Doen jullie weleens dingen alleen?
+32
bolus26
Laquisia
M-G
Caroow
JD
Janelie
Suus
SleepingBeauty
Monte
M_as
Sarah1985
Arwyn
Roxi3
Melis_je
Rouge
Raindrop
Inge
Rouxxxe
Bliss
Elin
TGR
Lady4
Cheesegirl
_DoI
studiebol
Carra
Cow
May
Blond
Zora
BJA
Sweety
36 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Doen jullie weleens dingen alleen?
Winkelen doe ik het liefst alleen, en ik ben sowieso eigenlijk wel ene einzelgänger. Hoewel dat de laatste tijd wel minder wordt. Naar een concert zou ik niet zo snel alleen gaan, maar naar de bios denk ik weer wel.
't Is dat ik getrouwd ben en ik het nu eigenlijk 'raar' zou vinden, maar zou ik vrijgezel zijn dan zou ik, zoals ik er nu over nadenk ook gerust alleen een stedentrip doen, zoals Marin gedaan heeft. Vroeger zou ik dat nooit doen, maar eigenlijk lijkt een stedentrip in m'n eentje me nog echt een soort van leuk ook. Maar een vakantie alleen zou ik dan bijvoorbeeld weer niet doen, dan zou ik gezelschap missen.
't Is dat ik getrouwd ben en ik het nu eigenlijk 'raar' zou vinden, maar zou ik vrijgezel zijn dan zou ik, zoals ik er nu over nadenk ook gerust alleen een stedentrip doen, zoals Marin gedaan heeft. Vroeger zou ik dat nooit doen, maar eigenlijk lijkt een stedentrip in m'n eentje me nog echt een soort van leuk ook. Maar een vakantie alleen zou ik dan bijvoorbeeld weer niet doen, dan zou ik gezelschap missen.
Gast- Gast
Ik doe steeds meer dingen alleen. Vond dat eerder ook niet echt leuk en ook een beetje raar, maar eigenlijk is dat gewoon belachelijk. Waarom zou je je altijd maar afhankelijk van anderen opstellen door alleen te gaan als er iemand mee wil? Dat idee begon me echt tegen te staan en daarbij kan ik me prima in mn eentje vermaken. Ik ga dus ook wel eens met een boek op het terras zitten, ben alleen naar de bios geweest, ga het liefst alleen shoppen en ga deze zomer zelfs alleen naar een concert én in mn eentje een taalreis in Italië doen! (daar leer ik wel mensen kennen natuurlijk) Vind het wel spannend allemaal, maar ook wel gewoon stoer dat ik dat in mn eentje ga doen.
Ben trouwens ook wel echt een gezelschapsmens hoor, spreek ook heel graag met anderen af, maar voor mij is het meer dat ik mijn 'geluk' (dat klinkt wel heel zwaar) niet per se van anderen af wil laten hangen. Ik wil geen dingen laten omdat er toevallig niemand beschikbaar is.
Ben trouwens ook wel echt een gezelschapsmens hoor, spreek ook heel graag met anderen af, maar voor mij is het meer dat ik mijn 'geluk' (dat klinkt wel heel zwaar) niet per se van anderen af wil laten hangen. Ik wil geen dingen laten omdat er toevallig niemand beschikbaar is.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:
Dat vind ik ook wel een hele goede reden Bliss. Je hoeft op die manier iig geen dingen te laten omdat er niemand anders mee kan. En waarom zou je. Dat is gewoon zonde!
Gast- Gast
Echt zo stoer dat je dat gaat doen! Wanneer ga je precies en naar welke stad?Bliss schreef:Ik doe steeds meer dingen alleen. Vond dat eerder ook niet echt leuk en ook een beetje raar, maar eigenlijk is dat gewoon belachelijk. Waarom zou je je altijd maar afhankelijk van anderen opstellen door alleen te gaan als er iemand mee wil? Dat idee begon me echt tegen te staan en daarbij kan ik me prima in mn eentje vermaken. Ik ga dus ook wel eens met een boek op het terras zitten, ben alleen naar de bios geweest, ga het liefst alleen shoppen en ga deze zomer zelfs alleen naar een concert én in mn eentje een taalreis in Italië doen! (daar leer ik wel mensen kennen natuurlijk) Vind het wel spannend allemaal, maar ook wel gewoon stoer dat ik dat in mn eentje ga doen.
Ik heb gereserveerd voor de bios voor morgenochtend. Ben benieuwd of ik dan ook over de drempel heen ga en er ook echt naartoe ga.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Zo moet ik het ook gaan zien inderdaad.Marin schreef:Dat vind ik ook wel een hele goede reden Bliss. Je hoeft op die manier iig geen dingen te laten omdat er niemand anders mee kan. En waarom zou je. Dat is gewoon zonde!Bliss schreef:
Sweety- Ratel
Ik ga regelmatig alleen shoppen, vind ik heerlijk. Slaag dan ook het beste haha. Sporten heb ik één keer in m'n eentje gedaan, daarvoor ging ik altijd met een vriendin, maar alleen vond ik het niks. Alleen naar de bios of musical of iets dergelijks doe ik nooit, zie dat niet zo zitten.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Voordat ik mijn zoon had deed ik ook soms dingen alleen. Zoals shoppen. Als ik echt iets nodig heb shop ik echt liever alleen dan met m'n vriendin/moeder etc. Nu gaat m'n zoon gezellig mee. Die houdt toch z'n mond wel of iets me wel of niet staat
Gast- Gast
Ik sport 2x in de week alleen. Maar verder doe ik vaak dingen samen met iemand.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ja winkelen doe ik meestal allleen.
Ik ben ook weleens alleen naar de bios, musical en naar een concert geweest.
Met anderen is natuurlijk leuker maar als ik niemand kan vinden die mee wilt of kan dan ga ik wel alleen.
Ik ben ook weleens alleen naar de bios, musical en naar een concert geweest.
Met anderen is natuurlijk leuker maar als ik niemand kan vinden die mee wilt of kan dan ga ik wel alleen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Snowflake schreef:
Wat ik dus interessant vind.. Vinden jullie dit echt zo? Dat je het met anderen echt leuker vindt? Dat je wel dingen alleen doet, maar liever met anderen? Is dat zo natuurlijk? Dat je dat leuker vindt?
Ik vind het namelijk echt leuker alleen, ik zou liever alles/het meeste alleen doen dan samen. Af en toe met vriendinnen is gezellig, maar ik ben blij als ik dan weer alleen ben daarna. Ben ik dan echt heel gek daar in?
Gast- Gast
Haha...Razz_ schreef:Voordat ik mijn zoon had deed ik ook soms dingen alleen. Zoals shoppen. Als ik echt iets nodig heb shop ik echt liever alleen dan met m'n vriendin/moeder etc. Nu gaat m'n zoon gezellig mee. Die houdt toch z'n mond wel of iets me wel of niet staat
Sweety- Ratel
Marin schreef:Snowflake schreef:
Wat ik dus interessant vind.. Vinden jullie dit echt zo? Dat je het met anderen echt leuker vindt? Dat je wel dingen alleen doet, maar liever met anderen? Is dat zo natuurlijk? Dat je dat leuker vindt?
Ik vind het namelijk echt leuker alleen, ik zou liever alles/het meeste alleen doen dan samen. Af en toe met vriendinnen is gezellig, maar ik ben blij als ik dan weer alleen ben daarna. Ben ik dan echt heel gek daar in?
Ik weet niet wat de rest er van vindt, maar ik vind het niet gek. Ik heb dat ook. Ik ga bijvoorbeeld graag alleen winkelen, vind ik heerlijk. En dan ga ik ook gerust ergens alleen zitten lunchen, maakt me niet uit. Ook sport ik alleen. En ik zou graag alleen willen reizen, maar omwille van mijn vriend is dat er nog niet van gekomen. ( behalve groepsrondreizen die ik heb gedaan)
Gast- Gast
Marin schreef:Snowflake schreef:
Ik ben ook vrij op mezelf. Hou echt van vriendinnenafspraken en avondjes maar vind het ook heerlijk om daarna weer alleen te zijn. Ik zou bv ook gek worden van een weekend met vriendinnen logeren enz. Dan heb ik het echt wel een beetje gezien, en daar ben ik niet gezellig genoeg voor.
Wat ik verder alleen doe is sporten, shoppen...uh ik ben 2 keer alleen uitgegaan en dat beviel heel goed (ben de hele avond verder niet alleen geweest ondanks dat ik alleen ging)
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Sporten, wandelen en winkelen doe ik het liefst alleen. Met een ander erbij, koop ik eigenlijk ook nooit kleding, dan heb ik het idee dat ik de ander vertraag en dan kan ik ook niet zo goed beoordelen of het mijn smaak is. Ik vind het wel leuk om mee te gaan kijken voor iemand anders, dan ben ik juist heel geduldig. Ik vind het heerlijk om gewoon mijn eigen tempo aan te houden en mijn eigen gang te gaan. Ik vind het ook wel leuk als er vrienden meegaan, maar ik heb echt wel behoefte aan een beetje me-time. Ik zou ook gerust alleen een stedentrip doen (als ik het geld had), maar ik zou me wel een beetje raar voelen om dat aan anderen te vertellen. Alsof ik geen vrienden heb. Dat is niet zo, maar niet iedereen wil hetzelfde zien en doen als ik en je moet maar net iemand hebben met dezelfde wensen. Hoe reageren mensen als je vertelt dat je alleen op reis gaat, Marin? Of zijn ze het inmiddels van je gewend?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Hoe reageren mensen als je vertelt dat je alleen op reis gaat, Marin? Of zijn ze het inmiddels van je gewend?
Denk dat de meesten het wel gewend van me zijn, maar krijg zo via het forum bijvoorbeeld ook wel veel 'oh wat stoer, ik wou dat ik dat durfde' te horen. Volgens mij denken mensen dat toch eerder dan denken 'oh wat een loser, je hebt zeker geen vrienden'. Dat zal echt wel meevallen hoor.
Gast- Gast
Maar voor de meiden die het eng vinden om iets alleen te doen of bang zijn om raar aangekeken te worden.. Kijken jullie zelf ook raar naar mensen die alleen zijn? Vallen zij je op?
Gast- Gast
Daar zit denk ook het verschil. Wanneer je dingen alleen gaat doen omdat je niemand anders kunt vinden die met je mee wilt en je het samen dus leuker vindt. Dan ben je je dus om de 'verkeerde' reden of in iig met de 'verkeerde' gedachte alleen. Dan kan het misschien niet leuk of jouw ding zijn omdat je liever toch met iemand was geweest.Marin schreef:Snowflake schreef:
Ik lees ook stukjes van mensen die bewust alleen gaan omdat ze dat fijn vinden en het prima met zichzelf uithouden zonder door de ander vermaakt te worden. Met die gedachte red je het ook prima alleen. Het is dat echt een vrije keus om alleen te gaan en voor jezelf makkelijker te verantwoorden.
Ik doe zelf ook graag dingen alleen, heerlijk. Maar met iemand gaan vind ik ook gezellig. Ik neem alleen geen mensen mee om vermaakt te worden. Dat kan ik prima met mezelf.
Gast- Gast
Ik doe het liefst nooit iets alleen, ik ben graag samen met andere en voel me niet op mijn gemak als ik ergens alleen loop.
Als ik aan het winkelen ben dan valt het mij niet op maar als ik iemand alleen in een bioscoopzaal zie zitten dan vraag ik me wel af waarom diegene alleen is.Smikkell schreef:Maar voor de meiden die het eng vinden om iets alleen te doen of bang zijn om raar aangekeken te worden.. Kijken jullie zelf ook raar naar mensen die alleen zijn? Vallen zij je op?
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Als ik echt iets nodig heb, ga ik het liefst alleen winkelen. Als het gewoon voor de leuk is, doe ik dat samen met iemand.
Met alleen winkelen heb ik echt geen problemen. Lekker op m'n eigen tempo overal bij langs, zonder dat er iemand op je staat te wachten oid.
Alleen sporten deed ik ook. Vond ik juist ook wel fijn. Ben ook een paar keer samen met een vriendin geweest, maar dan was het meer praten dan daadwerkelijk wat doen, als ik alleen ga, is dat voor mij veel effectiever.
Alleen naar de bioscoop of naar een musical is dan weer niet echt iets voor mij, vind het veel leuker om samen te gaan, zodat je het er even samen over kan hebben en hardop kan zeggen dat je iets raar of grappig oid vind. Staat zo raar om te gaan praten tijdens de film als je alleen heen bent
Met alleen winkelen heb ik echt geen problemen. Lekker op m'n eigen tempo overal bij langs, zonder dat er iemand op je staat te wachten oid.
Alleen sporten deed ik ook. Vond ik juist ook wel fijn. Ben ook een paar keer samen met een vriendin geweest, maar dan was het meer praten dan daadwerkelijk wat doen, als ik alleen ga, is dat voor mij veel effectiever.
Alleen naar de bioscoop of naar een musical is dan weer niet echt iets voor mij, vind het veel leuker om samen te gaan, zodat je het er even samen over kan hebben en hardop kan zeggen dat je iets raar of grappig oid vind. Staat zo raar om te gaan praten tijdens de film als je alleen heen bent
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik ga nooit alleen na de bios of theater, ga wel alleen shoppen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
In mn eentje op een terrasje zitten, vind ik echt heerlijk.. Ontspannend!
Gast- Gast
Ik vind t ook leuker om alleen te shoppen of sporten. Daar heb ik echt geen ander bij nodig. Ik wil alleen naar de winkels die ik leuk vindt en ik kan zelf het best beoordelen of iets me staat. Dan vind ik t ook heerlijk om lekker te gaan lunchen alleen of als het mooi weer is in mn eentje een boekje te lezen op een terras. Als je met een ander gaat wordt het al vaak wijn drinken en andere ongezonde meuk.
Bioscoop, musical en theater ga ik sowieso niet heen. Alleen op vakantie vind ik ook heerlijk, maar vind t ook leuk om met anderen te gaan. Ligt helemaal aan de bestemming.
Bioscoop, musical en theater ga ik sowieso niet heen. Alleen op vakantie vind ik ook heerlijk, maar vind t ook leuk om met anderen te gaan. Ligt helemaal aan de bestemming.
Gast- Gast
Alleen shoppen doe ik bijna altijd. Dit gaat het snelst en ik weet gewoon wat ik wil hebben en waar ik moet zijn. Toen ik nog naar de sportschool ging, ging ik ook altijd alleen. Leerde de mensen er snel genoeg kennen zodat het vanzelf een gezellige boel werd Verder doe ik volgens mij niet heel veel alleen..
Oh ja, reizen natuurlijk Bijna vergeten.
Oh ja, reizen natuurlijk Bijna vergeten.
Laatst aangepast door M_as op za 26 maa 2011 - 4:42; in totaal 1 keer bewerkt
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ga vaak alleen shoppen, maar dat is dan geloof ik ook het enige dat ik alleen doe. De rest vind ik saai in mijn eentje of ik heb er het lef niet voor(bijv. alleen op reis, al heb ik nu wel in mijn eentje een reis geboekt, maar ik ben daar met een groep)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik zou niet zo gauw naar de bios of musical gaan alleen. Maar dat komt ook wel omdat ik vaak roep dat ik een bepaalde film wel wil zien en dan zijn er altijd wel mensen in mijn omgeving die ook willen gaan en dan is het net zo leuk samen te gaan. Musicals doe ik vaak samen met mijn man. Zou ik ook niet snel alleen doen, ook gezien ik niet echt dicht bij een theater wooon ofzo...
Ga wel vaak alleen sporten, naar de sportschool, hardlopen, wandelen buiten. Voelt eerst wel raar hoor, maar het is zo heerlijk, als je kan sporten wanneer het jou uitkomt.
Shoppen doe ik soms alleen, maar dat is voor mij ook meer een sociaal uitje. Gezellig met vriendin, of mijn moeder en met mijn man ga ik vaak mee en dan kijk ik gelijk voor mezelf
Ga wel vaak alleen sporten, naar de sportschool, hardlopen, wandelen buiten. Voelt eerst wel raar hoor, maar het is zo heerlijk, als je kan sporten wanneer het jou uitkomt.
Shoppen doe ik soms alleen, maar dat is voor mij ook meer een sociaal uitje. Gezellig met vriendin, of mijn moeder en met mijn man ga ik vaak mee en dan kijk ik gelijk voor mezelf
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Gebeuren deze dingen alleen in films of???
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wie weleens stijl/kleding- en kleuradvies laten doen?
» Denken jullie dit weleens?
» Hebben jullie dat ook weleens?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wie weleens stijl/kleding- en kleuradvies laten doen?
» Denken jullie dit weleens?
» Hebben jullie dat ook weleens?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: