Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kilo's eraf voor de zomer!

+26
Kat1980
Travelgurly
Cherelle
Penny Blossom
Rosa
Atelier Madame
Jeanette
Monte
Poisongirl
*Lookie*
Roze Roos
lyke
Lavendel
Jerry
Jasmina
Caramba
Qiara
Blond
Nala
Caroow
ekiaam87
SuperGrover
Suus
Mari
Minx
Pussycat
30 plaatsers

Pagina 2 van 22 Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 3:32

Moet je dan niet heel dun aardappeltjes snijden? Volgens mij kan ik dat nooit zo flinterdun. Maar Lays Baked is ook lekker. Dipsausjes maak ik ook altijd met yoghurt. Met uienpoeder, knoflookpoeder, paprikapoeder en peper. Maar nog beter is natuurlijk zonder dip. Of geen chips at all.

Ach, ik ga het gewoon drie weken proberen! Om nooit meer te snoepen is gewoon niet realistisch, maar hiermee maak ik vast een goed beginnetje, waardoor ik daarna gemotiveerd ben om het met mate te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Pussycat vr 25 maa 2011 - 3:33

ooh nou chocolade is bij mij DE boosdoener Laughing
Zo vreselijk lekker en al die paaseitjes nu mmm je wilt niet weten hoeveel ik er al op heb Embarassed
Maar sinds afgelopen maandag niet meer hahaha.
Maar dat is echt het enige waar ik moeite mee heb, want frisdrank en chips kan me gestolen worden...
Maar voor chocola doe ik bijna een moord.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 3:35

Ik hoef gelukkig mijn eetpatroon niet verder te veranderen.. Ja, juist de andere kant op, want ik krijg veel te weinig binnen zo nu en dan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 3:36

Haha grappig hoe je zo anders kan zijn he Pussycat. Ik kan gerust een zak paaseitjes kopen en er eentje per dag bij de koffie nemen, en dat is dan meer dan genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Minx vr 25 maa 2011 - 3:37

met een dunschiller kom je een heel eind. of inderdaad dun snijden. maar als een stukje per ongeluk wat dikker is is het ook wel lekker hoor. Mijn vriend is er in ieder geval gek op
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 3:38

En dan droog bakken in de oven zonder olie? beetje zout peper er over? En hoe lang?

Dit is niet goed, ik krijg juist honger en ideeen van dit topic. Dat was niet de bedoeling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Pussycat vr 25 maa 2011 - 3:41

Marin schreef:Haha grappig hoe je zo anders kan zijn he Pussycat. Ik kan gerust een zak paaseitjes kopen en er eentje per dag bij de koffie nemen, en dat is dan meer dan genoeg.

Haha zo'n kilo zak? Geef maar aan mij die is binnen 2 dagen helemaal op :P
ooh ik weet alweer waar mijn kilo's vandaan komen.
Het is echt waar... ze komen niet zomaar erbij aan angel


Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 3:42

Pussycat schreef:
Marin schreef:Haha grappig hoe je zo anders kan zijn he Pussycat. Ik kan gerust een zak paaseitjes kopen en er eentje per dag bij de koffie nemen, en dat is dan meer dan genoeg.

Haha zo'n kilo zak? Geef maar aan mij die is binnen 2 dagen helemaal op :P
ooh ik weet alweer waar mijn kilo's vandaan komen.
Het is echt waar... ze komen niet zomaar erbij aan angel


Hahahaa nee ik bedoelde zo'n standaard klein zakje. Mijn kilo's komen dus duidelijk niet van de chocolade :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 3:43

Trouwens, ik heb zulke erge straie op m'n buik, dat zelfs al ben ik dun, ik niet eens meer in bikini durf. Ik heb m'n lichaam verpeeheeeest Sad Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Pussycat vr 25 maa 2011 - 3:43

Marin schreef:
Dit is niet goed, ik krijg juist honger en ideeen van dit topic. Dat was niet de bedoeling.

Haha dat zat ik me ook al te bedenken vooral toen het over paaseitjes ging Mad
Ow wacht... of was ik dat?
Nee ik wil TE graag weer in mijn mooie zomerkleding passen zonder me te hoeven schamen voor me heupen en buik.
Ik wil me weer vrij durven voelen om te bewegen. En dat is nu niet het geval.
Dus houd deze gedachte maar vast marin

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Pussycat vr 25 maa 2011 - 3:47

Marin schreef:Trouwens, ik heb zulke erge straie op m'n buik, dat zelfs al ben ik dun, ik niet eens meer in bikini durf. Ik heb m'n lichaam verpeeheeeest Sad Sad

Maar zijn ze dan ook echt heel erg rood? Want na verloop van tijd worden ze weer lichter toch? Dus dan valt het jou zeker wel op, maar een ander niet zo gauw hoor.
Want ik heb ze altijd al lichtjes gehad op mijn heupen.
En tijdens mijn zwangerschap heb ik op mijn buik geen straie gekregen gelukkig, maar wel op mijn bovenbenen/heupen dus dat zie je ook nog heel erg want ze zijn nog heel rood, dus hoop dat, dat gauw minder wordt.
Anders weet ik nog niet hoe ik dat ga doen van het zomer.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Suus vr 25 maa 2011 - 4:17

Ik eet ook veel te graag chocola, paaseitjes kan ik wel blijven eten Embarassed Wil me ook niet meer zo schamen voor mijn buik, durf nu echt niet in bikini. Zolang ik op mijn werk zit gaat het wel, maar als ik alleen thuis zit kan ik niet van de lekkere dingen afblijven. Probeer niks in huis te halen, maar met de verhuizing hebben we van alle kanten lekkere dingen gekregen, dus er ligt nog veel te veel thuis...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Minx vr 25 maa 2011 - 4:18

Marin schreef:En dan droog bakken in de oven zonder olie? beetje zout peper er over? En hoe lang?

Dit is niet goed, ik krijg juist honger en ideeen van dit topic. Dat was niet de bedoeling.

ja hoe lang geen idee eigenlijk... Ja wel eerst kruiden van te voren na die tijd valt er af is niet handig. Gewoon tot ze er mooi uit zien. Je zou wat olie kunnen doen maar ik doe altijd zonder.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 4:20

Marin, die strepen worden wel 'wit' na verloop van tijd.. Ik had altijd hele erge op m`n heupen, bij m`n lovehandles zeg maar, echt verschrikkelijk.. Maar die zie je nu amper nog, gelukkig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 4:22

Oh dat geeft me wel goede hoop. Ze zijn nu echt rood inderdaad, en zitten er nu een jaar. Ze zitten bij mij ook aan de zijkant bij m'n lovehandles. Wij zijn zo hetzelfde :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  SuperGrover vr 25 maa 2011 - 4:24

Marin, het wordt inderdaad wit. Ik had het op mijn billen best wel erg, maar nu zie je het eigenlijk niet meer! En je kunt altijd nog een bikini kopen met een lang topje. Ik draag bijvoorbeeld bij mijn bikini een wat langere broek, vanwege littekens. Ziet er best oké uit hoor!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 4:25

Marin schreef:Oh dat geeft me wel goede hoop. Ze zijn nu echt rood inderdaad, en zitten er nu een jaar. Ze zitten bij mij ook aan de zijkant bij m'n lovehandles. Wij zijn zo hetzelfde :P
Vorig jaar had ik ze ineens aan de binnenkant van m`n bovenarm.. Ik heb echt gejankt toen, want die zie je in de zomer natuurlijk altijd.. Ze zijn nu bijna bleek met hier en daar nog een rood puntje en dat make up ik wel eens als ik uitga Embarassed

Die op m`n heupen waren echt 10x zo breed en rood, echt te lelijk.. Maar mijn huid scheurt volgens mij heel snel, want ik heb ook mini streepjes gehad op m`n borsten.. En ik heb maar kleine borsten.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 4:28

Het is echt balen! Maar fijn om te horen dat ze lichter worden, dat geeft me weer wat vertrouwen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  ekiaam87 vr 25 maa 2011 - 4:46

Mag ik me ook aanmelden?
Ik ben 1.70 en weeg denk ik rond de 69 kilo.
In het nieuwe jaar ben ik 1.5 week ziek geweest en 4 kilo afgevallen, daar voelde ik me zo goed bij, dat ik dat eigenlijk weer zou willen.
Bij mij is ook de dooddoener het snoepen!
Ik wil er sowieso 4 af hebben, misschien nog net iets meer!
Zodat ik met de diplomauitreiking & bruiloft van m'n schoonouders, 'slank' uit zie en ik weer in bikini durf!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Caroow vr 25 maa 2011 - 4:49

Marin schreef:Het is echt balen! Maar fijn om te horen dat ze lichter worden, dat geeft me weer wat vertrouwen.

Bij mij is het echt heel erg weggetrokken. Je ziet het alleen als je er echt naar op zoek bent, en ik denk niet dat mensen dat op het strand doen smile Alleen op mijn borsten valt het op, hoe ik het daar heb kunnen krijgen is een raadsel wat die zijn best wel mini.

Ik vind jou er trouwens helemaal niet dik/zwaar uitzien Marin.

Edit: Ik bedoelde niet dat ik Donnaa er wel zo uit vind zien hoor, ik weet niet hoe jij er uit ziet smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 4:51

Denk dat het op de foto ook niet echt goed over komt. Ben toch echt in een paar jaar tijd 20 kilo aangekomen. Een deel daarvan komt van het ouder worden, en dat is niet zo erg, maar 15 kilo er af mag toch echt wel. Het liefst wil ik m'n kinnetje weer terug, dus m'n gezicht moet weer smaller en kleiner. Ik haat mijn grote onderkin. Dat vind ik nog erger dan m'n buik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Nala vr 25 maa 2011 - 4:58

Ik meld me ook! Ben in een half jaar tijd 4 kg aangekomen, terwijl ik altijd een stabiel gewicht gehad heb. Bij mij zijn de boosdoeners chocolade (paaseitjes nu vooral) en koeken. Tot na het avondeten eet ik gezond, maar daarna is het een ramp en krijg ik soms echt vreetkicks Embarassed Ook heb ik een tijdlang niet kunnen sporten, maar dit heb ik sinds 2 weken terug opgepakt. Ik weeg nu 61,5 en wil terug naar 57-58. Ik probeer nu 2 weken eens helemaal niks meer te snoepen om te kijken of ik dan al resultaat behaal.
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Blond vr 25 maa 2011 - 5:23

Okee ik ga ook mezelf er weer aan wagen. Ik weeg op dit moment denk ik 72 of 73 kilo, en ik ben 1.75. Ik wil heel graag 70 kg wegen, of nog liever eigenlijk 67, maar ik ga eerst voor de 70. Ik heb een paar weken geleden 71 kg gewogen, maar toen had ik buikgriep gehad, dus dat is niet helemaal eerlijk.
Ik wil 30 mei (als ik op vakantie ga), die 70 kg wegen. Moet lukken toch smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Qiara vr 25 maa 2011 - 6:15

Ik wil ook wel meedoen, alleen de echte motivatie nog even vinden! Ik ben 1,69 en weeg nu 82. Ik wil graag naar de 70, omdat dat het laagste is wat ik in jaren ben geweest. Vanuit daar kijk ik dan wel weer verder, maar dan is mijn BMI weer gezond. Mijn valkuil is dat ik teveel snoep en te weinig beweeg. Ik wil gaan minderen in het snoepen, gezondere tussendoortjes eten en meer gaan bewegen.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Caramba vr 25 maa 2011 - 6:56

Ik doe ook mee, heb geen weegschal, dus doe het op de gok, weet vanmezelf dat ik wel wat aan de zware kant ben.
Ben nu 2 dagen bezig en gaat tot nu toe goed.
Wil sowieso naar de 70 kg.
En daarna naar de 65, zoals ik altijd was.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kilo's eraf voor de zomer! - Pagina 2 Empty Re: Kilo's eraf voor de zomer!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 22 Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum