janelie za 26 maa 2011 - 7:02

Ik doe ook niet zoveel alleen. Als er een film draait die ik graag wil zien dan krijg ik vaak wel iemand mee of ik wacht gewoon totdat hij uit is op dvd. Ik kijk er niet raar van op als mensen alleen in de bios zitten hoor, dat niet, maar ik ga echt voor de gezelligheid. De film is meer bijzaak eigenlijk.

Alleen shoppen vind ik wel heerlijk! Je hoeft met niemand rekening te houden en als je het gezien hebt ga je lekker weer naar huis. Samen shoppen vind ik ook leuk, maar dan eindig ik meestal op een terrasje.

Edit: Veel plezier morgen Sweety! Gewoon gaan!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 7:06

Ik ga alleen shoppen, op het terras zitten met een boekje erbij, een andere stad verkennen, op reis.
Ik vind het wel gezelliger als er iemand meegaat, maar als niemand kan ga ik net zo lief alleen op pad.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 7:07

Ik doe veel alleen...te veel...moet mezelf af en toe echt ertoe zetten dingen samen te doen...is goed voor mijn ontwikkeling enzo.

Gast
Gast

Bericht  JD za 26 maa 2011 - 7:09

sporten en winkelen doe ik het liefst alleen. maar verder heb ik hetzelfde hoor. Zou niet zo snel in mn eentje op een terras gaan zitten, of in de bios ofzo...heb dan het idee dat mensen denken"dat ik zielig ben en geen vrienden heb ofzo haha... terwijl ik me natuurlijk niets aan moet trekken van wat mensen denken of vinden, maar toch..

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Bliss za 26 maa 2011 - 7:19

Als ik op het terras ga zitten, wil ik wel altijd iets te lezen ofzo bij me hebben. Anders zit je daar ook zo in je eentje om je heen te kijken. Maar met boek/tijdschrift of whatever zit ik prima smile Heb laatst nog een paar uur werkstukken na zitten kijken op het terras Very Happy Het is alleen irritant als je naar de wc moet, want dan ben je je plek kwijt! Hoe doen jullie dat?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 7:21

Bliss schreef:Als ik op het terras ga zitten, wil ik wel altijd iets te lezen ofzo bij me hebben. Anders zit je daar ook zo in je eentje om je heen te kijken. Maar met boek/tijdschrift of whatever zit ik prima smile Heb laatst nog een paar uur werkstukken na zitten kijken op het terras Very Happy Het is alleen irritant als je naar de wc moet, want dan ben je je plek kwijt! Hoe doen jullie dat?

Niet teveel drinken? In mn eentje op het terras zal ik toch geen liters naar binnen werken, maar dan zorg ik ervoor dat ik thuis naar de wc ben geweest en dan op het terras niet meer ga..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 7:25

Bliss schreef:Als ik op het terras ga zitten, wil ik wel altijd iets te lezen ofzo bij me hebben. Anders zit je daar ook zo in je eentje om je heen te kijken. Maar met boek/tijdschrift of whatever zit ik prima smile Heb laatst nog een paar uur werkstukken na zitten kijken op het terras Very Happy Het is alleen irritant als je naar de wc moet, want dan ben je je plek kwijt! Hoe doen jullie dat?

Ik laat dan even m'n jas en tas liggen. Alhoewel op een terras m'n tas niet denk ik, dan alleen de jas.

Gast
Gast

Bericht  Caroow za 26 maa 2011 - 7:35

Toen ik nog in de stad woonde zonder balkon/tuin zat ik regelmatig te lezen op het terras. En als ik naar de wc moest vroeg ik mensen van een buur-tafeltje om op de mijne te passen smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  M-G za 26 maa 2011 - 13:39

Ik ga meestal alleen shoppen... lekker door de stad struinen.
Heel soms ga ik iets eten of drinken op het terras of ergens binnen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 13:58

Ik wil heel veel dingen alleen doen. Het enige wat ik daadwerkelijk alleen doe is naar mijn werk gaan. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 20:31

Sporten en winkelen dat is het enige wat ik alleen doe.

Gast
Gast

Bericht  Sweety za 26 maa 2011 - 20:46

ABE schreef:Ik wil heel veel dingen alleen doen. Het enige wat ik daadwerkelijk alleen doe is naar mijn werk gaan. laughcry
Haha.. Dat heb ik ook.

Als ik mensen alleen naar de bios zie gaan ben ik wel benieuwd waarom ze alleen zijn maar heb niet zoiets van wat zijn ze zielig. En ik denk eerder dat andere mensen dat wel denken. Gister zei ik tegen mijn vader dat ik vandaag misschien alleen naar de bios ging. Stelde hij voor om mee te gaan. smile liefs natuurlijk maar misschien dat er dus niks terecht kom van alleen gaan. Wink niet dat dat zo heel erg zou zijn merk nu toch een "drempel".
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489

Bericht  Sweety za 26 maa 2011 - 21:14

Nou vandaag alleen gaan zit er niet in Wink
Mijn vader wil die film ook wel zien dus hij gaat mee. Hij was gister overdag alleen thuis, werd in de avond opgeroepen om te werken en vandaag staat hij vanaf vanmiddag wacht. Dus hij wil er wel even tussenuit zodat hij nog wat aan zijn weekend had. smile
Misschien aankomende week alleen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489

Bericht  Laquisia za 26 maa 2011 - 21:59

Ik shop weleens alleen, heerlijk. Ook vind ik het erg ontspannend om in mijn eentje naar het park te gaan om daar een boek te lezen. Dan kan ik mij echt uren vermaken.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  bolus26 za 26 maa 2011 - 22:53

ik winkel alleen, ga alleen naar verjaardagen en feestjes,sporten, een eind lopen naar het bos e.d.

alleen naar de bios of een musical ben ik nog niet geweest maar dat vind ik ook niet zo leuk.
Mijn man is veel van huis geweest zeker toen hij nog vaarde en nu ook nog regelmatig. dus ja als je dan nisk alleen doet zit je je regelmatig te vervelen want vriendinnen hebben ook niet altijd tijd!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217

Bericht  Jeanette zo 27 maa 2011 - 1:41

Ik shop weleens alleen omdat ik een beetje shopverslaafd ben en echt iedere kledingzaak in duik en daar worden anderen weleens moedeloos van. :P Maar meestal ga ik met een vriendin. Verder doe ik weinig alleen. Ik zit te twijfelen om dit jaar alleen op reis te gaan. Voorheen altijd met vriendinnen geweest, maar die zijn op dit moment niet single en gaan met hun liefde weg. Ik durf alleen die stap ook nog niet echt te zetten. Verder baal ik weleens al niemand mee kan/wil naar een feestje en ik er graag heen had willen gaan. Ik durf ook net die stap niet te zetten om alleen te gaan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  dolfijntje24 zo 27 maa 2011 - 3:28

Ik doe sinds kort dingen alleen. Ik hou van gezelschap, maar af en toe kan dat op dat moment niet. Wil je iets doen, moet je dat af en toe alleen doen. Dat heb ik echt de laatste jaren geleerd. Anders kom je nergens terwijl je iets wel wil doen.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Flippin' Bitch zo 27 maa 2011 - 10:53

Alleen winkelen, alleen naar spinning & alleen naar verzorgpaard...
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 11:36

Dat is een beetje het zelfde als waneer er iemand in een cafe naar het toilet gaat en de ander in aan de tafel meteen zijn telefoon pakt. Wat is er mis met alleen aan een talel zitten zonder vermaak? Kijk om je heen! Genoeg te beleven.. Durf alleen te zijn en zorg dat je jezelf kun vermaken zonder iemand nnodig te hebben die je vermaakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 12:07

Jahoor, alleen gaan winkelen, sporten.. En heb nu het alleen reizen uitgevonden! Echt heerlijk, je komt echt zoveel mensen tegen en het is alles behalve eenzaam, in de hostels altijd gezellig en zelfs als ik alleen naar een barretje ga beginnen mensen tegen me te praten en heb ik super gezellige avonden gehad. Wat dat betreft is uitgaan wel heel anders dan in NL, hier is iedereen heel erg open wat het zo leuk maakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 12:09

Yasmin schreef:Jahoor, alleen gaan winkelen, sporten.. En heb nu het alleen reizen uitgevonden! Echt heerlijk, je komt echt zoveel mensen tegen en het is alles behalve eenzaam, in de hostels altijd gezellig en zelfs als ik alleen naar een barretje ga beginnen mensen tegen me te praten en heb ik super gezellige avonden gehad. Wat dat betreft is uitgaan wel heel anders dan in NL, hier is iedereen heel erg open wat het zo leuk maakt.
Ja, jij bent echt stoer daar Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 13:35

Jeanette schreef:Ik shop weleens alleen omdat ik een beetje shopverslaafd ben en echt iedere kledingzaak in duik en daar worden anderen weleens moedeloos van. :P Maar meestal ga ik met een vriendin. Verder doe ik weinig alleen. Ik zit te twijfelen om dit jaar alleen op reis te gaan. Voorheen altijd met vriendinnen geweest, maar die zijn op dit moment niet single en gaan met hun liefde weg. Ik durf alleen die stap ook nog niet echt te zetten. Verder baal ik weleens al niemand mee kan/wil naar een feestje en ik er graag heen had willen gaan. Ik durf ook net die stap niet te zetten om alleen te gaan.

Ik zou het echt doen, alleen op reis gaan! Je ontmoet echt super veel mensen! Ik ben de hele week alleen op reis gegaan en heb echt een superweek gehad, was eigenlijk nooit alleen. Ik heb een paar tours gedaan waar ik mensen ontmoette, en ik ging savonds naar een barretje waar ik met mensen in contact kwam, en in het hostel ook weer..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: