Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie weleens stijl/kleding- en kleuradvies laten doen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wie weleens stijl/kleding- en kleuradvies laten doen? Empty Wie weleens stijl/kleding- en kleuradvies laten doen?

Bericht  mzcharlotte di 24 apr 2012 - 6:57

Ik heb een adresje gevonden, maar ik vind het toch iets duur (zo'n 300 euro voor 2.5 a 3 uurtjes, incl. kleurenkaart). Er komt nog eens geld bij als je dan ook samen door je kast gaat (maar dat gaat me denk ik te ver).

Wat zijn jullie ervaringen? Ook adresjes zijn welkom!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weleens stijl/kleding- en kleuradvies laten doen? Empty Re: Wie weleens stijl/kleding- en kleuradvies laten doen?

Bericht  mzcharlotte wo 25 apr 2012 - 5:54

Niemand?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Wie weleens stijl/kleding- en kleuradvies laten doen? Empty Re: Wie weleens stijl/kleding- en kleuradvies laten doen?

Bericht  vlindertje wo 25 apr 2012 - 7:01

tja ik weet dat mijn moeder en mijn zusje dat hebben laten doen. Waren wel erg tevreden. Ze waren trouwens niet zoveel geld krijgt (ik dacht 100 euro ofzo). Via google kun je wel heel veel adersjes vinden! Hier in de buurt (gelderland) weet ik ook wel wat.
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: